ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Stratford - Qs

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons weekendverblijf was een waar genot. De ambiance van het restaurant en de bar was werkelijk prachtig. Het personeel was niet alleen vriendelijk, maar ook uiterst behulpzaam. Van de receptionisten tot de schoonmakers en het bedienend personeel tijdens het ontbijt, iedereen droeg bij aan een onvergetelijk verblijf. Ik had me geen betere ervaring kunnen wensen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamer was netjes en praktisch ingericht en had een redelijke prijs. Mijn verblijf verliep zonder gedoe. Een korte wandeling naar het stadscentrum, wat voor mij geen probleem was, maar voor degenen die niet graag ver lopen of dit niet kunnen, was er openbaar vervoer in de buurt en waren er parkeerplaatsen dichter bij de stad. Ver genoeg van de stad dat het 's avonds stil was en je niet wakker werd door lawaai. De kamer was ook lekker warm, perfect voor de winter. De badkamer was schoon en voorzien van zeep en handdoeken. Het personeel in het restaurant was behulpzaam en gastvrij. Als ik het gebied opnieuw zou bezoeken, zou ik zeker terugkomen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente verblijf in dit hotel was een hele beleving, waarbij het negatieve helaas de overhand had door de receptioniste die de service verpestte. Bij aankomst op 3 april rond 23.00 uur, werd ik begroet door een langzame receptioniste. Toen ik incheckte, merkte ik op dat ik per ongeluk de verkeerde datum had geboekt - mijn eigen fout. Snel boekte ik een andere kamer voor de juiste datum, waardoor ik dubbel betaalde voor mijn verblijf. Gezien deze omstandigheden, verwachtte ik op zijn minst basisniveau klantenservice, maar de receptioniste was ongelooflijk onvriendelijk en weinig behulpzaam. Het werd daarna alleen maar erger. Toen ik later mijn vriend ophaalde, die bij mij op de kamer zou verblijven, werkte mijn sleutelkaart niet. De receptioniste liet ons wel binnen, maar was duidelijk geïrriteerd. Ze riep me vervolgens bij het bureau en vertelde me op een botte manier dat ik geen extra gast mocht hebben, omdat ik voor één persoon had geboekt. Hoewel ik begrijp dat dit het hotelbeleid was, had een beetje begrip en professionaliteit veel verschil gemaakt, vooral gezien de last-minute boeking door mijn fout. De receptioniste was echter ronduit onvriendelijk en afwijzend. Om het nog erger te maken, zei ze daarna dat het toegestaan was om een extra gast te hebben! Het gedoe ging door toen mijn sleutelkaart nog steeds niet werkte en ik naar beneden moest om hulp te vragen. De receptioniste herkende me amper. Nadat ik het probleem uitlegde, beval ze me haar te volgen. Vervolgens plaatste ze me opzettelijk in een andere lift om naar mijn kamer te gaan, in plaats van samen te gaan. Dit gaf me het gevoel dat ik iets verkeerd had gedaan, wat verontrustend was. Uiteindelijk kreeg ze de deur open en, ondanks mijn bedankje en welterusten, negeerde ze me volledig. De klantenservice was op een bedroevend niveau. Desondanks was het hotel zelf prachtig en het bed was uiterst comfortabel. Het is jammer dat zo'n mooi hotel wordt tenietgedaan door ondermaatse service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ideaal gelegen voor een bezoek aan Stratford Upon Avon, dit hotel bood comfortabele en brandschone kamers. Het vriendelijke personeel stond klaar om al onze vragen te beantwoorden en het ontbijt was uitstekend met een ruime keuze. Het enige minpuntje was de trage werking van de broodroosters, waardoor het brood nauwelijks bruin werd, iets wat vaak voorkomt in hotels. Helaas viel het avondeten wat tegen. Hoewel de pizza en taart lekker waren, viel de jus tegen en ontbrak het gerecht van aardappeldippers aan presentatie op het bord. Gelukkig zijn er genoeg restaurants in de buurt, die wellicht een betere kwaliteit en waar voor je geld bieden. Ondanks deze teleurstellingen, genoten we van de aangename locatie en hopen later in het jaar terug te keren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het hotel was brandschoon en het personeel was ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt was bovendien verrukkelijk. Echter, onze kamerfaciliteiten lieten wat te wensen over, wellicht vanwege het budgetvriendelijke arrangement dat we hadden geboekt. Er hing een bordje op het bed met instructies om als we schone handdoeken, thee en koffie wilden, dit aan te geven. We hebben dit gedaan, aangezien we slechts twee badhanddoeken en één gewone handdoek ontvingen, zonder badmat. Helaas werden onze thee en koffie niet bijgevuld en moesten we de hele vakantie dezelfde bekers gebruiken. Tot overmaat van ramp werd het bordje later weggehaald, wat suggereerde dat deze service niet langer beschikbaar was voor ons. Gezien de afstand tot het centrum, zouden we niet opnieuw voor dit hotel kiezen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl