ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Real

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We kregen zogenaamd een upgrade aangeboden omdat er geen kamer met twee bedden beschikbaar was in Haciënda del Carine. De medewerker bij de balie was ontzettend hautain en deed erg neerbuigend tegen ons. Vervolgens kregen we een kamer naast een ruimte die de hele nacht lawaai maakte. Het baliepersoneel weigerde (een zeer arrogant, klein, dik en onaangenaam ventje) om onze bagage vroeg in de ochtend naar een ander hotel te brengen, hoewel dit eerder beloofd was. De communicatie tussen de twee hotels liet te wensen over. De WiFi was verschrikkelijk (twee dagen geen verbinding gehad), zelfs in de jungle was de internetverbinding beter. Van de twaalf hotels die ik tijdens mijn rondreis bezocht heb, was dit het minst klantvriendelijke hotel, vooral het personeel bij de balie. Gelegen in een uitgaansbuurt, dus in het weekend onmogelijk om 's nachts te slapen. Ik zou dit hotel zeker niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De locatie van het hotel bij een bruisend uitgaansgebied zorgde helaas voor veel lawaai gedurende de nacht. De wifi liet te wensen over en het personeel was niet bepaald vriendelijk. De kamer had duidelijk zijn beste tijd gehad, en het was opvallend dat onze bedden gedurende ons vierdaags verblijf niet werden verschoond, maar enkel werden opgemaakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Onze drie weken durende reis door Mexico eindigde in een chic hotel. De ontvangst was hartelijk en professioneel. Na een smakelijk diner keerden we terug naar het hotel, waar we tot onze verbazing ontdekten dat onze kamer zich slechts 6 meter van een bar bevond. Helaas kon het enkele terrasraam het geluid niet buitensluiten, waardoor ik tot 4 uur 's ochtends wakker lag. Uit nieuwsgierigheid heb ik zelfs een decibelmeter gedownload en gemeten dat het geluidsniveau in de kamer 65 db bedroeg. De volgende ochtend vroegen we om een andere kamer, wat geen probleem was. Echter moesten we om 11 uur uitchecken uit onze eerste kamer en konden pas om 14 uur in onze nieuwe kamer terecht. Vol goede moed betrokken we de nieuwe kamer, zonder raam maar gelukkig ook zonder geluidsoverlast. Helaas bleek al snel dat alle muren vochtig waren en vol schimmel hingen. Een teleurstellende ervaring die niet paste bij de standaard die we voor Mexico hadden verwacht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel kan wel een make-over gebruiken. De wifi is niet best, de airco maakt te veel herrie en door de ligging in het centrum heb je last van lawaai van buiten. Het ontbijt is eentonig en de service is traag. Het personeel bij de receptie laat je niet echt welkom voelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Naar mijn mening verdient het hotel een renovatie, omdat er sprake is van achterstallig onderhoud. De centrale ligging van het zwembad zorgt voor een vervelende galm op de gangen. Het water lijkt niet goed gezuiverd te worden door de pomp, gezien de warmte en de troebelheid. Er zijn slechts enkele ligbedden bij het zwembad, met vieze kussens die dringend aan een schoonmaakbeurt toe zijn. Daarnaast was de aanwezigheid van rumoerige gasten, met name veel Mexicanen, storend aangezien zij zich niet aan de regels hielden en tot laat lawaai maakten bij het zwembad. De airconditioning produceerde veel lawaai door grote roosters in de muur die voortdurend koele lucht bliezen. Het personeel had moeite met Engels spreken en er waren niet genoeg handdoeken voor alle drie de gasten in de kamer, waardoor we naar de receptie moesten gaan om extra handdoeken te halen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl