ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Oasis Viva Beach

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van het resort was fantastisch, maar het was helaas erg druk. Op elke plek waar je kwam, was het druk. Het eten liet ook te wensen over en kan zeker verbeterd worden. Gelukkig hadden we een prachtig uitzicht vanuit onze kamer op de oceaan en het zwembad, wat we echt fantastisch vonden. Helaas waren we niet te spreken over het eten. Het miste die authentieke smaak, zelfs in de Mexicaanse, Italiaanse en sushi-restaurants lukte het niet.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De keuze voor dit hotel bleek een grote vergissing te zijn en ik zal hier niet meer terugkeren. Als je op zoek bent naar een ontspannen, schone en aangename vakantie, kan je beter ergens anders heen gaan! Hier zijn de voornaamste problemen die ik heb ervaren: Vuil zwembad en strand – Het zwembad was allesbehalve fris en het strand lag bezaaid met afval. De geur van brandstof van boten en jetski's vervuilde het water. Zwemmen was absoluut geen optie! Ondermaats eten – De maaltijden waren smakeloos, koud en van lage kwaliteit. Elke dag hetzelfde menu, lange wachttijden en voedsel dat duidelijk niet vers was. Verschrikkelijke service – Het personeel liet duidelijk merken dat ze geen interesse hadden in gastvrijheid. Traag, onbeleefd en weinig behulpzaam. Het duurde een eeuwigheid om ook maar iets gedaan te krijgen. Overcrowded en tekort aan ruimte – Het hotel was overvol. Er waren te weinig strandstoelen, tafels en ruimte voor de gasten. Je moest vroeg opstaan om een plekje te bemachtigen! Slechte kamers – Oude, vieze kamers die aan elkaar hingen van gebreken. Geen balkon, slecht functionerende airconditioning en badkamers met schimmel en hygiëneproblemen. Te lawaaierig – Luide muziek, gasten die schreeuwen en totaal geen geluidsisolatie. Slapen of ontspannen was praktisch onmogelijk. Eindeloze rijen in alles – Wachten, wachten en nog eens wachten op eten, drank, inchecken en zelfs voor een simpele vraag bij de receptie. Niet geschikt voor gezinnen – Dit hotel is niet kindvriendelijk. Onvoldoende faciliteiten voor kinderen, geen schone speelruimtes en het eten is niet afgestemd op kinderen. Geen gastvrijheidsruimte – Na het uitchecken was er geen mogelijkheid om te douchen of te relaxen voor onze vlucht. We moesten extra betalen om langer te blijven. Geen waar voor je geld – Dit hotel is de hoge prijs absoluut niet waard gezien de belabberde kwaliteit. Er zijn betere opties beschikbaar voor dezelfde prijs. Dit hotel is zijn prijskaartje niet waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Waag je niet aan deze accommodatie - deceptie in de Caraïben! Mijn kennismaking met dit hotel in Cancun was ronduit desastreus. Het was onze eerste keer daar met het gezin en we hadden gul $5000 neergelegd in de hoop op een weelderig verblijf. Helaas veranderde die hoop al snel in een nachtmerrie zodra we arriveerden. Het inchecken verliep stroef, met beweringen over overboekingen en geen beschikbare kamers, ondanks onze volledige betaling op voorhand. Na een eindeloze TWEE UUR wachten, kregen we uiteindelijk een kamer toegewezen - één die eerder deed denken aan een verwaarloosd motel dan aan een weelderig resort. De koelkast lekte, er hing een bedompte geur, en de staat van hygiëne was ver te zoeken met schimmel die de muren en badkamer bedekte. Het was een complete teleurstelling - en alsof dat nog niet erg genoeg was, weigerde de elektriciteit dienst waardoor zelfs het opladen van onze telefoons onmogelijk was. De lakens en dekbedden waren ook alles behalve fris. Na een klacht kregen we na nog een uur een andere kamer toegewezen. Op dat moment was de stress en teleurstelling zo hoog opgelopen dat de tranen bijna vloeiden. Het receptiepersoneel toonde geen enkele empathie en de tweede kamer was slechts marginaal beter - verre van wat we voor ons geld hadden verwacht. Ik deel deze ervaring om anderen te waarschuwen, want de realiteit van dit resort staat in schril contrast met de luxe die ons was beloofd. De zogenaamde all-inclusive aanbieding bleek een farce. De service was belabberd, de kamers verkeerden in een deplorabele staat en de hele ervaring was een regelrechte ramp. Ik zou dit hotel absoluut afraden aan anderen en als een beoordeling van minder dan een ster mogelijk was, had ik dat gegeven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het eten liet te wensen over tijdens ons verblijf. Normaal gesproken genoten we van uit eten gaan, maar er waren beperkingen in het restaurant, tenzij je de juiste armband droeg. Helaas was het buffet en de hotdogkraam niet zo goed. In de kamers ontbrak een koelkast en hoewel we aan het begin een fles water kregen om onze tanden te poetsen, werd dit niet meer aangevuld. Er waren vroege vogels die handdoeken opstoelden op de stoelen rond het zwembad en op het strand, waardoor er tekort aan zitplekken was. Daarnaast waren er overal lange wachtrijen. Al met al was dit geen positieve ervaring en ik zal hier in de toekomst niet meer terugkeren. Ik zou het ook niet aanbevelen aan anderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn ervaring met dit hotel was zeer teleurstellend. Na een lange vlucht van 10 uur kwam ik 's nachts aan en bleek de kamerindeling fout te zijn. Na 2 uur wachten werd dit eindelijk opgelost. Tijdens mijn verblijf van 9 dagen werd mijn kamer twee keer niet schoongemaakt en waren er enorme wachtrijen bij alle restaurants. Op het strand en bij de loungebedden werden mijn spullen zonder pardon weggegooid voor anderen. Het hotel reageerde hier niet op. De service was echt beneden alle peil, zeker gezien de hoge prijs die ik betaalde. Je wordt min of meer aan je lot overgelaten om alles zelf op te lossen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl