ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel El Eno Beach Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het hotel heeft dringend een opfrisbeurt nodig en de zwembaden zijn verre van schoon. Het aanbod bij het buffet is zeer beperkt, met weinig groenten en fruit of variatie in het algemeen. In onze kamer hing een sterke en onaangename geur. Maar het allerergste was de slechte service. Er was te weinig personeel en de meneer bij de receptie was erg onaangenaam en onbeleefd. We kwamen met 3 bevriende gezinnen, 6 volwassenen en 5 kinderen van 1 tot 4 jaar, met in totaal 4 kamers. Eén van de kinderen had een bedplasongeluk tijdens de middagdut en na meer dan 5 uur wachten op nieuwe lakens moesten we uiteindelijk zelf naar de wasserij gaan om ze te halen, met zelfs een confrontatie met de beveiliging tot gevolg! Dit is slechts één voorbeeld van de problemen die we hebben ondervonden, maar vooral de houding van het personeel was verre van vriendelijk of professioneel. Ook werd er na 22.00 uur alleen nog maar bier geschonken in de bar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ik wil graag mijn eerlijke feedback delen na ons verblijf van 01-13-2 tot 01-23-25. Bij het inchecken kwamen we voor een verrassing te staan: we hadden 2 kamers geboekt, maar wisten niet dat er $15 per dag per kamer bij zou komen. Dit resulteerde in een onverwachte $300 extra kosten, wat ons niet blij maakte. Zeker omdat in onze boeking stond dat alle kosten en belastingen inclusief waren. Het resort oogde erg verouderd. Hoewel ze hun best deden om het er luxueuzer uit te laten zien dan het in werkelijkheid was, lieten de kamers te wensen over. In de eerste kamers werkten de airconditioning niet, waren de bedlakens vies en ging het elektrische slot kapot. Na wat gedoe met het management werden we verplaatst naar de 7e verdieping, waar de kamers iets beter waren. Echter, de bedden waren zo hard als rotsen. Zo hard zelfs dat ik elke dag spierverslappers moest nemen om enigszins comfortabel te kunnen slapen. Gelukkig werkten de warm water en de airconditioning wel in deze kamers. Het resort maakt een verwaarloosde indruk en heeft dringend renovatie nodig. Er ontbreken tegels in het zwembad en er zijn lampen met blootliggende draden. In het algemeen is er behoefte aan onderhoud en verbetering. Wat betreft de service: het meeste personeel doet enorm zijn best en is vriendelijk. Victor en Miguel zijn uitzonderlijk goed in het bieden van uitstekende service. De klantenservice compenseert bijna de tekortkomingen van het resort. Het eten in het buffetrestaurant is matig en beperkt, daarom zijn we een paar keer naar het Lobster House aan de overkant gelopen. Het strand is klein maar het snorkelen is geweldig. Ze brengen drankjes en eten naar je toe op het strand. Een goede tip is om je eigen snorkeluitrusting mee te nemen. We hebben zeker genoten van het strand en het uitzicht. Dit is absoluut geen resort om te feesten; de bars sluiten rond 10-11 uur, wat jammer is als je buiten wilt zitten en van een drankje wilt genieten terwijl je naar de golven luistert. Al met al zouden we terugkeren als ze nieuwe bedden in de kamers zouden plaatsen en wat onderhoud zouden doen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Op het strand van dit resort kun je fantastisch snorkelen. We hebben een boottocht gemaakt naar de twee populairste riffen in de buurt en het snorkelen was hier zelfs beter dan op de georganiseerde excursie. Het eten was redelijk, alhoewel er niet veel variatie was. Sommige gerechten waren echter echt lekker. Mannen dienen lange broeken te dragen en slippers zijn niet toegestaan in het à la carte restaurant. Reserveringen zijn verplicht en moeten elke ochtend om 08.00 uur gemaakt worden om een plekje te bemachtigen. Het resort is wat verouderd en kan wel een opknapbeurt gebruiken, maar onze kamer was wel schoon. De service is top. Zorg dat je voldoende Amerikaanse dollars bij je hebt voor fooien en betalingen, of vraag om kleine coupures in pesos op de luchthaven. Bij de receptie is er vaak weinig wisselgeld beschikbaar. De meeste winkels accepteren alleen contant geld, dus zorg dat je genoeg bij je hebt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

We hebben niet in de kamers verbleven, maar we zijn hier naartoe gekomen voor een excursie. We hebben allemaal taco's gegeten. De gegrilde vis taco's waren de enige die lekker waren. Het rund- en kippenvlees leek oud en opgewarmd. Het snorkelen voor de deur was verschrikkelijk, dus moesten we naar een resort verderop gaan, wat een beetje teleurstellend was. De service was redelijk goed en de drankjes waren lekker.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een ramp van begin tot eind - vermijden! Onze familie verbleef in dit hotel in Cozumel en het was echt een nachtmerrie van begin tot eind. De hygiënestandaarden waren onacceptabel, de kamers waren vies, het meubilair versleten en alles leek verwaarloosd. Het dieptepunt was het gebrek aan professionaliteit van het personeel. Toen een van onze kinderen tijdens de middagslaap een ongeluk kreeg en we vier keer vroegen om schone lakens, kwam er meer dan zes uur lang niemand opdagen. We moesten zelf naar de wasserij van het hotel gaan om een ​​schoon laken te krijgen, maar werden berispt omdat gasten daar niet mochten komen! Het personeel behandelt de gasten met minachting, zonder enige vorm van klantenservice, glimlach of hulpvaardigheid, alsof ze er tegen hun zin zijn. De meest onaangename ervaring was met een receptionist genaamd Omar, enorm onbeschoft. Toen we vroegen om aangrenzende kamers zodat onze 3-jarige kinderen dicht bij ons konden blijven, was zijn antwoord: "Dat is niet mijn probleem." Dit soort gedrag is volstrekt onaanvaardbaar en het management moet onmiddellijk ingrijpen, aangezien hij dezelfde houding had tegenover andere gasten. Wat betreft het eten, het was nauwelijks eetbaar, alsof het al gekauwd was voordat het werd geserveerd! Vogels zitten in de buurt van het voedsel. Er is geen animatie en de bars zijn gesloten vanaf 22.00 uur. De witte wijnen worden warm geserveerd en er is geen tonic voor de gin, alleen spuitwater. Zelfs de gemeenschappelijke ruimtes, waaronder het zwembad, waren vies en slecht onderhouden. Ondanks mijn vele reizen heb ik zelden zo'n slecht gerund hotel gezien met zo'n verschrikkelijke service. Boek dit hotel vooral niet, het is een schande!



© 2007-2025 ReisChecker.nl