ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Abou Sofiane

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel is prachtig en het personeel is zeer gastvrij, maar het is handig om te weten dat het makkelijker is om met de lokale valuta te betalen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel biedt een aangename en intieme ervaring, weg van de drukte. De culinaire ervaring is voortreffelijk en de klantenservice is top, vooral bij het regelen van kamerwissels. Het enige minpuntje is dat het entertainment soms wat te luidruchtig is. Ook het strand is een heerlijke plek om te ontspannen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De beoordeling van 4 sterren is echt niet verdiend. Ik zou het hooguit een 2,5 geven. Het personeel is erg onvriendelijk, tenzij je ze een fooi geeft. Dan doen ze ineens heel aardig voor één dag. Het ontbijt was een complete ramp, er waren zelfs geen kopjes en het brood was oud en droog. Gelukkig was het avondeten wel redelijk. De kamer rook muf en de geur was niet weg te krijgen. De animatie was ontzettend amateuristisch.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Van 19 tot 27 oktober 2010 hebben wij enorm genoten van ons verblijf in dit prachtige hotel. De kamer was schitterend en het eten was voortreffelijk. De animatie was geweldig en de enorme disco op het resort zorgde altijd voor vermaak. Het strand was adembenemend en we hebben zelfs voor de eerste keer geprobeerd te parasailen, een ervaring om nooit te vergeten. Naast het resort was er ook buiten genoeg te beleven, zoals de mooie haven en golfbanen. Tunesië is werkelijk een lust voor het oog, alhoewel het winkelen in de stad soms een uitdaging kon zijn. De verkooptrucs in de winkels waren wat opdringerig, maar dit deed geen afbreuk aan de gastvrijheid die we in het hotel hebben mogen ervaren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel in dit hotel is uitzonderlijk vriendelijk, zowel de schoonmaaksters als de barmedewerkers en de afdelingsleiders zijn allemaal zeer gastvrij. Helaas zijn er enkele klanten die onbeleefd zijn tegenover het personeel, wat echt jammer is om te zien. Daarnaast was het teleurstellend dat het aquapark gesloten was, terwijl dit na een telefonisch gesprek juist was gegarandeerd.



© 2007-2025 ReisChecker.nl