ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Iberostar Mehari

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een geweldige vakantie hebben we gehad in het Iberostar Mehari! Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam, de service was top-notch. Bij onze late aankomst werd er zelfs nog een koude schotel en een fles water voor ons klaargezet. Het hotel verdient zeker meer dan 4 sterren. Het grote zwembad en het privéstrand met voldoende ligbedden en parasols waren fantastisch. Het animatieteam zorgde voor leuke activiteiten voor zowel jong als oud. De all-in formule was echt all-inclusive, zelfs de lobbybar had een uitgebreide kaart. Er was een poolbar met snacks en een strandbar met broodjes. Het eten was geweldig, met uitgebreide buffetten en voor ieder wat wils. Het was haast onmogelijk om jezelf te beperken, want alles was zo lekker. We hadden een kamer geboekt met zeezicht, maar helaas waren er te veel planten en bomen die het uitzicht belemmerden en de kamers hadden last van lawaai van de disco in het nabijgelegen hotel. Ondanks deze kleine minpuntjes heeft het Iberostar Mehari ons hart veroverd en kunnen we het zeker aanraden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service8

Ik ben net terug van een heerlijke zonvakantie. Hoewel het hotel in orde was, was het geen culinair hoogstandje. De maaltijden boden weinig variatie en op verschillende dagen kwam hetzelfde gerecht terug. Het restaurant was vaak druk en niet altijd even schoon. De airconditioning mocht wel wat kouder zijn. Gelukkig was het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren eenvoudig maar schoon. De badkamer was ruim genoeg, al moest je wel vroeg je handdoek neerleggen. De volgende keer gaan we misschien toch maar voor een 4-sterrenaccommodatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Prachtige tennisbanen, het personeel is ontzettend gastvrij en het eten is verrukkelijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Mehari Iberostar, een ware verrukking! De ongekende gastvrijheid van het personeel steelt de show. Een riant zwembad en een scala aan activiteiten zorgen voor vermaak. De entertainers voegen een speelse, sportieve twist toe. Helaas ontbrak het aan luxe in de kamers, met geen minibar of koelkast,... Desondanks is Mehari Iberostar een aanrader voor iedereen. Dit hotel laat je niet onberoerd bij het afscheid, het zal je nog lang bijblijven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Wow, dit is ons achtste bezoek aan dit hotel en het blijft geweldig! Ondanks de derde verandering van eigenaar is de kwaliteit alleen maar verbeterd. Ik zou het aan iedereen aanbevelen. Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten, maar laten we niet vergeten dat we ons in een Afrikaans land bevinden. Simply amazing!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

In mei heb ik een heerlijke week doorgebracht bij Mehari Djerba. Ik werd hartelijk ontvangen door het gastvrije personeel, heb genoten van smakelijke gerechten en heb me vermaakt met de leuke entertainmentopties die werden aangeboden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

De animatie was fantastisch, maar het eten liet helaas wat te wensen over. Gelukkig hadden we prachtig weer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Fantastisch daar voor liefhebbers van rust! De strandverkopers waren verrassend niet opdringerig, aangezien ze niet eens in je buurt mogen komen. Ondanks beperkte middelen weet het animatieteam er iets leuks van te maken, en ze doen echt hun best voor alle gasten, jong en oud. Zelf ben ik niet zo'n fan van animatie, maar ze slagen erin! De locatie is extreem schoon en het personeel, van de directeur tot de schoonmaker, is ontzettend vriendelijk (oprecht). Onze ervaring was geweldig en we hebben genoten van het heerlijke eten! Heb je vragen? Stuur me gerust een e-mail.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Na een week in dit hotel te hebben verbleven, waren al onze twijfels snel verdwenen. Het personeel was ontzettend vriendelijk, de kamers waren brandschoon en het eten was elke dag weer een verrassing. Een echte aanrader voor iedereen die toe is aan ultieme ontspanning.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging2
  • Service4

Over het algemeen was het hotel goed, met een enthousiaste animatieploeg die echt zijn best deed. De kamers waren schoon en werden elke dag door vriendelijk personeel schoongemaakt, met elke dag verse handdoeken. De keuken liet helaas te wensen over, met name in de eerste twee dagen was het middag- en avondeten niet lekker. Het leek alsof de kok er alleen in het weekend was. Hoewel het eten de volgende dagen beter was, was het over het algemeen te koud. Er was geen afgeschermde voeding en zelfs gerechten die vers uit de keuken kwamen, waren te koud. Het vreemde was dat elke twee weken bij het diner kaartjes werden uitgedeeld om een beoordeling te geven. Op die avonden liepen er zo'n 20 mensen in het restaurant rond, die over je schouder meekeken terwijl je het invulde. Als je commentaar had op de keuken, kreeg je boze blikken en opmerkingen. Andere klanten die kritiek hadden gegeven werden genegeerd voor de rest van hun verblijf. Een belachelijk systeem. Gelukkig was het ontbijt elke dag wel lekker.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging4
  • Service7

