ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Cumberland

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij aankomst bij het hotel was het duidelijk dat een opfrisbeurt geen kwaad zou kunnen. De werkelijkheid verschilde nogal van de foto's online, wat aanvankelijk teleurstellend was. Gelukkig veranderde dat zodra we de lobby betraden. Hier werden we begroet door een mix van modern en vintage design met elegante grijstinten, sprankelend kristal, glas en zilveren accenten. Een aangename entree, moet ik zeggen. De eetzaal straalde een warme, vintage sfeer uit met zijn diepe, rode kleuren. Het zwembad zelf viel helaas wat tegen en de omgeving leek wat verwaarloosd, vooral de ouderwetse en onaantrekkelijke stoelen. Hoewel het personeel over het algemeen behulpzaam was, waren er momenten waarop ze niet helemaal uitblonken in service. Voor parkeren werd ons £12 per dag in rekening gebracht en een gegarandeerde plek was niet altijd beschikbaar. Gelukkig vonden we wel een plekje, maar dit kan lastig zijn tijdens drukkere periodes. Ondanks de verouderde uitstraling en enkele gedateerde details, sprongen de kamer en bepaalde moderne voorzieningen (vooral de airconditioning en badkamer) er echt uit. Het ontbijt was acceptabel, maar iets aan de prijzige kant. Parkeren bleek soms een uitdaging, maar over het algemeen was ik tevreden met mijn verblijf. Zodra je weet hoe je het strand het best kunt bereiken, is de locatie zeer gunstig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Sorry, ik begrijp niet wat je bedoelt. Kun je wat meer context geven of je vraag verduidelijken?

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De locatie is adembenemend en de stijlvolle inrichting zorgt voor een unieke sfeer. Het personeel is zeer vriendelijk en de service is uitstekend. Het ontbijt is werkelijk verrukkelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel valt een beetje tegen als je het vergelijkt met wat je van een viersterrenhotel zou verwachten. Het bed was te zacht en de douche werd na drie minuten al koud. We hadden halfpension geboekt. Het eten was redelijk, maar niet echt bijzonder. We hebben vijf avonden daar gegeten en vier keer stond er broccoli en wortels op het menu als groente. Het vlees was vaak te overdadig in saus. Gelukkig was het nagerecht wel lekker. Het ontbijt daarentegen was prima. Helaas moesten we twee uur wachten op toiletpapier dat niet was bijgevuld. Al met al, volgens Nederlandse normen zou dit hotel eerder twee sterren verdienen. Gelukkig was Zuid-Engeland wel adembenemend mooi en hebben we genoten van het heerlijke weer. Mijn advies: kies niet voor halfpension.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit hotel is echt een pareltje! Het personeel is ontzettend gastvrij en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het enige minpuntje is dat de kamers nogal gehorig zijn en het ontbreken van een minibar en kluisje was jammer. Desondanks is het een prachtig hotel waar je zeker van zult genieten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging1
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid4

Ondanks alle luxe beneden, was de kamer een kleine teleurstelling. Het leek meer op een hokje met een smal tweepersoonsbed, een onhandige badkamer met een miezerige douchekop en een toilet dat nauwelijks doorspoelde. De parkeergelegenheid was ook ontoereikend, en buiten het hotel was betaald parkeren een strijd om een plekje te vinden.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl