ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marriott Heathrow Windsor

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn verblijf hier was een aangename ervaring ondanks de ietwat verouderde uitstraling van het hotel. Het is levendig en levendig, waarschijnlijk vanwege de populariteit onder Heathrow vliegpersoneel, aangezien ik regelmatig piloten en stewardessen hier zag verblijven. Vanaf het moment dat ik de drempel overstapte, werd ik hartelijk ontvangen door het attente personeel. Ze gingen zelfs zo ver om mij na het settelen in mijn kamer te bellen om te controleren of alles naar wens was. De openbare ruimtes van het hotel maakten indruk, ze waren goed onderhouden en stijlvol. Helaas lieten de kamers zelf te wensen over, ze leken wat gedateerd en onverzorgd, met dringende behoefte aan renovatie en onderhoud. Het ontbijt was heerlijk, met verse en gevarieerde opties voor alle soorten dieetwensen. Mijn grootste ergernis was de locatie van mijn kamer op de begane grond, dicht bij twee lawaaierige deuren. Het constante geluid was hinderlijk tijdens de avond en nacht, en ik wou echt dat de kamers betere geluidsisolatie hadden. Desondanks zou ik hier zeker weer verblijven, vooral vanwege de uitstekende service van het personeel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De service was top-notch, ik had besloten om mijn kamer te upgraden naar een executive suite, wat echt fantastisch was. Helaas hing er in de kamer een wat muffe geur, wat de ervaring een beetje verstoorde. Ook was ik niet onder de indruk van het eten. Gelukkig hebben ze wel een handige shuttleservice waar je gebruik van kunt maken. Ik heb €8 betaald om naar Terminal 2 te reizen, wat redelijk meeviel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het bed en de kussens waren een waar genot, ik kon er heerlijk op ontspannen. Daarnaast was het personeel bij de receptie en tijdens het ontbijt ontzettend vriendelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer was keurig netjes, maar helaas was het halfpension dat we voor 2 dagen hadden geboekt niet helemaal wat we ervan hadden verwacht. Hoewel er een buffet aanwezig was, viel de kwaliteit van het eten erg tegen en daarom hebben we besloten om de volgende dag elders te gaan dineren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel overtrof onze verwachtingen dankzij het attente personeel en de ruime kamers met comfortabele kingsize bedden. Tijdens ons verblijf met een groepsreis waren er wat misverstanden, maar deze werden snel en doeltreffend opgelost. Het uitgebreide ontbijtbuffet was vers en heerlijk, en het vriendelijke personeel maakte de ervaring nog beter. Hoewel de locatie handig was voor de luchthaven, vonden we het net iets te ver van het bruisende centrum.



© 2007-2025 ReisChecker.nl