ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Novotel Valle

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Na het plaatsen van mijn reservering ontving ik een e-mail waarin stond dat het hotel opgeknapt werd. Ik nam contact op met de receptie om te vragen om een kamer waar ik rustig kon verblijven. Gelukkig hielp een vriendelijke medewerkster mij door mij een kamer aan het einde van de gang te geven, in plaats van de kamer direct boven de verbouwing. Ondanks het feit dat het hotel oorspronkelijk in 2001 is geopend en naar verluidt in 2010 is "gerenoveerd", leek de kamer waarin ik verbleef stil te staan in de jaren 80. Het meubilair was verouderd en leek waarschijnlijk afkomstig te zijn uit een oud magazijn, zonder enige tekenen van vernieuwing. Elke avond werd ik getrakteerd op luide muziek, wat mijn rust verstoord heeft.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik verbleef in een van de gerenoveerde kamers, maar helaas leek het alsof ze vergeten waren om deze schoon te maken. Gedurende twee nachten werd het stof niet aangeraakt en het leek alsof de kamer nog niet af was, omdat er een magnetron met labels er nog aan en bijna op de grond stond. De handdoeken werden niet vervangen nadat de schoonmaakservice ze had meegenomen uit de badkamer. Alles was bedekt met stof en de airconditioning werkte niet goed. De temperatuur in de kamer zakte niet onder de 28 graden. Het restaurantpersoneel was erg slecht en er was geen airconditioning in de gemeenschappelijke ruimtes. Hoewel begrip voor renovaties, rechtvaardigt dat niet dat gasten het bloedheet moeten hebben. Ik wacht al 5 dagen op mijn rekening. Al met al, een zeer teleurstellende ervaring met de service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij binnenkomst viel meteen op dat parkeren niet was inbegrepen, iets wat ze niet van tevoren hadden gemeld. Dit zorgde voor een verrassende wending bij het inchecken. Om het nog erger te maken, bleek de ongediertebestrijding niet op orde te zijn, gezien de aanwezigheid van kakkerlakken die vrij rondliepen. Dit was natuurlijk een grote afknapper, vooral toen ze ook nog eens uit het restaurant tevoorschijn kwamen. Het aanspreken van het personeel hierover leidde alleen maar tot een nonchalante reactie, wat het gevoel van ongemak en teleurstelling vergrootte. Tijdens het verblijf waren er nog meer teleurstellingen, zoals kapotte stopcontacten en een bad dat niet naar behoren functioneerde. Het is frustrerend om te moeten klagen over zaken die gewoon in orde zouden moeten zijn, en het gebrek aan directe actie maakte de ervaring nog vervelender. De houding van het bedienend personeel droeg ook niet bij aan een positieve indruk, met hun despotische gedrag en het weigeren van service omdat het bijna sluitingstijd was. Dit soort problemen zou niet alleen besproken moeten worden met het personeel, maar ook openbaar gemaakt moeten worden, met duidelijke acties om ze op te lossen. Het is jammer dat de hoge kosten van dit verblijf niet gerechtvaardigd werden door de teleurstellende ervaring. Het is belangrijk dat er verbeteringen worden doorgevoerd en dat gasten een garantie hebben op kwaliteit, vooral als ze een premium prijs betalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst bij het hotel was ik onder de indruk van de prachtige uitstraling van de buitenkant en de omgeving. Helaas bleek al snel dat de kwaliteit van het hotel ernstig te lijden had onder de constante renovaties die al jaren plaatsvinden. Overal was vuil te vinden, vooral in de liften, en het geluid van de reparaties was de hele dag door te horen. De kamers roken muf en waren duidelijk toe aan een opknapbeurt, vooral de airconditioning liet te wensen over. De algehele hygiëne liet te wensen over, met vieze vloeren en fauteuils. Mijn kamer leek zelfs te zijn besmeurd met een lippenstiftachtige substantie, niet bepaald een aangename verrassing. De badkamers leken afkomstig te zijn uit een ver verleden, wat niet bijdraagt aan het comfort. Gezien het klimaat in de omgeving is het ontbreken van een fitnessruimte een groot gemis, want bij het zwembad vertoeven of een rondje hardlopen is geen optie. Het initiatief om plasticvrij te werken door hervulbare waterflessen aan te bieden is prijzenswaardig, maar helaas kon ik de vreemde smaak van het water niet negeren en moest ik toch elders een fles water halen. Kortom, hopelijk verbetert de situatie aanzienlijk na afronding van de renovaties, want op dit moment is het geen plek waar je echt tot rust kunt komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf was zeer aangenaam en de ontvangst bij de receptie was zeer hartelijk. Ze namen de tijd om alles toe te lichten, wat in mijn ervaring niet altijd voorkomt. De accommodatie was brandschoon en hoewel de fitnessruimte werd gerenoveerd, waren er voldoende alternatieven om te blijven sporten. Het zwembad had precies de juiste temperatuur. We kunnen het hotel van harte aanraden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging5
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid2

Na een verblijf van 5 weken kan geen enkel hotel meer verrassen, maar over het algemeen is dit hotel best oké. De kamers zijn standaard, het eten is lekker en het personeel is vriendelijk. Helaas zijn de minpunten de trage internetverbinding, het gebrekkige Engels van het personeel en de matige wasservice.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl