ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Derbyshire

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wow, ik moet je echt iets vertellen! Voor slechts £99 kregen we een voucher voor een fantastische tweepersoonskamer met een heerlijk ruim bed van 1,5 meter breed. En alsof dat nog niet genoeg was, kregen we ook nog toegang tot de fitnessruimte! Het arrangement omvatte een heerlijk tweegangenmenu met een fles wijn per persoon, en een onbeperkt ontbijt - zowel Engels als continentaal. En alsof dat nog niet genoeg was, mochten we ook nog tot 12.00 uur blijven voor een late check-out. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, de kamers waren comfortabel en brandschoon, en het eten was van topkwaliteit. We genoten van heerlijke gerechten zoals kiptaco's en srirachavleugels als voorgerecht, gevolgd door een kipclubsandwich met friet en spaghetti met garnalenpesto. Het was werkelijk een fantastische ervaring die we enorm waardeerden. Een grote dank aan iedereen die ervoor heeft gezorgd dat ons verblijf zo fantastisch was!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik verbleef hier voor een nachtje. Dit hotel heeft een handige locatie op slechts 4 minuten rijden van afslag 28 van de M1 snelweg. Onze tweepersoonskamer was hedendaags, brandschoon en lekker ruim. Het in- en uitchecken verliep vlotjes. Het is handig om lid te worden van het IHG-programma voor een mogelijke late uitcheckoptie. Er zijn veel ontbijtmogelijkheden, zoals veganistische/vegetarische worstjes op aanvraag. We zagen zakenreizigers comfortabel werken in de lounge. Het personeel was vriendelijk en beleefd. Bij een volgend bezoek aan Derbyshire zou ik hier zeker weer verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

⭐️⭐️ Holiday Inn South Normanton – Beleid management schiet tekort bij verder goed hotel Om gelijk duidelijk te zijn: het gaat niet om het hotel zelf of het vriendelijke personeel. Alles is schoon, modern en goed onderhouden. De receptie medewerkers zijn beleefd, het barpersoneel is uitstekend en de openbare ruimtes zijn comfortabel. Parkeren is simpel en de locatie nabij de M1 is handig. Echter, mijn frustratie ligt bij de manier waarop dit hotel wordt gerund. Het probleem was dat ik een kamer kreeg toegewezen die rolstoeltoegankelijk was – niet omdat ik daarom had gevraagd, maar omdat het management iedere kamer had verkocht, inclusief de aangepaste kamers voor mensen met een beperking. Als lang persoon van 1,85 meter is een kamer waar alles laag is - wastafel, spiegel, bureau - ongemakkelijk en totaal ongeschikt. Als ik dit van tevoren had geweten, had mijn bedrijf elders geboekt. Maar die keuze werd mij niet geboden. Wat vooral vervelend is, is het kaartje op de kamer met de belofte "Onze Belofte aan u" – dat als iets niet naar wens is, ze "het goedmaken of je betaalt niet". Dit bleek echter onmogelijk te zijn, aangezien het hotel volgeboekt was. Dus wat heeft die belofte dan nog voor waarde als deze niet nageleefd kan worden? Denk je eens in dat de situatie omgekeerd was – dat een rolstoelgebruiker in een standaardkamer zonder aanpassingen werd geplaatst en te horen kreeg: "Sorry, we kunnen niets voor je doen." Dat zou absoluut onaanvaardbaar zijn. Gelijke normen zouden voor iedere gast moeten gelden, ongeacht hun behoeften. Het diner was iets om snel te vergeten – £22 voor een hamburger, friet en een drankje. Ik had beter naar de McDonald's kunnen gaan. Maar dit terzijde. Het echte probleem is dit: het managementbeleid plaatst winst boven de gastervaring. Elke kamer verkopen, ongeacht geschiktheid, en zich verschuilen achter een loze belofte die niet kan worden nagekomen, is een kwalijke praktijk. Het personeel is geweldig – maar zij lijden onder een beleid dat bezetting boven comfort stelt. Tot slot, hoewel ik de koekjes op mijn kamer waardeerde, is het volgens de Britse wet (Natasha's Law) verplicht om allergenen op alle voedselproducten aan te geven. Je zou verwachten dat het management in een toegankelijke kamer, waarschijnlijk gebruikt door mensen met dergelijke aandoeningen, hier attent op zou zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Samen met wat vrienden hebben we een paar dagen doorgebracht in dit hotel, voornamelijk vanwege de perfecte locatie die voor ons goed uitkwam. Het hotel straalt pure elegantie uit, met vlekkeloze kamers en prachtig ingerichte openbare ruimtes. Voor ons diende deze plek als zowel uitvalsbasis voor onze activiteiten als comfortabele slaapplek. Het personeel was niet alleen efficiënt, maar ook oprecht vriendelijk. We ontdekten een heerlijk zonneterras waar we werden verwend met uitstekende service. De culinaire ervaring overtrof onze verwachtingen, met smaakvolle gerechten van topkwaliteit waar we echt van genoten. Het ontbijt was royaal en divers, precies wat we nodig hadden om onze dag te beginnen. Speciale dank aan Callum, die ons begeleidde door de omgeving, aangezien we daar niet erg bekend waren. Hij zette zich extra in voor ons, maar eerlijk is eerlijk: het hele personeel was gewoonweg fantastisch. Zonder twijfel zullen we terugkeren naar deze plek in de toekomst.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van het product.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl