ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Riande Aeropuerto & Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Heerlijk rustig hotel met een fijn zwembad, perfect voor wat quality time!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is perfect voor een tussenstop voordat je verder reist naar je uiteindelijke bestemming. De locatie is ideaal, dicht bij het vliegveld en er is een gratis pendeldienst beschikbaar. De WIFI is betrouwbaar en de kamers zijn comfortabel. Een goede keuze voor een kort verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is perfect aangelegd met een ruime binnenplaats waar een zwembad en palmbomen te vinden zijn. De kamers zijn prima in orde en de shuttlebus naar de luchthaven rijdt stipt om het half uur. Als je een overnachting zoekt tussen je vluchten door, is dit hotel absoluut een goede keuze.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De dienstverlening van dit hotel laat echt te wensen over. Het is niet toegestaan om je drankje mee naar buiten te nemen en bij het uitchecken word je binnengehouden. Het personeel spreekt alleen Spaans en communiceert moeilijk, wat het verwarrend maakt voor de gasten. Als bezoeker ben ik van mening dat deze negatieve ervaring een eerlijke beoordeling verdient.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende ervaring in dit hotel zeg. Bij aankomst bleken we een kamer te moeten delen die eigenlijk bedoeld was voor twee personen, terwijl we met z'n drieën waren. Er werd beloofd dat er extra handdoeken zouden worden gebracht, maar dit is nooit gebeurd. En dan die regels bij het uitchecken! We moesten om 12 uur uit de kamer zijn, wat normaal is, maar we mochten niet even buiten wachten totdat de shuttle ons om 3 uur zou ophalen. Nee, volgens hun beleid moesten we binnen in de koele lobby blijven zitten en mochten we zelfs ons drankje niet mee naar buiten nemen. En alsof het niet erger kon, duurde het een eeuwigheid voordat je überhaupt iets kon bestellen en nog langer voordat je je drankje kreeg. Kortom, ik zou hier absoluut niet nog een keer heen gaan, zelfs niet voor een enkele nacht. Dit was verreweg de meest onbeleefde service die ik ooit heb meegemaakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service4

Het hotel vertoont duidelijke tekenen van verwaarlozing, zowel visueel als operationeel. Het personeel bij de receptie leek ongeïnteresseerd. Ondanks het feit dat onze vluchtgegevens bekend waren, was de shuttle niet op tijd aanwezig om ons op te halen. Onze oorspronkelijk geboekte kamer met uitzicht op het zwembad was nog niet gereed vanwege renovaties. In de alternatieve kamer ontdekten we een gebroken spiegel en het slot van de tweede kamer werkte niet goed. Toen we de kamer wilden verlengen, bleek dit tegen een hoger tarief te zijn en moesten we uit- en weer inchecken voor slechts $3 extra. Bij een latere bezoek vonden we de kamerprijzen plotseling $35 hoger dan voorheen. Ondanks dat het receptiepersoneel overduidelijk niets te doen had, was het lastig om hun aandacht te krijgen. Dit stond in schril contrast met onze andere positieve ervaringen in Panama, waar we voor $20 - $35 uitstekende kamers met goede service konden vinden. Gelukkig staat Panama bekend om zijn geweldige keuken, waar we zeker van hebben genoten.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl