ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marriott

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Voor mijn 40e verjaardag in oktober vierde ik dit keer bij het Marriott Bonvoy Northampton, een locatie met een speciale betekenis in onze familiegeschiedenis. We hebben hier in het verleden fantastische ervaringen gehad, waaronder mijn huwelijksreceptie en mijlpalen van zowel mijn vader als peettante, allemaal foutloos georganiseerd door Nicola van het salesteam. Deze keer voelde alles echter anders aan. Nicola maakt geen deel meer uit van het team en ik had contact met Kira van de salesafdeling. Hoewel Kira lief was en haar best deed, was het duidelijk dat ze niet dezelfde training en ervaring had als Nicola. Dit maakte het planningsproces uitdagender en toen ik een gesprek met haar manager, Charlotte, aanvroeg, kreeg ik nooit een reactie, wat teleurstellend was. Desondanks was de avond zelf absoluut fantastisch. Louise, die jaren geleden mijn bruiloft begeleidde, was opnieuw verantwoordelijk en haar professionaliteit en ervaring maakten echt het verschil. Het eten was voortreffelijk - prachtig bereid en door iedereen grondig genoten. De DJ, die we eerder hadden, was ook uitstekend en zorgde voor een levendige sfeer gedurende de avond. Het voelde alsof alles perfect samenkwam op de avond, dankzij Louise en het uitzonderlijke team ter plaatse. Echter, na het evenement heb ik geen follow-up ontvangen van Kira om te controleren hoe alles was verlopen of dat ik tevreden was. Dit gebrek aan communicatie en interesse in feedback van zowel Kira als haar manager, Charlotte, was verrassend en teleurstellend, vooral gezien de hoge standaarden die ik gewend was van eerdere ervaringen. Al met al, hoewel de avond zelf werkelijk prachtig was dankzij Louise, het fantastische eten en het harde werk van het personeel, schoot het planningsproces en de communicatie na het evenement tekort. Ik hoop dat het Marriott Bonvoy Northampton deze feedback ter harte neemt om de uitzonderlijke standaarden te handhaven die we in het verleden hebben genoten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn kamer was erg koud, de verwarming deed het niet. Ik belde de receptie om dit te melden en ze brachten me een draagbare kachel (die ik al in mijn kamer had) waardoor ik nu twee dezelfde kachels in mijn kamer had. Ondanks dat bleef ik het koud hebben, omdat ze niet goed werkten. Uiteindelijk ben ik om 22.30 uur van kamer gewisseld en moest ik op dat moment naar mijn nieuwe kamer verhuizen. Ik had mijn hoodie in mijn oorspronkelijke kamer achtergelaten en vroeg de receptie de volgende dag of ze die hadden gevonden. Ze vertelden me dat er niets was afgegeven. Toen ik terugkwam van mijn werk vroeg ik het opnieuw en toen zei men dat ik de volgende ochtend moest terugkomen nadat hij in de personeelskamer had gekeken. Vanochtend ging ik terug en nog steeds geen hoodie. Vanavond ging ik nog een keer terug voordat ik morgenochtend uitcheckte, en weer was er niets. Ik stelde de persoon bij de receptie de vorige dag de vraag hoe ze zeker weten dat iemand de hoodie niet gewoon heeft meegenomen (aangezien deze hoodie van een bekend merk is en bijna nieuw) en hij zei dat hij die vraag niet kon beantwoorden en dat ik zijn personeel niet mocht beschuldigen. Al met al heeft dit me veel ongemak bezorgd. De receptiemedewerkers lijken over het algemeen aardig, behalve bij dit incident.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat hebben we een fantastische tijd gehad in dit hotel! Het inchecken verliep vlot en met veel gastvriendelijkheid. De kamers waren onberispelijk schoon en zo comfortabel, vooral de kussens waren zalig! Het eten was van topkwaliteit, maar wat ons verblijf echt bijzonder maakte, was het attente personeel. In het bijzonder willen we Michelle in het restaurant bedanken, die ons met warmte en lokale charme verwelkomde en altijd met een glimlach klaarstond. Dankzij hen willen we hier zeker terugkomen. Een dikke merci!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik was teleurgesteld toen ik het verblijf beoordeelde. Het voldeed niet aan mijn verwachtingen, vooral omdat het deel uitmaakt van een bekende hotelketen. Het ontbijt was ondermaats en miste dat extraatje. Gelukkig waren de watervullingen beneden een leuke toevoeging, hoewel ze ook op de bovenverdieping hadden moeten zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamer was heerlijk ruim en comfortabel, met een kingsize bed waar je in weg kon zakken. De badkamer was brandschoon en voorzien van een luxe bad en toilet. Buiten was er een gezellig zitje met prachtig uitzicht op de weelderige groene omgeving. Het personeel bij de receptie was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, wat ons verblijf extra aangenaam maakte.



© 2007-2025 ReisChecker.nl