Dit hotel biedt een goede ervaring op het gebied van gastronomie, zwembad en strand. De kamers hebben echter een ietwat verouderde uitstraling met bedden die als te hard worden ervaren, en er is geen koelkast aanwezig. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig en de accommodatie wordt goed schoongehouden. Wifi is beschikbaar rondom de lobby en het zwembad. Het strand is bereikbaar op ongeveer 300 meter afstand via een looppad, maar er zijn veel opdringerige verkopers aanwezig. Het fenomeen van 'handdoekje leggen' is zowel bij het zwembad als op het strand aanwezig. Er is animatie aanwezig, maar deze wordt niet als storend of opdringerig ervaren, alhoewel het elk jaar kan verschillen. De kledingvoorschriften die het hotel hanteert worden vaak niet nageleefd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging5
  • Service9

Na terugkeer van onze trip naar Mehari Djerba, kunnen we met een gerust hart zeggen dat we onder de indruk waren van de nette kamers en het uiterst vriendelijke personeel. Zelfs als je geen fooi geeft, blijven ze je met een glimlach bedienen. Het ontbijt was heerlijk, maar we vonden het middag- en avondeten redelijk standaard. De desserts daarentegen waren buitengewoon luxueus. Kortom, volgend jaar boeken we zeker weer een verblijf. Groetjes aan Loe en Cora!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Ik ben net terug van een fantastische reis naar Tunesië. De lokale bevolking is ontzettend vriendelijk en altijd in voor een praatje. Het entertainmentteam zorgde voor veel plezier en er waren genoeg leuke activiteiten te doen, zowel binnen als buiten het hotel. We zijn nu al aan het sparen om volgend jaar weer terug te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is absoluut een aanrader binnen zijn prijsklasse, passend voor zowel jong als oud. De kamers zijn netjes en goed onderhouden, het eten is heerlijk en het personeel is ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Hoewel het geven van fooi uit beleefdheid wordt gewaardeerd, voelt het niet verplicht. Het animatieteam is geweldig en alleen al daarvoor zou je terug willen gaan. Ze zijn altijd in de buurt, maar weten toch een ontspannen sfeer te creëren met een gevarieerd programma. De avondanimatie is leuk en ook de kinderen worden goed vermaakt voor het slapengaan. De quadtocht van 2 uur is zeker de moeite waard, terwijl een halve dagexcursie rond het eiland niet echt aan te raden is. De fotografen van het hotel zijn professionals in hun vak. Het enige minpuntje zijn de opdringerige verkopers in de winkeltjes van het hotel. Met wat extra inspanning zou dit hotel kunnen doorgroeien tot een volwaardig viersterrenhotel en velen op dat gebied iets kunnen leren van de Mehari.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service10

Dit hotel is een groen paradijsje op slechts een steenworp afstand van de zee, met een privéstrand om van te genieten. De weelderige tuinen en goed onderhouden planten zorgen voor een ontspannen sfeer. Naast een prachtig groot zwembad bieden de ruime kamers alle comfort die je nodig hebt. Het personeel is vriendelijk en het animatieteam is levendig maar niet opdringerig, wat zorgt voor een verrassend leuke ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Ik was erg tevreden over het hotel in het algemeen. Vooral het culinaire aspect sprong er voor mij uit, met een breed scala aan gerechten en elke dag iets nieuws op het menu. Wel waren er een paar minpunten, zoals de hoeveelheid algen op het strand die dagelijks worden opgeruimd, maar toch blijven aanspoelen. Een ander nadeel waren de opdringerige verkopers op het strand die je constant lastigvallen met hoge prijzen. Let dus goed op! Ook waren er mannen die beweerden je te kennen vanuit het hotel en activiteiten aanboden zoals paardrijden, wat niet vanuit het hotel werd georganiseerd. Voor liefhebbers van animatie is dit hotel misschien minder geschikt, tenzij je van dansende dwergen houdt! Ik raad zeker aan om een ritje op een kameel te maken, een must-do als je in Djerba bent, en vergeet de lokale markt niet te bezoeken! Kortom, het hotel is een aanrader voor de gemiddelde vakantieganger.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging3
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid4

Na een kort verblijf in dit hotel hebben we helaas een vervelende ervaring gehad. Terwijl we met ons vijf maanden oude dochtertje aan het wandelen waren, zijn we bestolen. Al onze waardevolle spullen waren verdwenen bij terugkomst in de hotelkamer. Niemand leek bereid om te helpen en uiteindelijk moesten we alles zelf regelen. Het hotel bood weinig ondersteuning en we moesten zelf aandringen op een andere kamer nadat bleek dat het raamslot kapot was en de dieven daarlangs waren binnengekomen. Mijn man moest zelfs naar de hoofdstad reizen om een nieuw document te verkrijgen bij de Nederlandse ambassade. Deze ervaring heeft laten zien dat dit hotel niet kan worden aanbevolen voor noodgevallen, aangezien er weinig hulp geboden wordt en je voornamelijk op jezelf bent aangewezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

De accommodatie was dit jaar een flinke tegenvaller: schimmel op het douchegordijn en keiharde matrassen. Gelukkig hebben we het probleem zelf opgelost, aangezien de touroperator nergens te bekennen was. Gelukkig was het personeel erg vriendelijk en zorgzaam, en het animatieteam was geweldig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9

Dit is al onze derde keer in dit fantastische Iberostar hotel en het blijft maar verbazen! Het eten is uitstekend, de service is vriendelijk en over het algemeen is het gewoon een aanrader. Van alle Iberostar hotels die we in Tunesië hebben bezocht, staat deze voor ons absoluut op nummer één! Groetjes, Benny en Linda.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7

Het resort heeft duidelijk zijn beste tijd gehad en kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken. Het uitzicht vanuit onze kamer liet veel te wensen over, met een kaal terrein als enige panorama. Het personeel deed hun best om behulpzaam te zijn, maar waren vaak beperkt door strikte regels en beleid. Voor de prijs die we betaalden, hadden we hogere verwachtingen. De reputatie van "Iberostar" werd wat ons betreft niet waargemaakt. Het enige restaurant was somber en slecht onderhouden, hiermee was de sfeer ver te zoeken. Wat betreft het eten: ontbijtopties waren minimaal en smakeloos, met beleg dat te wensen overliet en oud brood. Tijdens lunch en diner was het eten smakeloos, koud en soms zelfs vies, met weinig variatie. De hygiëne liet ook te wensen over, met onvoldoende schone borden en glazen. Onze kamer gaf een verouderde indruk en had vaak last van een nare rioollucht, ondanks een matige schoonmaakroutine. Rondom het zwembad waren de tegels spiegelglad, wat voor gevaarlijke situaties kan zorgen. Het strand dat bij het resort hoorde, werd niet goed onderhouden en spoelde van alles aan vanuit zee. Het animatieteam deed zijn best en zorgde 's avonds voor vermaak met een leuke mini-disco, maar overdag was er weinig te doen voor kinderen vanwege het einde van het hoogseizoen. Al met al viel ons verblijf tegen en was de algehele ervaring teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service9

De prijs-kwaliteitverhouding is goed bij mehari. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig, maar de locatie is meer geschikt voor tieners dan voor jongere kinderen. Het eten is smakelijk, maar kan repetitief zijn. De kamers zijn eenvoudig maar voldoen voor een goede nachtrust. Een nadeel is de beperkte winkel- en terrasmogelijkheden op loopafstand. De animatie is leuk en de sportfaciliteiten zijn uitgebreid, met een fijne hamam. De meeste bezoekers zijn Franstalig of Italiaans.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging5
  • Service7

Mijn partner en ik, jong en levendig, brachten onze zomer door in deze accommodatie, ondanks een vertraging van maar liefst 6 uur bij aankomst. Het was geen pretje om een bloedhete kamer binnen te stappen, vooral omdat de airco tussen half 1 en 7 niet werkte. Na aandringen kregen we gelukkig een andere kamer toegewezen. Het eten was prima, hoewel redelijk standaard met pizza, friet en spaghetti - maar wel zonder chocoladepasta bij het ontbijt. Ondanks deze hobbels hebben we genoten van onze vakantie en maakten er het beste van.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Bij ons tweede bezoek werden we hartelijk begroet door enkele leden van het animatieteam, wat een leuke verrassing was. De accommodatie was van goede kwaliteit, met ruime kamers en voldoende opbergruimte. Alles was goed onderhouden en schoon, zelfs bij het zwembad waar de hele dag toezicht werd gehouden door de hoteldirecteur. Het animatieteam was geweldig, vooral Michel, Momo en Max maakten onze ervaring extra speciaal. Het eten was altijd warm en er was voldoende, zelfs tijdens de drukke periode toen we er waren. De ligging aan het prachtige strand, dat goed werd onderhouden, was fantastisch. Het feit dat je gratis met een waterfiets of kano de zee op kon gaan, maakte het extra leuk. Het aanwezige strandhuis met toiletten, drankjes en douches was een leuke toevoeging. Kortom, we hebben weer een geweldige tijd gehad! Het voelde alsof we echt als gasten werden behandeld, wat ons erg beviel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Een driesterrenhotel dat absoluut de moeite waard is! Het eten is heerlijk, de service is top en er worden leuke activiteiten georganiseerd. Bovendien schijnt elke dag de zon, wat het verblijf helemaal compleet maakt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Dit hotel is absoluut fantastisch! We hebben hier de vakantie van onze dromen gehad en konden het niet laten om gisteren direct opnieuw te boeken voor september. Het is een plek die geschikt is voor zowel jong als oud, en het personeel is gewoonweg geweldig - ze winnen al je genegenheid vanaf de eerste dag!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging6
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8

Terug van mijn verblijf in Djerba Mehari en ik moet zeggen: het is een geweldig hotel voor zijn prijs en classificatie van 3 sterren. Het eten is verrassend lekker en de kamers zijn altijd schoon en voorzien van verse handdoeken. Hoewel de kamers geen koelkast hebben, bieden ze wel alle basiscomfort. Het personeel doet echt zijn best om je een perfecte vakantie-ervaring te bezorgen, en soms kan een kleine fooi wonderen doen. Helaas hebben we tijdens ons verblijf op 1 november een staking van het personeel gehad, maar het mooie weer maakte veel goed. De lokale mensen rondom het hotel zijn echter opdringerig en niet erg oprecht; ze lijken vooral gericht te zijn op verkopen en proberen je van alles aan te smeren. Tijdens uitstapjes naar Midoun en Houmt Souk werd duidelijk dat de straten vooral bevolkt zijn door mannen die je constant lastigvallen, vervuiling en vuilheid alom. Ze hebben nog veel te leren op dat gebied... Ondanks dit alles zouden we zeker terugkeren naar het hotel vanwege de faciliteiten, entertainment en het heerlijke weer, maar niet vanwege de lokale bevolking en omgeving die helaas een teleurstelling waren. De ervaring met paspoortcontroles op de luchthaven was ook opmerkelijk, met maar liefst 5 controles op slechts 50 meter afstand...

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8

Wat een hoge verwachtingen worden er toch vaak gesteld voor weinig geld... Ik vraag me altijd af hoe mensen het allemaal thuis hebben. Het hotel is meer dan prima (we waren er voor de tweede keer) en heeft een goede locatie. De kamers zijn misschien niet luxe, maar wel netjes en voorzien van alles wat je nodig hebt. Een kluisje huren kost slechts 2 euro per dag... dus als je waardevolle spullen in de kamer achterlaat, tja, gelegenheid maakt de dief! Het eten is erg vers en voor onze groep zeker uitgebreid genoeg. Het zwembad miste dit jaar wat tegeltjes... kan lastig zijn, maar ook hier geldt: het zwembad is schoon! De animatie doet zijn best... door minder kinderen was Smiley (de mascotte) niet elke avond aanwezig en er waren nogal wat Italianen, wat de aandacht van de animatie vooral op hen deed vestigen, maar Djerba blijft voor ons een aanrader voor een weekje ontspanning. We zijn ook naar het andere Iberostar hotel aan het strand gelopen. Dat hotel is inderdaad wat luxer, maar ook een stuk massaler.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging4
  • Service10

Er valt weinig op te merken over het hotel. Het personeel is vriendelijk, attent en de sfeer is gezellig. Het animatieteam zorgt voor vermaak, wat zeker welkom is aangezien er weinig te beleven is in de omgeving. Vooral 's avonds is het jammer dat je niet even een wandeling kunt maken of wat winkeltjes kunt bekijken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9

Met bescheiden verwachtingen vertrokken we voor een weekje Djerba naar Iberostar MEHARi. Deze werden echter al snel overtroffen, want dit hotel bleek een aangename verrassing te zijn. De kamers zijn gezellig, de service is vriendelijk en de animatie is top! Dit hotel verdient absoluut meer dan de huidige driesterren-status. Het is bijna zeker dat we hier nog eens zullen terugkeren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Het personeel was erg gastvrij en het animatieteam was gezellig zonder opdringerig te zijn. Het eten was van goede kwaliteit en er was voldoende keuze voor alle gasten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10

Terug van een geweldige vakantie naar Tunesië (Djerba)! Het weer was heerlijk en het hotel was uitmuntend. We hebben nog nooit zo'n goede service elders meegemaakt. Ze stonden altijd voor ons klaar om te helpen bij vragen of kleine probleempjes. Het professionele en vriendelijke animatieteam was altijd beschikbaar. Het gevarieerde eten bij de buffetten was elke dag weer een verrassing. De excursies van het hotel waren goed georganiseerd en betaalbaar. Ook was er drie dagen per week Nederlandse reisleiding aanwezig. Onze kamer was altijd schoon en netjes. De all-inclusive formule was zeer uitgebreid. Kortom, niets dan lof over Iberostar Mehari Djerba! Het enige kleine minpuntje was dat er niet veel te doen was in de directe omgeving van het hotel, maar dat deerde ons niet echt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging6
  • Service7

Prachtig driesterrenhotel met een heerlijk zwembad, hoewel sommige mensen al vroeg 's ochtends handdoeken neerleggen. De zee is schitterend om in te zwemmen, zolang er geen algen zijn. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn prachtig opgeknapt, met nieuwe ramen en meubels, en matrassen. Jammer genoeg waren de koelkasten nog niet geleverd en was de kast leeg. De kamers worden elke dag grondig schoongemaakt. Het viel wel wat tegen dat je moest betalen voor een kluisje bij all-inclusive, het bedrag vond ik wat aan de hoge kant. Het animatieteam is erg goed en ze doen hun best, vooral voor de jongsten met de minidisco.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service5

Dit hotel heeft al wat jaren op de teller. Het menu begint wat eentonig te worden en de broodrooster bij het ontbijt vormt een potentieel gevaar. Een upgrade naar een professioneler model lijkt geen overbodige luxe. De warme gerechten tijdens de lunch en het diner zijn niet altijd op juiste temperatuur als ze van het buffet worden geschept, maar de bereiding bij de kookshows is wel in orde. De wijn laat te wensen over, maar het bier en water zijn gelukkig van goede kwaliteit. Er wordt veel nadruk gelegd op nagerechten, met een overvloed aan fruit en gebak waarvan het merendeel gevuld is met vanillecrème. Het personeel verdient alle lof, ze zijn ontzettend vriendelijk en lijken niet alleen uit op fooien.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Ik ben al meerdere keren in dit hotel geweest, maar tot mijn teleurstelling stijgen de prijzen terwijl de kwaliteit hetzelfde blijft. De kamers hebben een opknapbeurt nodig en het zwembad vertoont gebreken, met losse tegeltjes. Het personeel verdient lof, ze zijn buitengewoon vriendelijk. Hoewel het hotel 3 sterren plus wordt genoemd, in tegenstelling tot het 4-sterren hotel waar we in hebben gekeken, is er een aanzienlijk verschil in kwaliteit. De kamers zijn netjes en de entree is veel indrukwekkender. Het lijkt verwarrend dat Merhari 3 sterren plus wordt genoemd door Neckermann, terwijl het in het Iberostar boek slechts 3 sterren heeft, zelfs het bordje bij het hotel zelf geeft 3 sterren aan. Twee jaar geleden kon je in de middag bij de strandbar nog genieten van patat of pannenkoeken, maar dit is nu vervangen door een simpel stuk stokbrood. We betalen nu dus meer voor minder faciliteiten, wat toch teleurstellend is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4

Wat een teleurstelling! We hadden gehoopt op een gezellige vakantie, maar het eten was elke dag hetzelfde en taai. De animatie was ook niet om over naar huis te schrijven. Mister Jacqson van de animatie kan wel wat minder 'snuiven' en normaler doen. En de twee meisjes van de kinderanimatie zouden beter wat vrolijkheid kunnen gebruiken, ze liepen de hele dag met een zuur gezicht rond. Dit hotel is zeker geen pareltje zoals in de reisgidsen wordt beschreven.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service10

Ik ben meerdere keren naar het Iberostar hotel geweest. De prijs-kwaliteitverhouding is hier uitstekend. Hoewel de kamers er misschien wat gedateerd uitzien, zijn ze wel schoon. Wat echt opvalt, is de fantastische service! Het personeel is ontzettend vriendelijk en maakt graag een praatje met je. Vergeet niet om een bezoek te brengen aan Houmt Souk, met zijn leuke winkeltjes en terrasjes. De taxi's zijn hier verrassend goedkoop. Verwen jezelf ook met een massage of een hammambehandeling, want die zijn hier geweldig en nog betaalbaar ook. Djerba is echt een fantastische bestemming met een moderne aanpak en vriendelijke mensen. Zelfs vrouwen die alleen met kinderen reizen, zullen zich hier veilig en welkom voelen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

Tijdens de herfstvakantie verbleven we hier met zowel kinderen als kleinkinderen en dat was echt genieten. De sfeer was ontspannen en op elk terrasje kon je genieten van koffie, thee en lekkernijen. Het personeel was vriendelijk en het hele complex was charmant met veel groen en gezellige plekjes. We hebben eindeloos over het strand gelopen, hoewel je wel moet oppassen voor wat kamelen- en paardenmest langs de vloedlijn. Het strand zelf was prachtig wit, maar niet brandschoon. Gelukkig waren de ligstoelen wel netjes. Voor de kleintjes was er een speeltuin, kinderbad en een leuke miniclub. Het eten was altijd lekker, we hebben nooit koud eten gehad. De frites, pizza en pasta waren heerlijk en er was veel keuze, alles werd ter plekke bereid en dus vers en warm geserveerd. En geen zorgen over lange broeken, het is tenslotte vakantie! Elke dag was het rond de 28 graden, heerlijk warm. De kamers waren prima in orde, geen 5-sterren natuurlijk, maar wel met een fijn terras met schuifdeuren. Om 7 uur 's ochtends zaten we al heerlijk in de zon, wat een genot.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

Het personeel was ontzettend gastvrij, de kamers waren brandschoon en er was een geweldig entertainmentprogramma beschikbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9

Hoewel het hotel wat verouderd is, waren we blij om te horen dat het binnenkort een grote renovatie ondergaat. Het zal voor een periode van 6 maanden sluiten vanaf 2 november. Ondanks dit alles hebben we een fantastische vakantie gehad. Het strand was heerlijk en niet te druk, en het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren schoon, maar krijgen nu nieuwe sanitaire voorzieningen. Bovendien worden het zwembad, het restaurant en de lobby ook aangepakt. We zijn erg nieuwsgierig of we volgend jaar nog steeds dezelfde prijs kunnen krijgen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7

Ongelooflijk! Dit hotel verdient absoluut 4 sterren, met heerlijk eten en een buitengewone netheid. Ik ben net terug van een vakantie van 14 dagen en kan het zeker aanraden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging4
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Het hotel overtrof mijn verwachtingen. Mijn kamer was ruim en netjes ingericht, met een badkamer, twee comfortabele bedden, genoeg kastruimte en een flatscreen-tv met internationale zenders. Het personeel was ontzettend vriendelijk en stond altijd klaar om te helpen. Zowel binnen als buiten het hotel was alles goed onderhouden en zag er keurig uit. Maar het absolute hoogtepunt was het eten: werkelijk fantastisch! Een grote variëteit aan verse gerechten, onbeperkt beschikbaar dankzij het all-inclusive arrangement. Helaas was het gebied buiten het hotel minder aantrekkelijk, met opdringerige verkopers die je van alles proberen aan te smeren. Gelukkig waren ze wel goed te negeren. Wat betreft de omgeving van Djerba zelf, valt er weinig te beleven, behalve misschien het krokodillenpark, dat een bezoekje waard is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

We zijn net terug van een fantastische week op Djerba en we hebben er ontzettend van genoten. De zee was prachtig en het resort was zeer mooi. Buiten het hotel was er niet veel te beleven, maar dat wisten we van tevoren. Het personeel was ontzettend vriendelijk, het animatieteam was leuk, kortom, we kunnen niets negatiefs bedenken. We zouden hier zeker nog eens naar terug willen gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging6
  • Service10

De kamers zijn prachtig en stralen een oase van rust uit. Het eten is van uitstekende kwaliteit en wordt met veel zorg bereid. Alles is tot in de puntjes verzorgd, waardoor je echt kunt genieten van een perfecte ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid9

Zonder twijfel verdient dit hotel zeker 4 sterren. We verbleven er van 17 tot 24 augustus 2014. De bedden waren wat aan de harde kant en de kussens wat dun, maar alles was schoon en alle nodige voorzieningen waren aanwezig. Het schoonmaakpersoneel was bijzonder vriendelijk. De locatie was perfect voor een strandvakantie, met watersportmogelijkheden direct naast het hotel. Het zwembad en andere faciliteiten waren zeer netjes, en het wandelpad naar het strand was erg leuk. De voertaal was voornamelijk Frans en Duits, hoewel de mensen ook wat Engels spraken, zij het gebrekkig. Zelfs het animatieteam gaf de voorkeur aan Duits en Frans. Het eten was fantastisch met elke avond keuze uit 3 pasta's, pizza, frietjes, vis, vlees en heerlijke nagerechten. De taart zag er zo lekker uit dat je bijna bang was om ervan te eten. Een tip: ga pas tussen half 8 en 8 uur 's avonds eten om er zeker van te zijn dat het warm is, soms zelfs heet! Mijn vakantie was zeer geslaagd. Geef je suggesties direct door aan het personeel in plaats van in de bakjes. Kortom, een perfect hotel voor een strandvakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10

De kamers zijn prachtig en brandschoon, en de veiligheid staat hoog in het vaandel. Er is een ruime keuze aan heerlijk eten en drinken, evenals uitstekende animatie voor zowel volwassenen als kinderen. Het hotel beschikt over een groot buitenzwembad met apart kinderbad, en een prachtig overdekt zwembad. Bovendien ligt het hotel op slechts 200 meter van het strand, waar je kunt genieten van een beachbar en comfortabele ligstoelen. 's Avonds zijn er geen luide disco-evenementen, maar kun je wel genieten van de wereldbeker voetbal op grote schermen. Kortom, de ideale plek om te ontspannen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9

Wat een fantastische week hebben we gehad! De kamers waren lekker ruim, al hadden we soms wat last van mieren. Gelukkig werd hier dagelijks iets aan gedaan en kregen we zelfs een handige spuitbus. Ondanks dat de beestjes niet helemaal verdwenen, mocht dat de pret niet drukken. Het eten en drinken waren van goede kwaliteit en er was altijd genoeg van. Het personeel was vriendelijk en het animatieteam zorgde voor veel vermaak voor alle leeftijden. Er was ook genoeg te doen buiten het hotel voor de actievelingen onder ons, zoals kamelen en paarden rijden, surfen, catamaranzeilen en af en toe heerlijk genieten van een massage.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service8

Geweldig!! Het eten was uitstekend en bood veel diversiteit. Als vegetariër had ik genoeg keuzes. Het strand was prachtig en de kamers waren comfortabel. Het enige minpunt was dat er weinig activiteiten waren buiten het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

Ja, dit hotel is misschien niet het nieuwste, maar het is wel goed onderhouden en schoon. Het personeel is constant bezig alles tiptop in orde te houden. Het eten is verrukkelijk, vooral gerechten met rijst zijn populair. Als je een meer uitgebreide menu wenst, kun je beter voor een vijfsterrenhotel kiezen. Het strand is prachtig en het water is heerlijk. Het personeel is ontzettend vriendelijk en zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Voor minder dan 500 euro een week verblijven tijdens de herfstvakantie is echt een koopje. Het is de perfecte bestemming om nog even na te genieten van de zomer. Djerba zelf heeft genoeg bezienswaardigheden voor een week, van een rondrit over het eiland tot het bezoeken van plaatsen zoals Midoun en Houmt Souk, de Krokodillenfarm en Tatouin en Chenini. De taxikosten zijn zeer betaalbaar, slechts 3 dinar (ongeveer 1,80) om naar Midoun te gaan. Met de strandverkopers is het handig om beleefd te blijven en duidelijk te zijn als je niets wilt kopen. Bovendien biedt de all-inclusive formule activiteiten aan zoals een Hamam, surfen, kanoën en waterfietsen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging4
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid8

Vers terug van ons verblijf in het Iberostar Mehari resort, kunnen we met zekerheid zeggen dat we hier niet nogmaals zullen reserveren. Het resort straalt een zekere veroudering uit die moeilijk te verbergen valt. De kamers zijn duidelijk aan renovatie toe, ondanks wat er op Zoover wordt beweerd, afgezien van een nieuwe televisie en keiharde matrassen. Het diner was een grote teleurstelling; het overgrote deel was lauw en er was een schrijnend gebrek aan afwisseling. De wachtrijen voor de pizza's waren eindeloos, zonder dat de smaak dit rechtvaardigde. Het strand was helaas verwaarloosd, bezaaid met afval zowel in het water als op het zand. De reisleidster van de touroperator, een Belgische dame, was opvallend onbehulpzaam en nam weinig tot geen verantwoordelijkheid voor klachten met betrekking tot het eten en de staat van de kamer. Ondanks dat bijna iedereen die wij spraken klaagde, ontkende zij elke vorm van problemen. Het enige lichtpuntje van ons verblijf was het vermakelijke animatieteam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Dit voormalige RIU-hotel heeft duidelijk betere dagen gekend en dat is geen verrassing. Hoewel het in de brochures van de touroperator wordt gepresenteerd als een driesterren plus hotel, viel het voor ons erg tegen in vergelijking met andere Iberostar hotels die we hebben bezocht. De locatie van het hotel is prachtig, maar dat is dan ook het enige positieve aspect. Het eten is ondermaats met weinig variatie, vooral als je een fan bent van eiproducten - dan zit je hier goed, met eieren in alle mogelijke bereidingen. De kamers zijn gedateerd, hoewel wel schoon, en je moet een stok gebruiken om de schuifdeur te vergrendelen tegen inbraken. Het hotel heeft dringend een renovatie nodig en een betere kok. Het personeel doet zijn best, maar het hotel voldoet naar onze mening niet aan de standaarden van de Iberostar keten. Als tip: voor slechts 55 euro meer kun je verblijven in het viersterrenhotel Iberostar Djerba Beach, wat een veel betere keuze lijkt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10

We zijn net terug van een fantastische week op Djerba en ik kan alleen maar zeggen dat het hotel ons positief heeft verrast. Het personeel was ontzettend vriendelijk en de ligging ten opzichte van het strand was perfect - slechts 50 meter door de prachtige tuin lopen en je bent er al. Er waren voldoende ligbedden beschikbaar bij zowel het zwembad als op het strand, wat erg handig was. Het hotel was zeer kindvriendelijk en het animatieteam zorgde de hele dag door voor vermaak voor de kleintjes. Het eten was van hoge kwaliteit, met een ruime keuze aan gerechten en veel groenten - iets wat niet altijd vanzelfsprekend is in Tunesië. Het all-inclusive concept was ook top, alles was mogelijk en het personeel was altijd bereid om te helpen. Al met al een geweldig hotel voor een betaalbare prijs! We hebben al vaker in Tunesië verbleven en kunnen dus wel zeggen dat we ervaring hebben. Voor wie op zoek is naar ontspanning, zon en zee is dit absoluut een perfecte bestemming.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service6

