ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hyatt Cancun Caribe

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

In maart verbleven we in Hyatt Zilara Cancun tijdens St. Patrick's Day. Na een positieve ervaring in Hyatt Zilara Montego Bay, besloten we om ook de locatie in Cancun te proberen. De service en gastvrijheid van het personeel waren van topkwaliteit. Het culinaire aanbod was voortreffelijk en de cocktails waren heerlijk, vooral in de ambachtelijke cocktaillounge. Een van de hoogtepunten was een bezoek aan de Zen Spa, waar Hilda ons deskundig begeleidde door de watertherapie. Vervolgens genoten we van een ontspannende koppelmassage aan het strand. Ons verblijf was werkelijk fantastisch en we kijken ernaar uit om in de toekomst terug te keren naar Hyatt Zilara Cancun.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens ons verblijf in Hyatt Zilara hebben we een fantastische tijd gehad. Onze kamer bood een prachtig uitzicht op de oceaan en was niet alleen ruim, maar had ook een luxe jacuzzi. De faciliteiten waren indrukwekkend. 's Ochtends genoten we van heerlijke smoothies, overdag van verfrissend kokoswater en cabana's, en 's avonds van culturele dansen en feesten. Met 4-5 restaurants om uit te kiezen, was er genoeg variatie in eetgelegenheden. Het personeel was buitengewoon attent en deed hun best om aan al onze wensen te voldoen. Helaas was het enige minpuntje van deze anders geweldige plek het gebrek aan veganistische opties. Gezien de prijs die we betaalden voor de kamer, hadden we iets meer verwacht op dit gebied. Hoewel het personeel ons fruit aanbood toen we erom vroegen, was het wachten op een maaltijd vaak erg lang en het resultaat vrij simpel. Het voelde jammer om te moeten wachten, vooral omdat andere gasten volop keuze hadden uit meer dan 100 voedzame en eiwitrijke opties. Ondanks dat ik het resort ruim van tevoren had geïnformeerd over mijn dieetwensen, bleef een beloofd veganistisch diner uit en was de chef onbereikbaar. Een kleine domper op ons verblijf. De aanwezige koffieshop was gezellig, maar opnieuw ontbraken daar veganistische keuzes.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een echte aanrader voor wie op zoek is naar een fantastische all-inclusive ervaring! Reserveer absoluut een cabana met uitzicht op het zwembad, het is de moeite waard. De service was buitengewoon, er was altijd iemand in de buurt om je drankje bij te vullen. De restaurants boden een gevarieerde selectie van heerlijk eten en drinken. Wij kunnen niet wachten om hier weer terug te keren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na een weekend in Zilara te hebben doorgebracht, keer ik terug na mijn verblijf in Ziva twee maanden geleden. Zilara heeft nog wat werk te verrichten in vergelijking met Ziva. Voor dezelfde prijs geef ik er de voorkeur aan om ergens met kinderen te verblijven, zolang ik maar een betere algehele ervaring heb. Het ontbreken van een butler bij Zilara was een grote verrassing en teleurstelling. Wat me vooral opviel was hoe verschillend de voedselopties waren tussen beide Hyatt-accommodaties. Bij Zilara ontbrak het echt aan een goed buffet. Ook waren er buiten geen voedselkarretjes met verse snacks of speciale drankjes beschikbaar. Na een lange dag op het strand en bij het zwembad, was er om 16.00 uur geen plek meer bij het zwembadrestaurant. Hierdoor eindigden we met een late lunch bij een triest en muf overdekt buffet. Desalniettemin was mijn strandmassage met Alex bij Zilara absoluut geweldig - een echte 5-sterrenervaring! Het was een van de beste massages die ik in de loop der jaren in Mexico heb gehad. Veel dank aan Bryan voor het regelen van alles.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

**GEEN AANRADER** Waar zal ik eens beginnen? Onze ervaring begon niet bepaald vlekkeloos zodra we incheckten. We hadden speciaal een luxueuze suite geboekt, maar bij aankomst kregen we te horen dat deze niet beschikbaar was en werden we zonder pardon gedowngraded. Er werd geen uitleg gegeven, geen excuses aangeboden - het was slikken of stikken. Met frustratie accepteerden we tegen wil en dank het aanbod. Bij het betreden van de gedowngrade kamer leek alles er in eerste instantie nog redelijk uit te zien, maar al snel merkten we de muffe geur op, de vieze vloeren en als klap op de vuurpijl werden we geplaatst bij een defecte lift die de hele dag door piepte en bromde. De volgende dag moesten we om 11.00 uur uitchecken uit die kamer en wachten tot 16.00 uur voordat onze oorspronkelijke suite klaar was. Vijf uur lang rondhangen zonder fatsoenlijke plek om te relaxen - ronduit onacceptabel voor gasten die betaald hebben voor een luxueuze ervaring. Zelfs toen was de kamer pas bijna om 17.30 uur gereed. Eindelijk in onze butlersuite aangekomen, was deze wel prachtig vormgegeven, maar opnieuw werden we geconfronteerd met diezelfde muffe geur en geen enkele echte oplossing van het personeel. En wat betreft de butlerservice? Die was eigenlijk nergens te bekennen. We moesten zelf elk klein ding uitzoeken. Het eten in het hele resort was een domper. Ondanks de verscheidenheid aan eetgelegenheden, ontbrak het aan smaak en authenticiteit. Duidelijk gericht op toeristen, ontbrak het aan de ware Jamaicaanse essence. Uiteindelijk waagden we ons buiten het resort en genoten van lokale restaurants aangeraden door de lokale bevolking, wat het hoogtepunt van onze hele reis bleek te zijn. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe dit resort zo hoog gewaardeerd wordt. Onze ervaring was uitermate teleurstellend en maakte van wat een ontspannen uitje had moeten zijn, een stressvol en frustrerend gebeuren. Ik zou dit resort aan niemand aanbevelen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl