ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton Garden Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens mijn verblijf in dit hotel voor mijn moeders operatie, ontdekte ik dat mijn trui uit mijn kamer was verdwenen. Ondanks dat ik mijn bezorgdheid uitsprak, beweerde de hotelservice dat niemand iets gezien had. Het is verontrustend dat zelfs in je eigen kamer spullen kunnen verdwijnen. Wees dus alert en neem voorzorgsmaatregelen, zelfs in situaties waarbij je denkt dat je veilig bent.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit is absoluut een van mijn favoriete plekken om te verblijven. De kamers zijn prachtig en de service is vrijwel altijd top-notch. Het enige wat ik denk dat ze kunnen verbeteren is het Hilton Rewards-programma beter te promoten, aangezien niet iedereen bekend is met de voordelen ervan. Ook vind ik het jammer dat je om 11.00 uur moet uitchecken. Desondanks blijft dit mijn favoriete hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit mooie hotel biedt een adembenemend uitzicht. De kamers zijn ruim en brandschoon, en de gastenservice is top notch. Een plek waar ik zeker nog eens zou willen verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Als je van plan bent om met een groep te verblijven, zou ik het niet aanraden om hier te boeken. Tenzij je het geluk hebt om kamers op dezelfde verdieping te krijgen, aangezien je beperkt bent in het bewegen naar andere verdiepingen. Iedere kamerkaart is specifiek voor de desbetreffende verdieping! Tijdens mijn verblijf hier in oktober met mijn familie, merkten we een ander minpunt op: de gangen hadden geen werkende airconditioning. Het management had dit blijkbaar uitgeschakeld, wat absurd is! Gelukkig kon ik mijn kamer goed koel houden. Gelukkig hadden al onze kamers uitzicht op de bergen, wat een leuke toevoeging was. Maar bij aankomst waren er slechts twee handdoeken beschikbaar, terwijl de meeste hotels er vier aanbieden. Het was lastig om extra handdoeken te moeten aanvragen voor mijn moeder en mij. Daarnaast was het ontbijt inbegrepen tijdens ons verblijf, wat tot 12 uur duurde. Over het algemeen vond ik dat deze accommodatie wat overgewaardeerd is en ik zou er niet opnieuw willen verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn partner en ik werden uitstekend in de watten gelegd tijdens ons verblijf in dit hotel. Het personeel was uiterst attent en reageerde snel op onze verzoeken voor extra handdoeken en kussens. We waren in de wolken met onze hoekkamer - ruim, met een geweldig uitzicht en effectieve airconditioning (perfect voor ons, aangezien we graag in een koele kamer slapen). De kamer was voorzien van alle gemakken die we maar konden wensen. Hoewel het bed voor mij wat aan de harde kant was en de kussens niet helemaal mijn smaak, vind ik dit details die mijn algehele waardering voor de kamer niet beïnvloeden. Het hotel bevindt zich op een fantastische locatie nabij het centrum en de bezienswaardigheden van Monterrey. We zouden zeker terugkomen!



© 2007-2025 ReisChecker.nl