ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Abou Nawas

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ons verblijf liep van 5 tot 12 oktober en hoewel het hotel waar voor je geld bood, was het duidelijk dat er ruimte was voor verbetering om een hogere standaard te bereiken. Hoewel de kamers modern en ruim waren, waren de kasten niet praktisch ingericht voor het ophangen van kleding. De badkamers waren wel ruim. Met onze 18 maanden oude kleindochter vonden we het lastig om schaduwrijke plekken te vinden, aangezien de ligstoelen niet verplaatst konden worden. De minidisco begon te laat voor de kleintjes, namelijk om 20.45 uur. Het eten en drinken waren van gemiddelde kwaliteit. De koffie was teleurstellend en een fatsoenlijk koffiezetapparaat zou een welkome toevoeging zijn voor kwaliteitskoffie. De barpersoneel zou wel wat extra training kunnen gebruiken en meer proactief drankjes kunnen opnemen. Het buffet bood een variëteit aan gerechten, maar deze waren vaak lauw, gelukkig was er een magnetron beschikbaar. De lunchopties waren smaakvoller dan het avondeten. De snackbar daarentegen serveerde vers bereid eten dat altijd warm was, wat voor ons het beste culinaire ervaring was. Het personeel was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. Speciale vermelding voor Iheb, de badmeester, Mouses Boufateh van het hoofdrestaurant, Maher van de snackbar, Baner en Mahmoud van de receptie. De schoonmakers en tuinmannen werkten hard om het hotel er tiptop uit te laten zien. Er is nog ruimte voor groei en ontwikkeling om het volledige potentieel van het hotel te benutten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik was niet helemaal overtuigd na mijn verblijf. De kamer was weliswaar mooi, maar liet te wensen over op het gebied van schoonmaak. Het hotel leek een beetje saai, vooral in vergelijking met het bruisende naastgelegen hotel. Het personeel bij de receptie leek niet echt geïnteresseerd en reageerde nogal koeltjes op onze vragen. Gelukkig waren er enkele vriendelijke medewerkers die hun best deden met de beperkte activiteiten die werden aangeboden. Kortom, ik denk niet dat ik hier nog een keer zal verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In juli van dit jaar verbleef ik in dit hotel en ik was enorm onder de indruk. Het personeel was zeer zorgvuldig geselecteerd, van de receptie tot de barmedewerkers, obers en schoonmakers. Het eten was uitstekend en gevarieerd, en er was zelfs een bar die 24 uur per dag open was. Dit hotel heeft werkelijk voor elk wat wils. Er waren twee prachtige zwembaden voor volwassenen en een ondiep zwembadje voor de kinderen. Het strand was op loopafstand en bood schone ligbedden, met strandlakens tegen een kleine borg. Zelfs op het strand was de Wi-Fi gratis en van goede kwaliteit. De animators waren fantastisch en voegden echt iets extra's toe aan de ervaring. Alles bij elkaar genomen, kan ik dit hotel, ONE RESORT PREMIUM, van harte aanbevelen voor een geweldige vakantie-ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Bij One Resort Premium werden onze verwachtingen ruimschoots overtroffen tijdens onze romantische vakantie. Een speciale vermelding verdienen niet alleen de attente heer Mamdouh, die ons als echte gasten behandelde, maar ook alle andere medewerkers die bij de receptie, lobbybar, restaurant en elders werkten. Hier voelden we een hartelijke gastvrijheid en warmte die we elders zelden hebben meegemaakt. Iedere medewerker die we ontmoetten straalde oprechte vriendelijkheid uit en zorgde ervoor dat ons verblijf onvergetelijk werd. Het onlangs vernieuwde hotel overtrof onze verwachtingen op het gebied van zowel uiterlijk als service; we vonden hier alles wat we nodig hadden voor een langverwachte vakantie. Onze kamer was niet alleen stil en ruim, maar had ook individueel regelbare airconditioning, wat zorgde voor de nodige rust en een goede nachtrust. Zelfs als het druk was in het hotel, was er altijd voldoende ruimte bij de zwembaden en op het strand aan zee. De muziek in de openbare ruimtes was aangenaam en niet opdringerig, terwijl we vooral genoten van de koffie en drankjes in de lobbybar. Het strand, de zwembaden, de binnenplaatsen en alle kamers werden regelmatig schoongemaakt en onderhouden, dankzij het toegewijde personeel. Een speciale vermelding verdienen de medewerkers van het Meridian Restaurant; de gerechten en service waren van topniveau, en we genoten van de gevarieerde en bijzonder smaakvolle gerechten. Onze oprechte dank aan al het personeel voor hun gezellige en gastvrije benadering; mede dankzij jullie willen we zeker nog eens terugkomen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Gemiddeld, gewoontjes, niets bijzonders.



© 2007-2025 ReisChecker.nl