Een schitterend hotel, ideaal gelegen in
het hart van de stad.
Melden
J. PADDING
Reisperiode: onbekend
Prijs / kwaliteit8
Dit hotel is echt top, maar voor ons was
het net iets te chic en prijzig. Als je
hier even wilt gaan zitten voor een
drankje of hapje, moet je wel diep in de
buidel tasten. Gelukkig is het wel
lekker dicht bij het centrum en de CN
Tower.
Melden
b.g.
Reisperiode: onbekend
Prijs / kwaliteit10
Uitstekende service ontvangen als
bezoeker.
Melden
E.C.T.
Reisperiode: onbekend
Prijs / kwaliteit8
Dit hotel is fantastisch met een
personeel dat super vriendelijk en
behulpzaam is. Echter, als je zin hebt
in een drankje, raad ik je aan om niet
in de lobby te drinken. Ik was nogal
geschrokken van de prijs van 22 CAD voor
een glas wijn.