ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Springhill Suites By Marriott Airport Gahanna

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het verlenen van klantenservice is het van groot belang om professioneel en respectvol te handelen, met een vleugje klasse en waardigheid. Helaas mist John deze eigenschappen in zijn huidige benadering. Hopelijk kan dit een leermoment zijn voor John, zodat hij altijd met trots en excellentie SpringHill kan vertegenwoordigen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een onberispelijk en gezellig verblijf vind je in dit motel, compleet met een heerlijk ontbijt om de dag goed te beginnen! De kamers waren niet alleen vlekkeloos schoon en comfortabel, maar ook een oase van rust na een lange dag reizen. Wat het verblijf echt compleet maakte, was het gratis ontbijt. Het ontbijtaanbod was indrukwekkend en bood voor ieder wat wils. Of je nu geniet van een licht continentaal ontbijt met lekkere broodjes en fruit, of liever iets hartigs wilt, er was voor elk wat wils. Al met al bood dit motel absoluut waar voor je geld en maakte het onze ervaring onvergetelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik bezocht dit hotel voor een familiebegrafenis en hoewel we de optie hadden om bij familie te verblijven, kozen we ervoor om toch in dit hotel te boeken. En daar hebben we geen spijt van gehad. De ontvangsthal maakte een nette indruk en de kamers waren ruim en comfortabel. Wat me vooral beviel, was dat de badkamer en douche apart waren van de wastafel. Het personeel was vriendelijk, efficiënt en snel in hun service. Een speciale shout-out naar de ontbijtchef! Het eten was verrukkelijk en er was een ruime keuze aan gerechten. Bovendien was de locatie op slechts 8 minuten van de luchthaven en de shuttle service die ze aanboden, was erg handig voor onze reizen. Kortom, een perfecte score van 10/10. Ik kom hier zeker terug!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik begrijp echt niet hoe deze plek zo'n goede recensies heeft ontvangen. Het was duidelijk dat er niet genoeg aandacht werd besteed aan het schoonmaken van de kamers. Het ontbijt liet veel te wensen over en leek alsof het simpelweg opgewarmd was in de magnetron. De kamers hadden een benauwde en vochtige sfeer, en er waren stopcontacten die niet werkten. Ik vraag me af of het beddengoed wel verschoond werd en of de kamer grondig werd schoongemaakt. Als je 's avonds hulp nodig had, moest je geluk hebben, want er leek maar één personeelslid beschikbaar te zijn voor het hele hotel. De badkamervloer was vies. Er moet echt naar de leiding van deze plek gekeken worden door Marriott. Als je gewoon een kamer voor één nacht nodig hebt, zou het nog wel kunnen, maar voor een langer verblijf zou ik elders kiezen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn ervaring bij het Marriott was ver beneden de verwachtingen op het gebied van hygiëne. Bij aankomst in de kamer met kingsize bed en slaapbank voor mijn kinderen, werd ik geconfronteerd met een onaangename verrassing. De kussens van de slaapbank onthulden een rommelige situatie die duidelijk al lange tijd niet was opgeruimd. Het leek alsof er maandenlang geen schoonmaak had plaatsgevonden, met verpakkingen, een lege shampoo fles en kruimels van voorgaande gasten. Toen ik het uitklapbed tevoorschijn haalde, werd ik geconfronteerd met een zorgwekkende gele vlek op de onopgemaakte matras. Het hotel was niet voorzien van beddengoed voor de slaapbank, waardoor we tot laat op de avond moesten wachten op de receptionist - blijkbaar de enige medewerker op dat moment - om ons van benodigde spullen te voorzien. Al met al een teleurstellende ervaring die me in de toekomst zal weerhouden van een verblijf in dit hotel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl