ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton Garden Inn Bwi Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Onze vlucht was twee uur vertraagd en bij aankomst om in te checken werden onze reserveringen bij Hilton geannuleerd. Dit was een verrassing voor mij. De receptiemedewerker, zonder naamplaatje en weigerachtig om haar naam te geven, weigerde ons een andere kamer te geven. We stonden daar om 3 uur 's nachts in de steek. Na vruchteloze pogingen elders te boeken bij een ander Hilton-hotel, belde ik Hilton maar moest een uur wachten. Gelukkig konden we inchecken bij het nabijgelegen Holiday Inn Express waar de receptiemedewerker vriendelijk en behulpzaam was. Om 4 uur konden we eindelijk onze kamer betrekken. Als toegewijd Hilton Honors-lid zal ik na deze ervaring niet meer bij Hilton verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De accommodatie liet echt te wensen over. Het tapijt was vochtig bij de airco en we werden 's ochtends wakker met pijnlijke ruggen door een ongemakkelijk bed en flinterdunne kussens. Zelfs de shuttle service liet ons in de steek; nadat we hadden gebeld om onze rit te regelen, nam niemand op. Uiteindelijk hebben we gewoon maar een Uber genomen. Kortom, we zullen hier niet snel terugkeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Recensie Tijdens mijn laatste nacht voor een opdracht verbleef ik hier, een verblijf dat door omstandigheden door de overheid was geboekt. Normaliter regel ik mijn eigen accommodaties, maar deze keer was de keuze voor mij gemaakt. Als frequente reiziger en gouden (soms diamanten) lid bij Hilton, met meer dan vijf weken verblijf alleen al dit jaar, geef ik de voorkeur aan Garden Inn. Helaas liep het ontbijt niet soepel. Ondanks mijn loyaliteit en gouden status, moest ik $15 betalen voor een matig buffet. Ook werd ik bij aankomst niet geholpen met mijn bagage en waren er geen bagagekarren beschikbaar, wat erg onhandig was. Het ontbijt bij Garden Inn was juist de reden waarom ik voor Hilton kies. Als dit niet verbetert en misverstanden niet worden opgelost, overweeg ik elders te verblijven in de toekomst. Het aankomstpersoneel was niet behulpzaam, maar het huishoudelijk personeel was vriendelijk en zorgvuldig, wat het verblijf nog enigszins goedmaakte. Als de service niet overeenkomt met de verwachtingen die mijn loyaliteit heeft verdiend, waarom zou ik dan blijven?



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De kamers zijn smetteloos en elegant ingericht, met eigentijds meubilair dat voor een modern tintje zorgt. Het bed biedt een heerlijk slaapcomfort en de kamer garandeert een rustige omgeving. Daarnaast zijn er handige voorzieningen zoals een strijkijzer, strijkplank en voldoende opbergruimte om je spullen uit te pakken en je even helemaal thuis te voelen. Op het terrein is er een restaurant beschikbaar dat zowel ontbijt, lunch als diner serveert. Er vond zelfs een gezellig avondevenement plaats met wijn en heerlijke hapjes. Wat me ook opviel, waren de verschillende knusse zithoeken, zowel binnen als buiten, perfect voor groepsbijeenkomsten. Daarnaast kon je genieten van het zwembad, bubbelbad, fitnessruimte en een handige businesskamer. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische tijd hebben we gehad in dit hotel! De shuttle service was echt een uitkomst, al moesten we even geduld hebben op de luchthaven omdat de eerste rit al vol zat. Een speciale vermelding voor Nyla en Donnell van de receptie, zij stonden altijd voor ons klaar en maakten het inchecken en uitchecken super makkelijk. Onze huisdiervriendelijke kamer was lekker ruim en het bed sliep heerlijk. Het enige minpuntje was dat er te weinig bagagekarren waren, daar hadden ze er wel wat meer van mogen hebben!



© 2007-2025 ReisChecker.nl