ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Stratford Manor - Qs

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Wat een toplocatie! Het personeel was geweldig, ze stonden altijd klaar om te helpen, zowel bij de receptie als in het café. Het ontbijt was ook heel goed, vooral omdat je extra items zoals gepocheerde of roereieren kon bestellen. De kamer was comfortabel, ruim en brandschoon, hoewel het matras helaas niet helemaal mijn ding was. Een leuk extraatje was de mogelijkheid om Netflix, Prime Video, Disney+ of YouTube te kijken op de tv. Ik ben zeker van plan om deze zomer terug te keren en zal het ook aan vrienden aanbevelen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

We hebben onlangs een verblijf gehad in dit hotel. Het matras was voor ons te stevig en leek geen pocketvering te hebben, dus wellicht is het tijd voor een upgrade. Echter, de kamer was schoon en voorzien van prachtige toiletartikelen en beddengoed, inclusief comfortabele kussens. Het restaurant leek recent gerenoveerd en de restaurantmanager, Marie, was enorm professioneel en vriendelijk, wat zorgde voor een plezierige ervaring. De glutenvrije opties waren uitstekend en werden vers bereid op bestelling, zoals de fish and chips in tempura-stijl, die buitengewoon lekker waren. Het ontbijt was ook heerlijk. Wij zouden zeker nog eens verblijven, mits de matrassen verbeterd worden. Dit zou het tot een perfect verblijf maken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens ons dagje spabehandeling werden we ontvangen door een receptioniste wiens naam begon met de letter ‘R’. Helaas was haar benadering nogal kortaf en onvriendelijk, waardoor we ons meteen ongemakkelijk voelden. Gelukkig maakten de spa-therapeuten onze ervaring toch nog aangenaam, met uitstekende behandelingen in een wat gedateerde, maar sfeervolle zwembad- en behandelruimte. Jammer genoeg wierp de voorkant van het huis een schaduw over onze ontspannende dag. Het voelde af en toe meer als een ondervraging dan een verwennerij.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het eten was absoluut heerlijk en sprong er echt uit als hoogtepunt. Helaas was de ontvangst door de receptioniste nogal onprettig. Ze bleef volhouden dat ze ons had gebeld en gesproken over de bevestiging van de afternoon tea, maar we konden geen oproepen van hen in onze gespreksgeschiedenis vinden. Het hotel had problemen met de verwarming en de gemeenschappelijke ruimtes waren behoorlijk kil, terwijl de kamers iets warmer waren. De inrichting van de kamers was een beetje gedateerd, maar over het algemeen redelijk schoon. De spa en het zwembad waren echter teleurstellend; het water was wel lekker warm, maar de spa oogde wat vies en oud. Er lekte veel condens van het plafond, wat nogal hinderlijk was. Al met al was het verblijf oké, maar het heeft geen indruk op me gemaakt om opnieuw te willen gaan. Een leuke toevoeging is dat het hotel hondvriendelijk is, hoewel dat voor mij niet relevant is.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ons verblijf was erg prettig! De kamer was keurig schoon en goed uitgerust. Het ontbijt in het hotel was fantastisch, met een ruime keuze aan warme gerechten, vers fruit, ontbijtgranen en heerlijke gebakjes. Bovendien kun je ook diverse soorten eieren, pannenkoeken en andere lekkernijen bestellen. Het personeel was ontzettend vriendelijk, vooral tijdens het ontbijt. Vorig jaar hebben we ook hier verbleven en de spafaciliteiten waren werkelijk prachtig, net als de bioscoopzaal/speelkamer voor kinderen. De reden voor 4 sterren: Bij het inchecken vertelde de receptioniste ons dat we £10 per persoon moesten betalen voor het ontbijt, maar bij vertrek rekenden ze ons £14,99. Ik begreep niet waarom dit gebeurde, dus wellicht moet dit duidelijker gecommuniceerd worden met het personeel om verwarring te voorkomen. Een ander punt van aandacht zou kunnen zijn om borden te plaatsen over het geluidsniveau, vooral 's nachts. Veel gasten kwamen laat op de avond luidruchtig door de gangen, vlak bij onze deuren. Hoewel wij als jong stel meestal relaxt zijn, werd het geluid soms echt storend! Het zou fijn zijn als er waarschuwingen gegeven worden of zelfs de gangdeuren na een bepaalde tijd gesloten worden om gasten aan te moedigen om wat respectvoller te zijn.



© 2007-2025 ReisChecker.nl