ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hunguest Platanus

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We werden ontvangen met een complete ramp, onbeschoft en onvriendelijk personeel, het eten was ondermaats en de accommodatie was verouderd. Het leek wel alsof we behandeld werden als vergeten zwerfhonden tijdens de twee nachten dat we daar verbleven. Het was een zeer onaangename ervaring en ik zou het aan niemand aanraden. De kamers zijn echt ouderwets.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben hier slechts één nacht doorgebracht, maar het was een ideale locatie dicht bij het centrum en de kerk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit driesterrenhotel bevindt zich iets buiten het drukke stadscentrum, maar dankzij de nabijheid van een metrostation ben je zo in het bruisende hart van de stad. De kamers zijn fris en opgeruimd, waardoor je hier comfortabel kunt verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamers zijn eenvoudig ingericht met bedden en een televisie die bovenop een kleine koelkast staat. De badkamer was schoon, maar het probleem was de warmwatervoorziening waar je 15-20 minuten op moest wachten door eerst de koude kraan te laten lopen. De kamers zijn over het algemeen erg koud (vooral in de winter), dus het is belangrijk om de radiatoren in de gaten te houden en indien nodig zelf de verwarming hoger te zetten als deze op het minimum staat. In de beschrijving van het hotel stond vermeld dat er een restaurant was, maar deze was in feite niet operationeel, waarschijnlijk al langere tijd niet. Daarom moesten we onze maaltijden nuttigen in een hotel op 10 minuten loopafstand van dit hotel. Het hotel ligt dicht bij de metro, waardoor je binnen tien minuten in het centrum van de stad bent.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik besloot om een verrassingsboeket te laten bezorgen bij een van onze gasten. Helaas viel ook de ontvangst bij de receptie tegen. De hotelgast was niet op zijn kamer, dus ging ik terug, wat achteraf gezien niet nodig was. Deze ervaring was totaal nieuw voor mij bij een serviceverlener. De houding van de medewerker, die op zijn telefoon bezig was, en het gebrek aan flexibiliteit waren niet het grootste probleem. Het leek alsof hij liever ergens in een achterkamertje de afwas deed dan met mensen te communiceren. Voor mij voelde de interactie niet aan als een warme begroeting en wanneer er iemand binnenkomt, zou de medewerker achter de balie op zijn minst zijn aandacht moeten vestigen op de persoon in plaats van te praten over het huidige recept.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl