ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Riviera

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De locatie, prijs, Koreaans eten en ontbijt waren allemaal geweldig. Ook hebben we genoten van het Chinese eten. Het enige minpuntje was de verouderde staat van de badkamer. Het zou fijn zijn als ze wegwerp slippers zouden aanbieden, aangezien de herbruikbare slippers niet zo fris waren (je weet nooit wie ze allemaal gedragen heeft en ze voelden plakkerig aan). Over het algemeen was het een goede ervaring. De locatie was top, de prijs was redelijk en het eten was lekker.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn verblijf in dit hotel was aangenaam. Hoewel sommige voorzieningen wat verouderd waren, waren ze goed onderhouden en comfortabel. De service was charmant en karakteristiek voor een langbestaand etablissement, maar niet al het personeel sprak vloeiend Japans. Gelukkig verliep het regelen van een taxi moeiteloos zodra ik de naam van het hotel noemde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende ervaring was dit in het hotel! Ik zal hier zeker niet meer terugkeren. De prijs van $430 per nacht in het weekend was veel te hoog voor de onbeleefde service die ik kreeg. Toen ik om verwarming vroeg omdat mijn kamer koud was, stuurde de receptioniste een man met plakband en een schaar om de ramen af te plakken. Onvoorstelbaar voor een zogenaamd 5-sterrenhotel! En toen ik om extra dekens vroeg, kreeg ik te horen dat ik gewoon dankbaar moest zijn dat er zonder extra kosten een deken was geregeld. De locatie was ook niet ideaal, ver van de metrostations en geen restaurants in de buurt. Al met al een verschrikkelijke ervaring die ik niemand zou aanraden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Al 10 jaar lang maak ik regelmatig gebruik van het Prima Hotel, maar helaas is dit hotel nu gesloopt en voor de coronacrisis al veelvuldig bezocht. Dit jaar heb ik voor het eerst een ander hotel uitgeprobeerd en tot op heden kon ik altijd gratis inchecken, zelfs als ik wat te vroeg arriveerde. Echter, deze keer moest ik voor het eerst 40.000 gewonnen betalen. Toen ik besloot mijn verblijf te verlengen en online een reservering maakte, werd ik gevraagd om tussentijds uit te checken, wat voorheen niet nodig was. Dit was een verrassende wending. Bij het upgraden van mijn kamer om opeenvolgende nachten te kunnen verblijven, miste ik echter USB-poorten en waren de stopcontacten op lastige plekken geplaatst. Ook waren er gaten in de muren en blootliggende bedrading, wat de kwaliteit van de accommodatie sterk verminderde. Aangezien het Prima Hotel nu is gesloopt en vervangen door een nieuw hotel, zal ik in de toekomst mijn keuze heroverwegen en op zoek gaan naar een andere verblijfplaats.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het personeel van deze accommodatie laat veel te wensen over, ze komen vaak ongeïnteresseerd en onbeleefd over (behalve de huishoudsters, die zijn wel vriendelijk). De kamers zijn duidelijk aan renovatie toe, maar de locatie is nog wel acceptabel als je ervoor kiest om een taxi te nemen. Gelukkig is er de mogelijkheid tot bezorging van eten, waardoor je toch niet met honger zult zitten. Zonder bezorgservice en taxi-optie zijn er echter weinig goede eetgelegenheden op loopafstand te vinden en ligt het dichtstbijzijnde metrostation nogal ver weg. Als algemene conclusie is het beter om dit verblijf te vermijden en elders te zoeken naar een accommodatie die beter past bij de prijs die je betaalt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl