ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton Johannesburg

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een aanrader voor reizigers die een tussenstop maken. De service in het restaurant is uitstekend en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker de moeite waard om hier te verblijven!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Hoewel de faciliteiten een beetje ouderwets ogen, bieden de kamers toch comfort en voldoende ruimte. Het personeel is vriendelijk en de prijzen zijn zeer redelijk. Het ontbijt had naar mijn mening wel wat beter gekund. Interessant om te vermelden is dat het hotel het Hilton-merk zal verlaten op 1 juli.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De elegantie van dit historische gebouw straalt nog steeds door, op een betoverende locatie met een betoverend zwembad. Aubrey zorgt voor een topbeleving bij de zwembadbar. De bedden zijn zo comfortabel als een droom, en de handdoeken en toiletartikelen voelen luxueus aan. Het ontbijt is ongeëvenaard. Helaas verloopt het inchecken traag en zorgt een defecte lift voor oponthoud. 's Nachts is het water heet, maar 's ochtends lauw. Ventilatie is een uitdaging omdat de ramen niet opengaan, waardoor de airconditioning altijd aan moet. Het hotel is prachtig, maar vertoont tekenen van slijtage, met beschadigde houten schermen in de ontbijtruimte. Gelukkig zijn de tuinen en het zwembad nog steeds in uitstekende staat. Het personeel bij het ontbijt is attent en efficiënt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is brandschoon en het personeel is buitengewoon vriendelijk! Vooral Rudo sprong eruit. Bij het inchecken was ze zeer hoffelijk en professioneel. Toen ik per ongeluk mijn rugzak met kostbare spullen in een Uber liet liggen, zette ze alles op alles om de chauffeur op te sporen. Ze schakelde zelfs het beveiligingsteam in en dankzij haar kon ik mijn eigendommen terugkrijgen. Ook Marc toonde veel betrokkenheid en bleef ons regelmatig op de hoogte houden. De shuttleservice naar Mandela Square rijdt elke 30 minuten en de chauffeurs zijn altijd stipt op tijd. Het restaurant serveert gerechten van topkwaliteit, al had ik graag iets meer variatie gezien bij het ontbijtbuffet. Na deze ervaring overweeg ik sterk om lid te worden van het rewards-programma van Hilton vanwege mijn geweldige verblijf. Een grote dank aan Hilton Sandton!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het hotel heeft dringend een make-over nodig, aangezien het er oud uitziet. Het eten dat we op de hotelkamer bestelden was teleurstellend, om het zacht uit te drukken. De gastvrijheid en het warme welkom waren ver te zoeken tijdens ons verblijf in het hotel. Al met al zou ik het niet aanbevelen om hier te verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl