ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Lowry

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Hoewel het hotel er prachtig uitzag, viel de waterdruk in de douche zwaar tegen. We dachten eerst dat het aan het tijdstip van de dag lag, maar na twee keer proberen was het nog steeds teleurstellend. Ook het ontbijt was een vervelende verrassing, met een tekort aan drinkglazen en lange rijen voor het bijvullen van warm eten. Eerlijk gezegd hebben we in hotels met veel lagere classificaties betere ontbijtervaringen gehad. Dit hotel verdient echt geen 5-sterren beoordeling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onlangs verbleef ik in The Lowry Hotel en ik kan met zekerheid zeggen dat mijn verwachtingen ruimschoots werden overtroffen! Bij aankomst werd ik hartelijk ontvangen door het professionele personeel, dat ervoor zorgde dat ik me direct thuis voelde. De service was van topniveau: alle verzoeken werden snel en gastvrij afgehandeld. Mijn kamer was een oase van perfectie: ruim, stijlvol ontworpen en brandschoon. Het comfortabele beddengoed en moderne voorzieningen zorgden voor een buitengewoon aangenaam verblijf, terwijl de grote ramen een prachtig uitzicht boden op de stad. Een perfecte combinatie van luxe en gemak. De aandacht voor detail door het hele hotel was bewonderenswaardig, van het smaakvolle interieur tot de vlekkeloze service. Of het nu ging om tips van de conciërge of snelle roomservice, alles werd met uiterste professionaliteit uitgevoerd. Kortom, The Lowry Hotel biedt een vijfsterrenervaring in alle opzichten. Als je op zoek bent naar luxe, comfort en eersteklas service, dan is dit hotel absoluut de perfecte keuze.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij mijn recente verblijf voelde ik me een beetje genegeerd als vaste gast - een eenvoudige begroeting bij aankomst had al het verschil kunnen maken. Andere luxe hotels waar we verbleven boden bij terugkeer vaak wat extra's, zoals chocolaatjes, drankjes of een attent briefje op de kamer. Ik had vooraf contact opgenomen met het hotel om te vragen of onze kamers naast elkaar konden liggen en kreeg van Chiara een snelle bevestiging dat dit geregeld was. Bij het inchecken bleek echter dat de kamers op verschillende verdiepingen lagen. Gelukkig konden we na wat gedoe toch twee kamers dicht bij elkaar krijgen. De kamers waren ruim, brandschoon en voorzien van alle gemakken. De bedden waren heerlijk comfortabel met hoogwaardig beddengoed. Ik zou echter graag luxere toiletartikelen zien, aangezien de huidige niet erg luxe roken. De keuze bij het ontbijt was uitgebreid en je kon ook iets van de kaart bestellen en vers bereid krijgen. Over het algemeen was het weer een aangenaam verblijf bij The Lowry en we overwegen zeker om in de toekomst terug te keren. Een klein gebaar van herkenning voor terugkerende gasten zou het helemaal perfect maken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ondanks de bewering van The Lowry Hotel dat het een 5-sterrenlocatie is, viel mijn ervaring helaas niet in de categorie luxe. Hoewel de klantenservice goed was, voelde het algehele verblijf meer als een budgethotel, met vele ontbrekende voorzieningen die men zou verwachten van een echte 5-sterrenervaring. Allereerst ontbraken basisbenodigdheden zoals wegwerptandenborstels, een kam en zelfs een pen in de kamer. De koelkast was op slot, wat betekende dat er geen plek was om persoonlijke spullen op te bergen, wat nogal onhandig was. Alle toiletartikelen zaten vastgeschroefd aan de muur, waardoor het meer een gevoel gaf van een Premier Inn dan van een hotel van hoge klasse. Daarnaast waren er geen gratis theeën of koekjes, kleine maar verwachte extra's in een eersteklas hotel. De algemene voorzieningen waren teleurstellend - er was geen fatsoenlijke zithoek in de receptie of geen gemeenschappelijke ruimte om te ontspannen voor het inchecken of na het uitchecken. Het voelde ongastvrij en onpraktisch voor gasten die vroeg arriveerden of wachtten op transport. Het ontbijt was ook een tegenvaller. Het buffet was uiterst klein en basic, en ze bleven door de borden heen raken, wat nogal gênant was voor een hotel van deze veronderstelde klasse. Al met al, hoewel het personeel beleefd en behulpzaam was, moest alles worden aangevraagd in plaats van direct beschikbaar te zijn. Voor een hotel dat zichzelf promoot als 5-sterren, voldoet het niet aan de verwachtingen en voelt het meer als een budgethotel met redelijke service. Ik zou het niet aanbevelen als je op zoek bent naar een echte luxe ervaring in Manchester.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel overtrof al mijn verwachtingen en is absoluut een verblijf waard. Vanaf het moment dat ik aankwam, voelde ik me welkom en bijzonder. Mo, de vriendelijke conciërge, stond direct paraat om te helpen - zelfs bereid om mijn auto te repareren als dat nodig was. De kamer die me werd toegewezen was uitzonderlijk ruim en onberispelijk schoon. Het kingsize bed voelde aan als een luxe cocon, perfect voor een goede nachtrust. De badkamer, hoewel misschien net niet helemaal een suite, was stijlvol en de inloopkast was een aangename verrassing. Het diner in het restaurant en de bar was voortreffelijk en het ontbijt de volgende ochtend was werkelijk ongeëvenaard. Na deze ervaring zal ik zeker niet meer op zoek gaan naar een ander hotel in Manchester.



© 2007-2025 ReisChecker.nl