ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marriott

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is een pareltje! Het personeel is zo vriendelijk en hulpvaardig, het voelt echt als thuiskomen. Bovendien ligt het op een perfecte plek.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het ontbijtbuffet biedt niet genoeg keuze en de ontbijtruimte is te krap bemeten. Hoewel de kamers een modern design hebben, zijn de badkamers niet altijd even handig ingedeeld. Gelukkig zijn de bedden comfortabel en de locatie top. De prijs-kwaliteitverhouding is goed en het personeel is vriendelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer was ruim en schoon, en de locatie was top. De douche was heerlijk, maar helaas viel het ontbijt erg tegen. De broodjes leken half afgebakken, de croissants waren smakeloos en de kaas smaakte naar plastic. Zelfs de jus d'orange leek uit een pak te komen. De ontbijtruimte was veel te klein voor zo'n groot hotel, wat de ervaring niet ten goede kwam. Het was echt een teleurstelling, zeker gezien de prijs en reputatie van het hotel. Parkeren moest in de dure Q parc garage vlakbij, wat ook geen pluspunt was.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit fantastische hotel ligt op een steenworp afstand van het bruisende centrum van Edinburgh (slechts 5-10 minuten lopen). Bovendien bevindt zich naast het hotel een charmant café waar je heerlijk kunt vertoeven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Laat me vertellen over mijn ervaring in het Courtyard hotel in Edinburgh. Mijn vriendin en ik verbleven daar voor drie dagen en er gebeurde iets vervelends: op een ochtend ging het brandalarm af terwijl we nog op onze kamer waren. Helaas kregen we de deur niet meteen geopend en dat zorgde voor enige paniek. Na een telefoontje naar de receptie duurde het lang voordat er een slotenmaker kwam om ons te bevrijden. Stel je voor dat er echt brand was geweest, wat dan? We hadden geen kamer op de begane grond. Wat me irriteert, is hoe het hotel hiermee omging. Een simpel mailtje met excuses en de belofte dat ze beter zouden opletten in de toekomst was alles wat ze deden. Bij de receptie kregen we nauwelijks reactie, alleen een simpel 'we'll pass it on'. Het zou zoveel beter zijn geweest als ze meer aandacht hadden besteed aan onze ervaring of op zijn minst een kopje koffie hadden aangeboden om de schrik te verzachten. Dit is niet hoe je klanten hoort te behandelen, zeker niet als mijn vriendin als purser bij de KLM regelmatig terugkomt. Zo, dat moest ik even kwijt.



© 2007-2025 ReisChecker.nl