ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Faro Beach Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De locatie is werkelijk prachtig en ik zou aanraden om het te boeken op basis van een all-inclusive arrangement. Echter, het is een oase van rust en kalmte. Dit hotel is niet bedoeld voor degenen die willen genieten van La Banda en de culturele tradities van Mazatlán. Bij aankomst wordt van u gevraagd een overeenkomst te ondertekenen waarin u belooft het hotel niet te verlaten of zo ver mogelijk weg te blijven. De gasten zijn voornamelijk buitenlanders en oudere volwassenen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De matrassen en kussens in dit hotel vallen echt tegen voor de prijs die je betaalt. Gelukkig zijn de overige voorzieningen wel van goede kwaliteit en was het personeel over het algemeen gastvrij. Alleen jammer van de paar onvriendelijke medewerksters die tafels toewijzen in het ontbijtrestaurant.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een heerlijk ontspannen weekje was het hier! Het personeel was zo vriendelijk en het eten was verrukkelijk. We waren op loopafstand van het strand, perfect voor mooie wandelingen. Ook waren er lokale winkels direct tegenover het resort, ideaal voor een relaxte wandeling. De service was echt top, het personeel was oprecht en sprak vloeiend Canadees!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons verblijf op deze locatie was nieuw voor ons en vanaf het moment dat we binnenkwamen, werden we begroet met warmte, glimlachen en professionaliteit. Rosario en Danial waren zeer professioneel en efficiënt, maar vooral de manager Patricia Sanchez verdient een speciale vermelding. Zij is een pareltje. Dankzij haar was ons verblijf uiterst aangenaam en stressvrij. Haar vriendelijkheid en glimlach zullen we niet snel vergeten. We zullen zeker terugkomen. De zonsondergangen zijn adembenemend met prachtige kleuren die zich voor je uitstrekken over de oceaan. Misschien zouden ze hun faciliteiten kunnen verbeteren met poolvolleybal en beachvolleybal, maar dit waren slechts kleine puntjes die onze ervaring absoluut niet negatief hebben beïnvloed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

We hebben betaald voor een suite met een luxe uitzicht op de oceaan en een kingsize bed. We hadden dit bevestigd gekregen. Eenmaal aangekomen, bleek het een kleine slaapkamer te zijn met twee bedden die amper tweepersoonsbedden waren, een zeer kleine kast die slechts ongeveer 30 cm verwijderd was van een bed en daardoor niet echt toegankelijk was. Uiteindelijk zijn we verhuisd naar een familiekamer met een kingsize bed, maar moesten we een extra bedrag van $1024 CAD betalen bovenop wat we al hadden betaald voor een kingsize bed in het all-inclusive pakket. Dit maakte geen goede indruk op ons. Beide kamers hadden bedden zo hard als een rots, zeer oncomfortabel, evenals kussens die alleen kussenhoezen waren gevuld met stukken schuim. Er waren niet genoeg kledinghangers, ook al hadden we om meer gevraagd en deze gekregen. Het tafeltje onder de tv in de slaapkamer moet worden vervangen door een ladekast. Er waren geen laden in de kamers om volledig uit te kunnen pakken. Er was een koffiezetapparaat en kopjes, maar geen koffie. We kwamen erachter dat we extra moesten betalen, zelfs binnen het all-inclusive pakket. De kamers hadden geen koelkast. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt en we zijn al overal in Mexico geweest en verblijven altijd in all-inclusive resorts. Andere gasten waarmee we hebben gesproken hadden dezelfde mening over het gebrek aan laden, een bedompte kamer, geen koelkast, extra kosten voor koffie en de slechte kwaliteit van de bedden en kussens.



© 2007-2025 ReisChecker.nl