ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Zalagh Parc Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Hallo iedereen, De tuinen en het buitenzwembad zijn werkelijk prachtig - je zou haast willen blijven wonen en de hotelkamers links laten liggen. De natuurlijke omgeving overtreft gemakkelijk het comfort van het interieur. De 5-sterrenbeoordeling lijkt vooral te worden toegekend op basis van de vele activiteiten die worden gepromoot: tennis, bowlen, spa en, verrassend genoeg, squash (hoewel er weinig bewijs van te vinden is). Helaas was de bowlingbaan gesloten - misschien alleen voor showdoeleinden. Het personeel in de spa was erg vriendelijk en de massage die we kregen in de aangeboden 30 minuten was voldoende om niet gestrest te vertrekken, maar ook niet helemaal ontspannen. Wat betreft wifi? Een zeldzaamheid. Als je het signaal weet te vinden, is het bijna een foto waard. De koffie is een verrassing voor liefhebbers van melkchocolade met een vleugje magere melk. Het restaurant brengt je terug naar de jaren 90, met speelse accenten en meubilair dat duidelijk toe is aan pensioen. De gerechten zijn teleurstellend in smaak en variatie - wellicht bedoeld als een culinaire uitdaging. Het ontbijt? Beter over te slaan. De incheckervaring was een aangename verrassing! Het personeel was erg snel en behulpzaam. Roken in de lobby is een zeldzame traktatie voor rokers. Het is misschien wel een klein stukje paradijs te midden van twijfelachtige sterren. De kamers hebben een retrofuturistische uitstraling, hoewel het 'futuristische' aspect ontbreekt. Schoonmaak is redelijk. De deuren kraken bij elke beweging. Dekens zijn schaars, met slechts een dun laken om ons comfortabel te houden. Slippers zijn niet voorzien en thee/koffie op de kamer is een grap. Al met al was de ervaring... aanvaardbaar, als je het zou vergelijken met een 2,5-sterrenhotel. Misschien halen ze die beoordeling op een dag ook echt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hoewel we niet hebben overnacht in dit hotel, is het moeilijk om een volledig oordeel te vellen over de kwaliteit. Op het eerste gezicht oogt de locatie charmant met een prachtige receptie en een aangename ambiance. Echter, het zwembad stelde zwaar teleur. Overbevolkt, luide muziek, een verstikkende atmosfeer en gebrekkige service. Het personeel was amper aanwezig en weinig behulpzaam. Het meenemen van eigen eten was niet toegestaan, waardoor je bent aangewezen op een diepvriespizza ter plaatse. Als je op zoek bent naar een rustige en kindvriendelijke omgeving, dan is dit zeker niet de geschikte plek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring was echt ondermaats. Bij aankomst viel het meteen op dat de receptioniste niet erg kundig overkwam en moeite had met haar taken. Het ontbrak volledig aan professionaliteit en er werd geen hulp geboden of duidelijke uitleg gegeven. Hierdoor voelde ik me al snel verloren en niet gewenst. Als je op zoek bent naar een plek waar serieusheid en kwaliteit van service hoog in het vaandel staan, dan is dit hotel zeker geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik geef het hotel 3 sterren, maar het personeel verdient zeker 4 sterren vanwege hun buitengewoon vriendelijke service!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Let op de prijsverschillen en boek liever via Booking.com voor de beste deals. De tarieven aan de receptie kunnen namelijk aanzienlijk afwijken...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging2
  • Service1

Een Koningssteden rondreis geboekt bij een reisorganisatie die beloofde dat alles in het Engels zou zijn, maar uiteindelijk bleek alles in het Italiaans te zijn. De reisleider Abdu voegde weinig toe, behalve ons van punt A naar B brengen, en liet de lokale gidsen de rest van het werk doen. Het geboekte hotel in Fes, Zalarh Parc, was een grote teleurstelling in vergelijking met het oorspronkelijke Barcelo hotel dat we zouden hebben. Het hotel was van slechte kwaliteit met vieze lakens, een kakkerlak in de badkamer, slecht eten en tal van technische problemen zoals een verstopte afvoer in het bad en slechts één werkende lift van de drie die er waren. Ook was er maar nauwelijks ruimte in de lift voor twee personen als er bagage moest worden meegenomen. Dit was een ervaring die ons heeft doen besluiten om nooit meer via deze reisorganisatie te boeken.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl