ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Grand Continental(junior Suite

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring was zeer teleurstellend. Er was geen enkel oplaadpunt voor mijn telefoon in de kamer, en de roomservice liet ook te wensen over. Dagelijkse voorzieningen zoals schone handdoeken en servetten waren schaars. Het management leek niet goed georganiseerd, dit bleek bijvoorbeeld uit de manier waarop kamers werden toegewezen aan familiegroepen, zelfs bij individuele boekingen. De communicatie liet ook te wensen over, waardoor mijn behoeften als klant niet goed werden begrepen. Daarnaast waren er sanitairproblemen in de badkamer die zelfs na herhaalde klachten niet werden verholpen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer verspreidt een onaangename geur die mij stoorde tijdens mijn korte verblijf. Als ik langer had moeten blijven, zou ik het moeilijk hebben gevonden om hier te vertoeven vanwege de muffe en oude geur die in alles doordrong. Het personeel was echter vriendelijk en de prijs was redelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel blinkt niet uit in luxe, aangezien het slechts drie sterren heeft. Echter, de ligging is uitstekend met gemakkelijke toegang tot alle hotspots en voorzieningen op loopafstand. De prijs-kwaliteitverhouding is zeker in orde. Het pand oogt wat verouderd en er zou wat meer aandacht mogen gaan naar basisvoorzieningen in de badkamer. In mijn kamer (1010) was een handdoek aan vervanging toe en de kastdeuren zijn ook aan reparatie toe. Het tapijt ziet er ook behoorlijk afgeleefd uit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De klantenservice van dit hotel laat zwaar te wensen over. Toen we 's avonds terugkeerden naar onze kamer na het inchecken, werden we geconfronteerd met een doordringende sigarettengeur waar we niet op hadden gerekend. Nadat we vriendelijk vroegen of we konden verhuizen naar een rookvrije kamer, kreeg ik te horen dat het hotel volgeboekt was en er geen andere opties waren. Dit gebrek aan service was extra teleurstellend gezien het feit dat we met kinderen reisden. Het was aan hen geweest om proactief een passende oplossing te bieden. Bovendien was het personeel bij de receptie bijzonder onbeleefd en nalatig in het bieden van een excuses voor het ongemak. Mijn advies: vermijd dit hotel en bespaar jezelf de moeite en het geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het horen van de naam van het hotel had ik hoge verwachtingen van luxe en kwaliteit. Helaas viel dit bij aankomst tegen; er waren geen handdoeken of slippers aanwezig in de kamer. Ondanks ons verzoek om extra handdoeken voor ons vier, was dit slechts moeizaam te regelen. Ook ontbrak een gebedskleed in de kamer, wat opmerkelijk was gezien de religieuze context van het land. Het is jammer om te zien dat zo'n prachtig land niet de service biedt die je zou verwachten.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl