ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton Mexico City Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel bij de luchthaven is een uitdaging om te vinden. Bij aankomst op de luchthaven is er totaal geen bewegwijzering. (Marriott heeft wel een bord bij aankomst). Vervolgens staat er dat je naar niveau 3 moet, maar in werkelijkheid moet je eerst naar niveau 1 en dan de lift naar niveau 2 nemen. Eenmaal bij het hotel aangekomen, verliep het incheckproces niet zoals je bij Hilton zou verwachten. Er was geen speciale begroeting voor leden, uitleg over de voorzieningen, ze checken je gewoon in en dat is het dan. De kamer is redelijk, maar de handdoeken vertonen vlekken. Er is duidelijk meer bewegwijzering nodig in de luchthaven om klanten te helpen. De luchthavenshuttle rijdt alleen op het hele uur en je kunt niet verwachten dat de chauffeur je helpt met je bagage in en uit de bus. De service voldoet zeker niet aan de verwachtingen die je zou hebben bij Hilton-hotels.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ontzettend handig! Dit hotel bevindt zich in terminal 1, dus als je vertrekt vanaf terminal 2, hoef je alleen maar naar de receptie te gaan en zij regelen vervoer voor je. Dat was een leuke verrassing! Het restaurant in de lobby was ook geweldig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Net als anderen al hebben gezegd, zijn de aanwijzingen bijna niet te vinden. Als je Google Maps gebruikt, leidt het je uit de terminal en op een wild spoor. Gelukkig hebben genoeg mensen recensies geschreven met aanwijzingen. De medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. De kamer was schoon en het bed was comfortabel. Het kan nogal lawaaierig zijn. Je kunt mensen en bouwwerkzaamheden horen, maar het lijkt wat af te nemen tijdens normale slaapuren. Het eten in het restaurant was zowel voor ontbijt als diner goed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De gangen ruiken muf en oud. Als je de receptie probeert te bellen, krijg je geen gehoor en er zijn geen duidelijke instructies over hoe je hen kunt bereiken. Toen ik persoonlijk bij de receptie informeerde, leken ze totaal niet geïnteresseerd en waren ze blijkbaar druk bezet van 7.00 tot 8.15 uur. Zonder handdoeken en zonder reactie van de receptie moesten we drastische maatregelen nemen. Het restaurant serveert voedsel dat je beter kunt vermijden. De "ceviche" bevatte geen enkele zeevrucht en rook naar bedorven voedsel. De ober reageerde niet toen we klaagden en we konden het niet eens opeten! De wijn was matig van kwaliteit en belachelijk duur, $7 voor een fles die eigenlijk $40 kost. Wat een complete ramp, oh jee.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring in dit hotel was teleurstellend en ongemakkelijk. Bij aankomst was mijn kamer nog niet gereed, hoewel het personeel mijn koffers vasthield. Toen ik terugkwam van uit eten en verkennen, bleek mijn kamer geannuleerd te zijn vanwege een vaag probleem met mijn kaart, ondanks dat ik deze gegevens al had verstrekt bij het online boeken. De onbeleefdheid van het personeel bij het oplossen van dit probleem zorgde voor frustratie. Na een gesprek met de manager werd er uiteindelijk een kamer voor mij geboekt, maar niet zonder de nodige onnodige stress. De volgende ochtend werden we vroeg gewekt door bouwwerkzaamheden onder onze kamer, wat resulteerde in een verzoek om van kamer te veranderen. Hoewel het personeel eerst onzeker leek of dit kon worden geregeld, werd er uiteindelijk toch een andere kamer aangeboden - zij het met enige vertraging en ongemak. De problemen hielden aan toen de douche ook niet goed bleek te werken vanwege lage waterdruk en een lekkende douchekop. Al met al vertrokken we met een ontevreden gevoel en een negatieve indruk van zowel het personeel als het hotel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl