ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rihga Royal

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Als ik Osaka bezoek, is dit mijn vertrouwde adres. Sinds kort is het hotel lid geworden van de IHG-groep, wat het verblijf nog aangenamer maakt met diverse voordelen en beloningen. Speciaal voor senior leden is er een aparte incheckbalie geopend, waardoor zij moeiteloos kunnen in- en uitchecken. Het personeel is vriendelijk en attent, waardoor je je meteen welkom voelt. Ondanks de historische charme van het hotel met meer dan 1.000 kamers, ondergaat het momenteel grootschalige renovaties om een nieuwe uitstraling te creëren. De kamers zijn gemoderniseerd met nieuwe voorzieningen, terwijl de nostalgische sfeer behouden blijft, zoals in de lift. Voor een redelijke prijs geniet je hier van een nostalgische en comfortabele ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit viersterrenhotel voelde aan als een vijfsterrenervaring. De lobby was mijn favoriete plek - zo chic en enorm ruim. Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Wat betreft eten: het ontbijt was redelijk standaard, maar het diner in het restaurant was absoluut vijfsterrenwaardig. De hapjes in de lounge waren zelfs nog beter dan het ontbijt beneden, maar het was er soms wel erg druk en de zitplaatsen waren beperkt. De kwaliteit van de kamers was ook iets beter dan ik zou verwachten van een viersterrenhotel, vooral nadat we een upgrade kregen naar een ruime kamer die we geweldig vonden. Hoewel er niet veel te doen was rondom het hotel, vond ik het geweldig dat er een metrostation in het hotel zelf was - dat was echt handig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Laatste update: dankzij de hulp van het personeel van Qunaer zijn alle problemen opgelost. Het personeel van het hotel was niet eigenwijs en werkte zeer coöperatief om alle problemen aan te pakken. ------- Wat een teleurstellende ervaring! Ik snap echt niet hoe dit hotel aan vier sterren komt. 1. De receptie heeft mijn naam met die van iemand anders verward. Ze dachten zelfs dat ik twee kamers had geboekt! Het kostte veel tijd voordat ze eindelijk de juiste boeking vonden nadat ik aangaf dat de naam anders was…



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na het horen van de verlenging van Limone, besloot ik om een bezoek te brengen. Ondanks dat het een a la carte restaurant was, maakte het vriendelijke personeel het verblijf aangenaam, zelfs op hun drukste dag. De gerechten waren nog steeds verrukkelijk. Toch zijn er enkele punten van kritiek met betrekking tot de winkelomgeving: - De vloer is zo dun dat elke stap klinkt als een trilling, wat storend is. - Bij de kassa is er een drukte van mensen bij het buffet, waardoor het efficiënter zou zijn als klanten aan tafel konden betalen. - Het werk van het winkelpersoneel is zichtbaar achter de schermen, wat de beleving enigszins verstoort. - De ketchup bij mijn gerecht werd geserveerd in een zakje, vermoedelijk vanwege coronamaatregelen, maar het had eleganter gekund in een serveerschaaltje voor gemakkelijker gebruik. - De portie pilaf oogde karig in een schaal zonder handvat, wat verbeterd kan worden voor een meer aantrekkelijke presentatie. - Een glazen waterkan in plaats van plastic zou een chiquere uitstraling geven. Hoewel ik het gevoel kreeg dat het hotel een beetje goedkoop was, vooral gezien de vermelding dat het zich richt op welgestelde buitenlandse gasten, blijft mijn waardering voor de accommodatie. Er is ruimte voor verbetering en ik zou graag terugkeren naar dit hotel in de toekomst.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Voortreffelijk.



© 2007-2025 ReisChecker.nl