ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Legend

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring bij dit hotel was helaas niet perfect. Het inchecken verliep vreemd, met onduidelijkheid over een aanbetaling die ik moest doen, wat ik niet gewend ben bij eerdere hotelverblijven. Toen ik in de kamer kwam, ontdekte ik vlekken op bijna alle kussens, wat me niet bepaald geruststelde. Het verzoek om van kamer te veranderen werd ook niet vriendelijk ontvangen door het personeel. Gelukkig was de medewerker bij het uitchecken de volgende dag vriendelijker en hoefde ik geen aanbetaling te doen. Hopelijk kan het management de gang van zaken rondom aanbetalingen en klantenservice eens onder de loep nemen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na mijn eerste verblijf hier heb ik meteen mijn favoriete hotel gevonden. De ervaring was zo goed dat ik zeker een terugkeer zie zitten. De kamer was brandschoon en super comfortabel. Het personeel was erg gastvrij, vooral Miss Adda sprong eruit met haar vriendelijkheid. Ik ben dankbaar voor de uitstekende service die ik heb ontvangen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit was mijn eerste ervaring in dit hotel en helaas had ik wat tegenslagen die ik voor het eerst wil delen in een recensie op Google. 1. Bij aankomst vroegen we om de prijs van RM140 (donderdag), maar de mannelijke medewerker vertelde ons dat het RM240 + 50 was (contante borg). Het voelde alsof we niet eerlijk behandeld werden door het personeel van het hotel ***Kamer 307***. 2. 's Nachts was er veel lawaai in de omgeving, wat ons deed besluiten om de volgende dag een klacht in te dienen en een andere kamer te krijgen. 3. De voorzieningen waren teleurstellend. De shampoo en douchegel waren te klein en er was niet genoeg voorraad, vooral in de familiekamer waar slechts twee sets beschikbaar waren. Het voelde alsof één gast ze al had gebruikt. 4. Toen ik de tweede nacht in ***Kamer 411*** verbleef rook het naar rook bij binnenkomst. Na het slapen kreeg ik jeuk en huiduitslag, wat resulteerde in twee bezoeken aan de dokter. Ik ben nu in afwachting van verbetering na de injectie van vanavond bij de huisarts. Hopelijk gaat het snel beter.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Na twee jaar als regelmatige bezoeker van het Legend Hotel in Permas, durf ik te zeggen dat dit echt een unieke plek is in Johor. Bij aankomst word ik telkens warm ontvangen door het attente personeel, dat een indrukwekkende combinatie van professionaliteit en vriendelijkheid uitstraalt. Ze zijn altijd keurig gekleed en tonen een oprechte behulpzaamheid. Toen ik een keer per ongeluk wat spullen vergat, werden deze veilig bewaard tot mijn terugkeer, wat getuigt van hun integriteit. De kamers zijn altijd vlekkeloos schoon, ruim en comfortabel, en bieden echt waar voor je geld. Ik heb nooit klachten gehad over hygiëne of comfort, en de sfeer is perfect geschikt voor zowel werk als ontspanning. De locatie is absoluut een pluspunt. Het hotel ligt te midden van handige voorzieningen: op loopafstand vind je een McDonald's, 24-uurs supermarkten, sfeervolle eettentjes, autogarages, wasserettes, telefoonreparatiewinkels en diverse banken. Alles wat je nodig hebt is binnen handbereik, en de buurt voelt veilig, zelfs 's nachts. Kortom, het Legend Hotel voelt voor mij als een tweede thuis. Met geweldige service, schone kamers en een superhandige locatie, kan ik het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die Permas, Johor bezoekt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Over het algemeen ben ik tevreden met de hotelaccommodaties. De kamer was schoon en comfortabel, maar de parkeergelegenheid liet te wensen over. Het zou handig zijn als het hotel gereserveerde parkeerplaatsen zou hebben voor gasten. Hopelijk wordt hier in de toekomst iets aan gedaan.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl