ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Optima Tower

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De technische aspecten van het hotel zijn echt top. Het hotel heeft een relatief hoge kwaliteit, met esthetische, schone en luxe kamers, en de service is prima (hoewel we niet veel interactie hadden met het hotelpersoneel). De locatie is behoorlijk geweldig. Maar naar mijn mening heeft de receptie hier een tactische fout gemaakt door ons (een rustig stel zonder kinderen op zoek naar ontspanning) op een verdieping en naast kamers voor gezinnen met kinderen te plaatsen. Dit betekende dat gedurende ons hele verblijf (zowel 's nachts als 's ochtends vanaf 06:30 uur) hadden we "vreugde" op de gang. Vanwege de slechte akoestiek hebben we echt geleden onder het lawaai van de kinderen. Het was gewoon ondraaglijk. Het hotel is groot en heeft veel verdiepingen, naar mijn mening hadden ze ons op een rustigere verdieping kunnen plaatsen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens de Paasvakantie verbleven we als stel met twee kinderen. Ondanks een telefonische afspraak en online reservering moesten we meer dan 4 uur wachten voordat we onze kamer konden betrekken. We werden van de ene naar de andere kamer gestuurd, waarbij we kamers aantroffen met ondraaglijke rioolgeuren, kamers zonder verbindingsdeur zoals geboekt, en een kamer zonder kinderbedden. Pas tegen sluitingstijd van het zwembad kregen we uiteindelijk onze kamer aangewezen, waardoor de eerste dag volledig in het water viel voor de kinderen. Het hotel erkende de problemen en bood compensatie aan voor onze ongemakken, maar sindsdien hebben we niemand kunnen bereiken om deze compensatie te regelen. De klantenservice-manager beloofde terug te bellen, maar dat is nu al twee maanden geleden en er is geen reactie via de app, de website of e-mails. Fouten worden gemaakt en er is een absurde drukte, wat ook blijkt uit het gedrag van andere gasten die weigerden op tijd hun kamers vrij te maken, wat voor veel vertragingen zorgde. Gasten bleven klagen en vragen om compensatie. De kwaliteit van de service wordt gemeten aan de hand van het vermogen van het personeel om verantwoordelijkheid te nemen, negatieve feedback aan te pakken en passende compensatie te bieden. Ik kies een hotel voornamelijk vanwege de service en dit beïnvloedt dus ook mijn beoordeling. De locatie was goed en het eten met Pasen was gevarieerd en lekker, maar de slechtste service die ik ooit heb ervaren. De kamers waren in zeer slechte staat. Het is jammer, want Petal chain heeft het potentieel om veel meer te bieden dan dit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel is een echte teleurstelling. Het lijkt wel alsof ze er een zooitje van maken, totaal niet te vergelijken met andere hotels. Toen we aankwamen, kregen we eerst een kamer die nog niet eens schoongemaakt was, met een vreselijke geur en viezigheid overal. In de tweede kamer stoorden we blijkbaar een medewerker die verstopt zat onder de dekens. Na bijna eindeloos wachten bij de receptie kregen we eindelijk nieuwe kamers, maar die waren verdeeld over verschillende verdiepingen en één ervan was nog niet eens klaar. Na verschillende uren van gedoe met het personeel werden we uiteindelijk gedwongen om in een kamer te blijven die we niet wilden. Het zwembad, waarvoor we speciaal naar dit hotel kwamen, was een grote teleurstelling en de klantenservice was onbereikbaar. Het hele verblijf was een anticlimax en de hygiëne liet veel te wensen over. Ik zou dit hotel absoluut afraden aan anderen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel van het hotel lijkt niet erg attent te zijn op de behoeften van hun gasten. Ik werd om half acht 's ochtends wakker van het geluid van renovatiewerkzaamheden op de 9e verdieping, terwijl ik op de 10e verdieping verbleef. Toen ik om 8 uur bij de receptie klaagde, was hun reactie lauw met "maar ze zijn al gestopt". Helaas was het kwaad al geschied en konden ik en mijn collega's niet meer rustig slapen. Bovendien lieten de kamers te wensen over wat betreft netheid, waardoor we overwogen om door de vingers te zien. Na deze teleurstellende ervaring konden we niet anders dan concluderen dat dit hotel niet aan onze verwachtingen voldeed. Ik kan dit hotel absoluut niet aanbevelen en misschien zou het beter zijn als het zijn deuren zou sluiten. Het valt simpelweg niet in de categorie van de kwaliteit die je in Israël of op de hotelmarkt mag verwachten. Dit is gewoonweg beschamend!!!!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik was laatst op een bruiloft en ik was echt onder de indruk! De locatie was prachtig, de feestzaal was fraai versierd en het eten was verrukkelijk.



© 2007-2025 ReisChecker.nl