ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sedona

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na het hebben van een negatieve ervaring met Sedona een jaar geleden, besloot ik ze nog een kans te geven. Helaas was mijn recente ervaring opnieuw teleurstellend. Mijn check-in was pas om 20.30 uur, terwijl dit eigenlijk al om 14.00 uur had moeten gebeuren. De receptie gaf onnodig veel uitleg in plaats van simpelweg excuses aan te bieden. Eenmaal op mijn kamer aangekomen, werd ik begroet door een onaangename rioolgeur. Na meerdere verzoeken werd hier pas naar gekeken door het schoonmaakpersoneel, die de geur slechts verbloemden met luchtverfrisser. Het voorstel om van kamer te wisselen kwam pas nadat ik er zelf om vroeg, terwijl dit eigenlijk vanuit de receptie had moeten komen. Uiteindelijk vond de kamerwissel pas na 22.00 uur plaats. Het zwembad was ook nog eens gesloten, zonder enige vorm van compensatie, en enkel de mededeling dat 'het management een officiële aankondiging had gedaan'. Als klap op de vuurpijl, toen mijn vriend vroeg of een identiteitsbewijs nodig was bij het inchecken, kregen we als reactie: "Dit is een vijfsterrenhotel; in vijfsterrenhotels vragen ze niet om identiteitsbewijzen." Een simpel "nee" zou hier ruimschoots volstaan. Hoewel het schoonmaakpersoneel hun best deed, was de algehele ervaring verre van wat je mag verwachten van een vijfsterrenservice.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De receptieservice liet echt te wensen over. Helaas waren ze totaal niet proactief of behulpzaam. Telkens als ik om hulp vroeg, verwezen ze me door naar een andere afdeling, wat het voor klanten verwarrend maakte. Hun omgangsvormen lieten ook heel wat te wensen over, zo onbeleefd en respectloos. Ik had vier kamers geboekt voor een bruiloft, en ik voelde me niet goed over de diensten en houding die ik hier heb ervaren. Het is spijtig dat dit afbreuk doet aan de reputatie van een merk dat al zo lang bestaat. Gelukkig kan ik zeggen dat het verkoopteam wel goed werk leverde. Ik ben van plan om ook een recensie op TripAdvisor achter te laten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik verbleef kort in dit hotel voor een nieuwjaarsfeest. Helaas moesten we lang wachten bij het inchecken vanwege de drukte van de feestdagen, zelfs al hadden we vooraf betaald. De kamers waren nog niet helemaal gereed. Gelukkig maakte het uitgebreide ontbijtbuffet veel goed, hoewel het avondeten wat teleurstellend was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De locatie van de accommodatie is echt top en het zwembad is fantastisch! De voorzieningen zijn ook in orde, met zelfs een tandenborstel en tandpasta beschikbaar. Helaas ging het de eerste dag al mis toen ze vergaten deze spullen neer te leggen. Ook miste ik op een dag handdoeken en kreeg ik een andere dag geen water. Er lijkt telkens iets te ontbreken, waardoor ik zelf wat schoonmaak en om de twee dagen bel om iets aan te vragen. Verder lijkt het alsof er vooral veel gasten uit Korea zijn, die soms wat luidruchtig zijn. Minder hard schreeuwen zou fijn zijn, mensen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De luxe uitstraling van het hotel wordt tenietgedaan door het gebrek aan goed management. Ondanks de mooie voorzieningen en omvang van het hotel, lijkt het alsof het beheer op het niveau van een herberg ligt. Voor dezelfde prijs zijn er veel betere opties in de buurt. Een duidelijk voorbeeld hiervan is het ontbijt, waarbij de beloofde starttijd van 6 uur wordt genegeerd en zelfs om half 7 nog de tafels en stoelen staan opgestapeld en er geen personeel te bekennen is. Dit zorgde voor een ongemakkelijke situatie.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl