ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Basel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Lees goed, schaam je. Onlangs verbleef ik in een hotel en wilde graag mijn feedback delen. Ik was op zoek naar een betaalbaar hotel in het centrum van de stad voor een evenement. Na het zien van alle hoge prijzen en het lezen van enkele twijfelachtige recensies, was ik huiverig om te boeken. Na wat hoppen van het ene naar het andere hotel, vonden mijn man en ik uiteindelijk een aangename verrassing in Bazel. De kamer was ruim en comfortabel, en het zwembad, hoewel niet groot, was een leuke toevoeging. Ik begreep niet waarom mensen zo'n ophef maakten over de prijs; het was het zeker waard. We bezochten het hotel nog twee keer. Het enige nadeel was de vroege uitchecktijd op zaterdag, zoals gebruikelijk in Tel Aviv vanwege de sjabbat. Hoewel het wat aan de prijzige kant was, vond ik toch dat het de kosten meer dan rechtvaardigde. Het ontbijt was uitgebreid en alles wat je nodig had. Je moet niet overdrijven. Kortom, een charmant en knus hotel. Het mag dan wat ouder zijn, maar het heeft zijn charme en kwaliteit behouden. Voor deze prijs heb ik er al drie keer verbleven. Ik kom graag naar Tel Aviv voor een ontspannen wandeling en een bezoek aan het strand. Het is elke shekel waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst in het hotel werden we niet goed ontvangen. Na uren wachten bleek slechts één kamer gereed te zijn. De kamer voldeed echter niet aan onze verwachtingen; de airconditioning werkte niet, er was geen mogelijkheid om YouTube te kijken op de tv en de ruimte was extreem klein. Teleurgesteld besloten we om dezelfde dag nog te vertrekken. De koelkast functioneerde amper en er was geen stromend water. Ook ontbrak het aan roomservice. Daarnaast waren de medewerkers onvriendelijk en de houding van het personeel was ronduit walgelijk. Voor de hoge prijs van 2000 shekel per nacht hadden we een betere ervaring verwacht. We zullen hier niet meer terugkomen en raden dit hotel niet aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een complete verrassing, maar niet op een goede manier. Het voelde meer als een hostel met zijn slechte staat van de kamers, van vlekkerige handdoeken tot een onhandige indeling van de badkamer. Het ontbijt was ook een teleurstelling, vooral toen ik een bedorven hardgekookt ei probeerde te eten. Gelukkig reageerde de manager uiteindelijk na wat discussie en gooide hij de hele partij eieren weg. Om nog maar te zwijgen van de afstand tot de zee, die niet zo dichtbij was als gehoopt. Al met al was dit geen plek waar ik snel weer zou verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We willen graag ons verblijf in het Hotel Basel Tha van vrijdag tot zaterdag delen. We hadden geboekt voor een romantisch uitje tegen een redelijke prijs, maar de ervaring was allesbehalve charmant. Bij aankomst merkten we dat de koelkast niet werkte en 's nachts begaf ook de airconditioning het. Slapeloze uren werden doorgebracht in een broeierige kamer, met niemand om hulp te vragen en weinig voorzieningen vanwege de sabbat. De technicus die in de ochtend werd geroepen, bood weinig hulp en suggereerde dat we moesten verhuizen naar een andere kamer. Dit was een hele onderneming voor sabbathouders en er werd geen hulp geboden bij het sjouwen van onze spullen. Zelfs in de nieuwe kamer bleven de problemen zich opstapelen: het toilet spoelde niet goed door en het kraanwater werd kokend heet. Ondanks herhaalde verzoeken bleven de technische problemen onopgelost. Deze ervaring heeft onze vakantie volledig verpest en we zullen niet terugkeren naar dit hotel. We verwachten een passende vergoeding voor de ontstane overlast.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na het verblijf in Basel Hotel kan ik zeggen dat het zeker geen vijfsterrenervaring was. Toen mijn vrouw en ik incheckten, viel meteen op dat de ouderwetse metalen sleutel ons toegang gaf tot een kamer met een tv die meer ruis dan beeld vertoonde. Zelfs bellen naar de receptie bleek een uitdaging, omdat er geen interne telefoon was om contact op te nemen. Uiteindelijk kwam er iemand langs die we hadden gebeld, maar die leek meer verloren dan behulpzaam. Hoewel ik niet kan oordelen over de versheid van het eten, klaagde mijn vrouw over het ontbijt dat volgens haar al een tijdje op de plank lag. De hygiëne liet ook te wensen over, waardoor het hostel-etiket meer op zijn plaats leek dan een luxueus hotel. Toch moet ik Valeria, de receptioniste, een pluim geven voor haar vriendelijke en efficiënte service. Het gebrek aan meertaligheid onder het personeel was voor ons niet zo'n issue, gezien ons vermogen om Russisch te spreken. Het hotel, hoewel betaalbaar, voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen. Het rookbeleid, de netheid en de algehele ervaring lieten te wensen over. Volgende keer investeren we liever een beetje meer voor een hotel dat de prijs waard is. Het is tijd om zuinigheid opzij te zetten en te investeren in een kwalitatief verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Telkens opnieuw reizen we naar Israël en kiezen voor een verblijf in het Leonardo Basel aan de bruisende Rehov HaYarkon in Tel Aviv. Dit jaar verbleven we daar tijdens een onrustige periode. We hadden verzocht om kamer 605, met uitzicht op zee, en kregen deze ook toegewezen. Het hotel was slechts voor 60% bezet, waardoor er niet elke dag een dinerbuffet was. Gelukkig regelde de manager een voucher voor een diner bij Herods, een welkome oplossing. De gratis WiFi waar het hotel mee adverteert, werkte perfect in onze kamer. Het personeel was vriendelijk, hulpvaardig en stond altijd klaar om te helpen en vragen te beantwoorden. Helaas waren de gratis fietsen een kleine tegenvaller: hoewel ze redelijk nieuw leken (2 of 3 jaar oud), stonden ze met lekke banden en kapot in de garage zonder gerepareerd te worden. Daarnaast waren er wisselende verhalen over de beschikbaarheid van de fietsen. Ook viel op dat het zwembad niet de hele dag door in de zon lag. Desondanks was ons verblijf zeer aangenaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7

Bij aankomst werden we aangenaam verrast met een upgrade naar een kamer op een hogere verdieping. De kamers waren simpel maar schoon, en de prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Het hotel zelf was prima, maar de mannelijke barmedewerker kon wel wat meer klantvriendelijkheid gebruiken. Let wel op met het afgeven van je creditcard, want bij thuiskomst ontdekten we een mysterieuze afschrijving van €87,- waar we geen verklaring voor hadden.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl