ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Deborah

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een jaar geleden waren we vol lof en gaven een vijfsterrenbeoordeling, met de belofte om terug te komen. En nu zijn we er weer. Vlak voordat we aankwamen bij het hotel, bestelden onze vrienden een kamer via de telefoon en kregen te horen dat er geen schoonmaakpersoneel beschikbaar was, waardoor ze niet konden bestellen. Gelukkig hadden wij al online geboekt, in de hoop dat er toch iemand zou zijn om de kamer op te ruimen. Helaas, bij aankomst waren de gangtapijten bevlekt, de kamer was niet schoon (en ik vermoed dat ons beddengoed niet was verschoond) en de matras was doorgezakt. Het kostte ons anderhalf uur om ergens in de buurt een parkeerplek te vinden, aangezien het hotel zelf geen parkeergelegenheid bood. Het personeel was vriendelijk, maar leek vermoeid van het zich steeds moeten verontschuldigen voor slechte ervaringen. Toen ik klaagde over de staat van de kamer, voelde ik hun schaamte, hoewel ze ons uiteindelijk niet lieten betalen voor het ontbijt. Helaas hebben ze nooit gereageerd op mijn klacht. We hebben in het verleden in meerdere hotels van deze keten verbleven en hoewel ze in eerste instantie indruk maken, worden ze al snel verwaarloosd en slecht onderhouden. Mijn mening is dat zelfs het goede ontbijt niet opweegt tegen deze teleurstellende ervaring. In één woord: teleurstellend. In twee woorden: geen herhaling waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vorige week kwamen we aan bij het hotel en ik was enthousiast om te horen dat we op de 10e verdieping verbleven, slechts één verdieping onder de bovenste verdieping. Helaas bleek het winnen van zelfs maar een vleugje uitzicht op zee een uitdaging te zijn. De kamers lieten veel te wensen over, ze waren erg vies en stoffig. Het ontbijt was oké, niets om over naar huis te schrijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na een overnachting in het aangrenzende Brown Seaside Hotel keken we uit naar een ontspannen dag in de spa. Wat een teleurstelling. De sfeer in de spa was hectisch en amateuristisch, de behandeling voelde gehaast en onpersoonlijk aan. Ondanks beloften van een ontspannende 45 minuten behandeling, duurde deze slechts 35 minuten. Achteraf bleek ook het beloofde gebruik van de zwembaden en drankjes op het dak van het hotel een tegenvaller te zijn, het was vies en onaantrekkelijk. Al met al hebben we NIS 500 betaald voor slechts 50 minuten van teleurstellende service, vanaf het moment dat we het hotel binnenstapten tot het moment dat we vertrokken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik wil graag mijn teleurstellende ervaring in het hotel met jullie delen. Samen met mijn partner kwam ik vol verwachtingen aan voor een ontspannen dag, maar al snel werd de goede indruk verstoord. Na een bezoek aan de hot tub kwamen we er achter dat het water vervuild was en vol zat met walgelijk vuil en bulten. De spa-manager bood geen oplossing, behalve het inschakelen van een klusjesman die vertelde dat de jacuzzi niet was schoongemaakt of gedesinfecteerd. Het hotel heeft drie jacuzzi's, waarvan er één niet gevuld is, een ander niet werkt en de derde vol zit met viezigheid. Ik zou het hotel niet aanraden vanwege deze slechte ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een reis ter nagedachtenis van mijn geliefde echtgenote.



© 2007-2025 ReisChecker.nl