ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een pareltje! De kamer was fantastisch met een prachtig uitzicht op het bruisende stadscentrum. Wat een verademing om eindelijk een hotel te vinden waar de douche perfect werkt: altijd warm water en de juiste waterdruk. En het eten was ook een feestje, zowel het ontbijt, de lunch als het diner waren van uitmuntende kwaliteit en smaakvol bereid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel was niet bepaald vrolijk. Ik vroeg me af of dit kwam omdat mijn vriend een getinte huid heeft. Het duurde uiteindelijk maar liefst 2 uur voordat we eindelijk de parkeergarage in konden met onze motoren. We hebben de receptie wel honderd keer gebeld en aan de balie gesproken over de deuren die maar niet open wilden gaan. Toen we eindelijk op onze kamer waren na een halve dag, was er geen excuus voor het ongemak en de problemen die we hadden ondervonden. Helaas werkte de wifi niet en vanwege het hoge gebouw werkte zelfs 5G niet goed, wat toch wel essentieel is. Ik denk dat ik nooit meer naar een hotel van deze keten zal gaan, waar dan ook ter wereld.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De locatie van dit hotel is ideaal voor conferenties, maar ik was teleurgesteld toen ik erachter kwam dat de fitnessruimte gesloten was vanwege renovatie, zonder enige voorafgaande communicatie vanuit het hotel. Het stond ergens onderaan op de website vermeld, wat niet echt klantvriendelijk is. Helaas bood het personeel geen adequate oplossing of medewerking toen ik vroeg om te annuleren en ergens anders te verblijven. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik toch de eerste nacht moest betalen als ik wilde annuleren. Denk dus goed na voordat je hier boekt, de klantenservice is hier ondermaats en als je een fitnessruimte verwacht, is dit niet de beste keuze.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was knus maar gezellig, met uitstekende service. De parkeergarage met oplaadpunten voor elektrische auto's was een handige extra. Het uitzicht was fenomenaal en het ontbijt was heerlijk. Alles was brandschoon en had een eigentijdse uitstraling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ben teleurgesteld in de gang van zaken bij uw hotel. Mijn ervaring met uw medewerker aan de balie was verre van perfect. Ze adviseerden me om een boeking op Booking.com te annuleren en twee minuten later opnieuw te boeken. Hierdoor heb ik per ongeluk voor drie kamers betaald, terwijl ik er maar één nodig had. Nu weigert uw personeel mij het bedrag voor de twee extra kamers terug te betalen. Deze situatie heeft me niet alleen veel frustratie bezorgd, maar ook onnodige kosten (van ongeveer €1200) opgeleverd. Het is jammer dat uw medewerker deze fout niet wil erkennen en ik voel me echt in de steek gelaten. Het spijt me dit te moeten zeggen, maar ik vind dit zeer teleurstellend.



© 2007-2025 ReisChecker.nl