ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Iberostar Mehari

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid4

Na een kort verblijf in dit hotel hebben we helaas een vervelende ervaring gehad. Terwijl we met ons vijf maanden oude dochtertje aan het wandelen waren, zijn we bestolen. Al onze waardevolle spullen waren verdwenen bij terugkomst in de hotelkamer. Niemand leek bereid om te helpen en uiteindelijk moesten we alles zelf regelen. Het hotel bood weinig ondersteuning en we moesten zelf aandringen op een andere kamer nadat bleek dat het raamslot kapot was en de dieven daarlangs waren binnengekomen. Mijn man moest zelfs naar de hoofdstad reizen om een nieuw document te verkrijgen bij de Nederlandse ambassade. Deze ervaring heeft laten zien dat dit hotel niet kan worden aanbevolen voor noodgevallen, aangezien er weinig hulp geboden wordt en je voornamelijk op jezelf bent aangewezen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

De accommodatie was dit jaar een flinke tegenvaller: schimmel op het douchegordijn en keiharde matrassen. Gelukkig hebben we het probleem zelf opgelost, aangezien de touroperator nergens te bekennen was. Gelukkig was het personeel erg vriendelijk en zorgzaam, en het animatieteam was geweldig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9

Dit is al onze derde keer in dit fantastische Iberostar hotel en het blijft maar verbazen! Het eten is uitstekend, de service is vriendelijk en over het algemeen is het gewoon een aanrader. Van alle Iberostar hotels die we in Tunesië hebben bezocht, staat deze voor ons absoluut op nummer één! Groetjes, Benny en Linda.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7

Het resort heeft duidelijk zijn beste tijd gehad en kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken. Het uitzicht vanuit onze kamer liet veel te wensen over, met een kaal terrein als enige panorama. Het personeel deed hun best om behulpzaam te zijn, maar waren vaak beperkt door strikte regels en beleid. Voor de prijs die we betaalden, hadden we hogere verwachtingen. De reputatie van "Iberostar" werd wat ons betreft niet waargemaakt. Het enige restaurant was somber en slecht onderhouden, hiermee was de sfeer ver te zoeken. Wat betreft het eten: ontbijtopties waren minimaal en smakeloos, met beleg dat te wensen overliet en oud brood. Tijdens lunch en diner was het eten smakeloos, koud en soms zelfs vies, met weinig variatie. De hygiëne liet ook te wensen over, met onvoldoende schone borden en glazen. Onze kamer gaf een verouderde indruk en had vaak last van een nare rioollucht, ondanks een matige schoonmaakroutine. Rondom het zwembad waren de tegels spiegelglad, wat voor gevaarlijke situaties kan zorgen. Het strand dat bij het resort hoorde, werd niet goed onderhouden en spoelde van alles aan vanuit zee. Het animatieteam deed zijn best en zorgde 's avonds voor vermaak met een leuke mini-disco, maar overdag was er weinig te doen voor kinderen vanwege het einde van het hoogseizoen. Al met al viel ons verblijf tegen en was de algehele ervaring teleurstellend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service9

De prijs-kwaliteitverhouding is goed bij mehari. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig, maar de locatie is meer geschikt voor tieners dan voor jongere kinderen. Het eten is smakelijk, maar kan repetitief zijn. De kamers zijn eenvoudig maar voldoen voor een goede nachtrust. Een nadeel is de beperkte winkel- en terrasmogelijkheden op loopafstand. De animatie is leuk en de sportfaciliteiten zijn uitgebreid, met een fijne hamam. De meeste bezoekers zijn Franstalig of Italiaans.





© 2007-2024 ReisChecker.nl