ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Holiday Inn London - Heathrow Ariel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een verschrikkelijke ervaring! Ik belde om een boeking te bevestigen en werd van de ene naar de andere medewerker doorgeschakeld. Het leek alsof niemand wist wat ze aan het doen waren. Toen ik vroeg om de manager te spreken, beweerden ze dat er geen managers waren, wat gewoon niet waar was. De manager die uiteindelijk met me sprak, leek totaal niet geïnteresseerd en negeerde mijn hele verhaal. Het voelde alsof ik tegen een muur praatte. Hij lachte me zelfs uit en maakte ruzie over onbelangrijke details. Het was de meest respectloze ervaring ooit. Het was een complete verspilling van tijd en energie, en ik heb nog nooit zo'n negatieve omgeving meegemaakt. Na vele verblijven in hotels in Engeland en Londen kan ik met zekerheid zeggen dat dit verreweg de slechtste en meest stressvolle ervaring was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt top! Het personeel doet er alles aan om je verblijf zo geweldig mogelijk te maken. Aaron, onze ober, was super vriendelijk en attent. Het ontbijt was heerlijk met veel keuzemogelijkheden. Het hotel zelf was brandschoon en modern. Kortom, ik heb enorm genoten van mijn verblijf en raad dit hotel zeker aan!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Lester was een geweldige en vriendelijke gastheer tijdens ons heerlijke ontbijt. Zowel hij als het personeel verdienen niets dan lof. Het was opmerkelijk hoe het management omging met een lastig gezin dat de avond ervoor moeilijkheden veroorzaakte, ondanks hun agressieve houding. Het restaurant- en bargedeelte van het hotel is geen speeltuin voor onbeheerste kinderen. Gelukkig handelde het management snel en professioneel. Ik kan een verblijf hier zeker aanbevelen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een teleurstellende ervaring in het restaurant. Na het diner betaalden we met de pinpas, maar de transactie was niet verwerkt in het systeem van het restaurant. Toen de manager verscheen, ontvingen we geen excuses, maar eisten ze dat we opnieuw zouden betalen. Ik weigerde totdat het geld terug op mijn rekening stond, wat leidde tot een ongemakkelijk conflict midden in het restaurant. Uiteindelijk, nadat ik mijn gegevens had achtergelaten, kreeg ik een uur later het verkeerd afgeschreven bedrag terug en kon ik opnieuw betalen. Het voelde erg vervelend om op deze manier behandeld te worden.



© 2007-2025 ReisChecker.nl