ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marriott

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens mijn verblijf voor een conferentie herken ik me totaal niet in de positieve ervaringen die anderen delen over dit hotel. Helaas is er geen koffie beschikbaar voor conferentiegangers, terwijl thee wel te verkrijgen is tot 11.00 uur vanwege het ontbijt dat geserveerd wordt. Dit belemmert de toegang tot warme dranken gedurende de conferentie. De optie om zelf koffie te zetten via een drukknop bleek teleurstellend vanwege de matige kwaliteit van de drankjes. Bovendien stond ik voor een verrassing toen ik mijn kopje thee wilde afrekenen met pin. Het feit dat ik voor elk kopje thee apart moest betalen, weerhield me ervan om gedurende de dag meerdere keren naar de kassa te lopen voor £3 per keer. Het beleid van alleen contactloze betalingen lijkt de behoeften van deelnemers niet in overweging te nemen, wat mij heeft teleurgesteld. Een meer klantgerichte aanpak en flexibiliteit in betaalopties zouden de ervaring aanzienlijk verbeteren. Daarnaast zou het café op toegankelijkere tijden moeten openen, in plaats van alleen tijdens de lunch, om tegemoet te komen aan de behoeften van alle gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Een teleurstellende ervaring in het hotel De ervaring die we hadden bij dit hotel was niet zoals we hadden gehoopt. Vanaf het moment van aankomst was de service verre van wat we hadden verwacht. Het personeel bij de receptie liet ons in de steek met hun onbehulpzaamheid en soms zelfs onbeleefde gedrag. Het leek alsof elementaire vriendelijkheid en zorg ontbraken, en dit leek nog erger te zijn voor sommige gasten op basis van onduidelijke redenen - een zorgwekkende observatie in deze tijd. Ondanks dat we onze kamerwensen vooraf hadden doorgegeven bij het maken van de reservering, werden deze niet ingewilligd. Het leek alsof het personeel niet geïnteresseerd was in het vinden van een oplossing en reageerden eerder onverschillig en afwijzend op onze verzoeken. Toen we onze bezorgdheid uitten, kregen we geen bevredigende oplossingen aangeboden en werden we eerder behandeld als een last dan als gewaardeerde gasten. Een verblijf in een hotel hoort comfortabel en gastvrij te zijn, maar helaas was dit hier niet het geval. Ik zou anderen sterk aanraden om alternatieve accommodaties te overwegen waar gastvrijheid en respect serieus worden genomen. Gelukkig zijn er genoeg plekken die wel begrijpen hoe belangrijk dit is, maar helaas maakt dit hotel daar geen deel van uit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik ben sprakeloos! Deze plek biedt echt waar voor je geld. Een prachtig hotel te midden van weelderige tuinen. Het is brandschoon en het eten is voortreffelijk. Ik zou hier meteen willen intrekken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik was vol verwachtingen toen ik arriveerde, maar mijn verblijf bleek een grote teleurstelling te zijn. Als reizende zakenman voelt een hotel voor mij als een tweede thuis, dus ik kies altijd voor de beste plek in de buurt. Echter, deze locatie liet me in de steek. Geen mogelijkheid om zelfs maar een simpele schaar te lenen, en excuses dat ze bang waren dat ik het niet zou terugbrengen. Ik bood zelfs aan binnen 10 minuten terug te komen, maar werd geweigerd. Is dit nog wel een Marriott? Ik moest snel uitpakken, en vroeg beleefd om mijn mobiele telefoon of identiteitsbewijs achter te laten als borg, maar ook dit werd geweigerd. Geen winkels in de buurt voor een alternatief. Ongelooflijk, dit heb ik nog nooit meegemaakt tijdens al mijn reizen. Gasten behandelen als potentiële criminelen? Geen businesscentrum aanwezig, maar ze konden me wel helpen met printwerk. Daarom verdient deze plek een ster. Gelukkig was Cast Iron Bar & Grill op de begane grond zo vriendelijk om me een mes te lenen, ondanks dat ik geen klant was. Een speciale dank aan Cast Iron Bar & Grill.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige ontdekking! Dit hotel is onberispelijk schoon en bevindt zich op een steenworp afstand van het historische centrum van Swindon, waardoor je gemakkelijk te voet kunt verkennen. Het zwembad is een ware oase, compleet met een sauna en stoombad voor ultieme ontspanning. De gastvrijheid is ook ongeëvenaard, zowel van de medewerkers als de gasten zelf. Een absolute aanrader! Vijf sterren van mij.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het hotel is prachtig en goed onderhouden, met faciliteiten zoals een zwembad, fitnessruimte, bar en lounge. Het Engelse ontbijt was fantastisch. Hoewel Swindon zelf niet bijzonder mooi is, is de omgeving zeker de moeite waard om te verkennen.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl