ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Golden Tulip Grand Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Hallo! Ik wil graag mijn ervaring delen over mijn verblijf in dit geweldige hotel. Ik was enorm onder de indruk van de vriendelijkheid, professionaliteit en gastvrijheid van het personeel. Ze verdienen absoluut meer lof dan ik kan geven. De service was fantastisch en ik voelde me echt verwend tijdens mijn verblijf. Als je nieuwsgierig bent, heb ik ook wat foto's gemaakt om de sfeer van het hotel te delen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Er was geen sprake van enige vorm van service. Als je om water vroeg, werd er niet op gereageerd en leek het alsof medewerkers onzichtbaar waren. De dienstverlening was ronduit belachelijk te noemen. Bovendien was er bij aankomst in het hotel niemand om je bagage te helpen dragen. Als je hier boekt, moet je echt op je hoede zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst maakte het vriendelijke receptiepersoneel een goede indruk op me. Helaas bleek de kamer geen airconditioning te hebben, die schijnbaar altijd defect is. Tijdens het douchen stond de badkamer blank vanwege een lekkage. Voor mijn vroege vlucht naar een andere stad had ik gevraagd of ze het ontbijt konden regelen, wat ze bevestigden. Echter, de volgende dag beweerden ze dat ze dit vergeten waren en ik had slechts 45 minuten over voor mijn vlucht. Het lijkt erop dat de klantenservice beter kan. Daarnaast vond ik de prijs aan de hoge kant in verhouding tot de geboden service. Er zijn zeker goedkopere opties te vinden die dezelfde luxe bieden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas was mijn ervaring bij een van de slechtste hotels in Amman niet positief. Het personeel behandelde ons op een zeer slechte manier. Ondanks dat ik een suite voor vier personen had geboekt met ontbijt, mocht er volgens een restaurantmedewerker slechts één persoon tegelijk in het restaurant zijn. Toen ik om hulp vroeg aan de supervisor bij de receptie, werd ik niet goed geholpen en mochten we uiteindelijk niet in het restaurant ontbijten. De kamers en het meubilair waren van lage kwaliteit en de roomservice liet veel te wensen over. In vergelijking met mijn verblijf in Sharm El Sheikh in Egypte, waar ik genoot van drie gratis maaltijden, netheid en redelijke prijzen, was één nacht in Amman een teleurstelling. Ik zou zelfs zeggen dat het beter zou zijn geweest om op straat te bedelen dan om in dat hotel te verblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut top! De kamers zijn prachtig en sfeervol ingericht, met lekker veel ruimte en een uitstekende airco. En dan dat ontbijtbuffet, echt geweldig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service9

Dit hotel in Amman is goed onderhouden en heeft een handige ligging in het vrijhandelscentrum van de stad. Het feit dat er geen belasting of btw wordt geheven op goederen, zorgt voor een interessante winkelervaring. Opvallend is het aantal drankwinkels in de buurt, wat misschien onverwacht is in een overwegend islamitisch land. Verder zijn er ook wisselkantoren en apotheken in de omgeving te vinden. Als je zin hebt in een uitje naar het strand, is het aan te raden om naar een resort op ongeveer 10 kilometer afstand te gaan, waar je kunt genieten van activiteiten zoals snorkelen. Buiten dit belastingvrije gebied kan Jordanië vrij prijzig zijn.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl