ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marriott Resort And Stellaris Casino

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldige ervaring was dit zeg! Vanaf het moment dat we binnenkwamen werden we hartelijk ontvangen door het personeel, van de receptie tot aan de bediening, de barmedewerkers, de schoonmaakploeg en zelfs de beveiliging. Overal waar we kwamen werden we vriendelijk begroet en geholpen. De service was top, iedereen stond altijd voor ons klaar en was ontzettend vriendelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De klantenservice was hier absoluut top. Kevin was mijn contactpersoon en hij zorgde ervoor dat mijn verblijf geweldig verliep. De kamers waren ruim en brandschoon. Het terrein was goed verzorgd en het personeel was erg attent. Hoewel het strand er prachtig uitzag van een afstand, waren de golven te ruw voor mijn smaak. Dat maakte dat ik niet van het strand kon genieten, maar de lounge had toch een heerlijke sfeer waar ik wel van kon genieten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ons verblijf in dit hotel was een ware domper. Ondanks dat we een kingsize kamer met uitzicht op de oceaan hadden geboekt, bleek de kamer klein te zijn en was duidelijk toe aan renovatie; er bladderde zelfs verf af in de badkamer! Hoewel het personeel in het restaurant en de strandbar vriendelijk was, was het ontbijtbuffet teleurstellend voor de bijna $90 die we moesten betalen voor twee personen. We hebben slechts één keer van dit ontbijtbuffet gebruik gemaakt! Daarnaast zorgde de lopende bouwwerkzaamheden voor veel lawaai en was het nodig om constant op te letten waar je liep. Ondanks het vriendelijke personeel in het restaurant en de strandbar, kunnen we dit hotel niet aanbevelen vanwege de hoge kosten. We waren al op de hoogte van de resorttoeslag van $289, maar bij het inchecken werden we verrast door een extra $200 die moesten worden betaald voor incidentele kosten die weliswaar werden terugbetaald, maar waar we niet van tevoren van op de hoogte waren gesteld. Tot onze verbazing merkten we dat andere stellen die incheckten ook niet op de hoogte waren van deze extra kosten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een geweldig verblijf was dit zeg! Eén klein minpuntje was dat de kamer service het eten in papieren zakken bezorgde in plaats van op een chique serveerwagen. Maar eerlijk is eerlijk, het eten zelf was voortreffelijk dus ik kan ze daar niet eens op afrekenen. De zwembaden, poolbar, het strand en de accommodaties waren allemaal precies zoals ik had gehoopt voor de hoge prijs die we betaalden. Ik kan niet wachten om terug te keren naar dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn recente ervaring bij het San Juan Marriott Resort was verre van ontspannend, ondanks mijn verwachtingen van een rustige strandvakantie. Hier zijn de belangrijkste kwesties die we hebben meegemaakt: 1. Strandtoegang en onverwacht tennistoernooi: Het hotel besloot om direct aan het strand een groot tennistoernooi te organiseren, waardoor de meeste strandruimte werd geblokkeerd door luide aankondigingen en activiteiten. Dit had een grote impact op onze keuze om hier te verblijven voor ontspanning aan het strand, niet voor lawaaiige toernooien. 2. Overlast en veiligheidszorgen door medegasten: We werden gestoord door gasten in een nabijgelegen kamer die betrokken waren bij heftige ruzies en mogelijk zelfs fysieke confrontaties. Ondanks onze melding bij de receptie, werd er pas actie ondernomen nadat we herhaaldelijk aandrongen. Zelfs na de verplaatsing naar een andere kamer bleven deze gasten ons lastigvallen, wat ons een gevoel van onveiligheid gaf. 3. Kamer- en resortvoorzieningen: Ondanks de vermelding van een 'recente renovatie' vertoonde onze kamer verschillende onderhoudsproblemen, zoals losse deurklinken, slechte geluidsisolatie en algeheel gebrek aan onderhoud. Voor de prijs van $400 per nacht was dit ver onder de standaard van Marriott die ik gewend ben. Het resort bood slechts een gedeeltelijke restitutie voor de resortkosten, wat niet opwoog tegen de verstoring die we hebben ervaren. Als frequente Marriott-gast had ik altijd vertrouwen in dit merk, maar deze ervaring was teleurstellend. Voor de prijs en reputatie van Marriott verwachtte ik beter gastenbeheer, transparantie over evenementen en hogere kwaliteit kamers.



© 2007-2025 ReisChecker.nl