Bij aankomst om middernacht werden we naar onze kamer gestuurd met alleen een fles water, wat niet meteen een goede indruk gaf. Gelukkig maakte het heerlijke en uitgebreide ontbijt de volgende ochtend veel goed en begonnen we de dag met een positieve noot. De lunch en diner waren voortreffelijk, vooral de desserts waren fantastisch. Onze kamer op de tweede verdieping met uitzicht op zee was een absolute must, aangezien anders het zeezicht belemmerd werd door bomen. Helaas liet de animatie te wensen over en leek de focus meer te liggen op vrouwen dan op gastenservice. Over het algemeen zou ik zeggen dat een vakantie in Turkije misschien een betere keuze zou zijn. Als er nog vragen zijn, beantwoord ik die graag! Vriendelijke groeten, Marjo.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service5

Gisteravond zijn we teruggekeerd van onze reis naar Tunesië. De kamers waren netjes, maar de lakens werden slechts één keer per week vervangen. Het eten was van goede kwaliteit, maar er was weinig variatie. Als je van paprika, tomaat, ui en courgette houdt, zul je blij zijn, want deze ingrediënten vind je overal in terug. Het aanbod van vlees en vis was beperkt en vaak hetzelfde. Zo hadden we bijvoorbeeld drie dagen achter elkaar kip en op een avond waren er alleen hamburgers. Het personeel in het restaurant was erg vriendelijk, maar bij de receptie en bars was het helaas onvriendelijk. We vonden de prijs-kwaliteitverhouding niet goed, maar achteraf bleek dat we te veel hadden betaald volgens onze reisleider (2800 euro voor 3 personen). We gaan hier morgen opheldering over vragen. Al met al, voor 500 euro is het een prima en net hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

In oktober 2008 genoten mijn partner en ik van een heerlijk verblijf in dit hotel. We werden aangenaam verrast door de gastvrije service, de smakelijke gerechten en de comfortabele kamers. Een absolute aanrader, zelfs voor een hotel met 3 sterren!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10

Na ons tweede verblijf in Mehari zijn we net teruggekomen. De accommodatie was over het algemeen goed, maar ik had het gevoel dat alles vorig jaar beter en schoner was. De omgeving rondom het resort bood niet veel activiteiten, maar dat was ook niet onze hoofdreden om daarheen te gaan. Het personeel was zoals altijd behulpzaam en vriendelijk, zelfs zonder fooi. Omdat het ons tweede jaar op rij was, kregen we een leuke verrassing in de vorm van een fruitschaal op onze kamer. De prijs-kwaliteitverhouding is in orde. Het eten was niet slecht, maar afgelopen juni verbleven we ook in Hotel Laico in Djerba, waar het eten uitstekend was, waardoor het nu in Mehari een beetje tegenviel. De kamers werden goed schoongemaakt en waren netjes, maar wel een beetje gedateerd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7

Onlangs zijn we teruggekeerd van onze fantastische vakantie en we hebben er echt van genoten! Het hotel had een geweldige sfeer, met zeer vriendelijk personeel, een prachtig zwembad en een schitterend strand. Het diner was heerlijk, hoewel na een weekje natuurlijk alles al wel bekend was, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat ons opviel was de aanwezigheid van verkopers in het hotel en op het strand, maar als je vriendelijk "nee" zei, lieten ze je met rust. We hebben een geweldige week gehad met prachtig weer en we kijken er zeker naar uit om nog eens terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service9

Het eten is hier heerlijk, met genoeg afwisseling, en elke dag hebben ze een typisch lokaal gerecht. Daarnaast is het ook mogelijk om buiten te genieten van je maaltijd. Het personeel is ontzettend vriendelijk, zelfs zonder fooi te verwachten! Het hotel is rustig gelegen en direct aan het strand. Helaas laat het animatieteam te wensen over. Ze lijken alleen geïnteresseerd in het verkopen van hun cd's en kunnen zelfs geen simpele begroeting uitbrengen. Jammer genoeg een minpunt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9

Dit hotel is een ware parel waar je kunt genieten van comfortabele familiekamers, smakelijke gerechten en zonnige dagen. Het enthousiaste animatieteam zorgt voor gezelligheid en leuke activiteiten voor volwassenen, hoewel de kleintjes misschien iets minder worden bediend. Een opmerkelijk contrast is te merken met de bruisende activiteiten buiten het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7

Dit is de ideale plek om tot rust te komen. Hoewel er op het eiland niet veel activiteiten zijn, kun je wel heerlijk wandelen langs het strand. Het eten is van goede kwaliteit en het personeel is erg vriendelijk. De kamers zijn ruim en worden goed schoongehouden. Als je zo nu en dan een fooi geeft, zul je merken dat het personeel nog meer moeite doet om het naar je zin te maken.

Melden


Reisperiode: februari 2017

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging5
  • Service4
  • Verzorging4
  • Voorzieningen4

hotel wat vol zit net libiers met al hun ellende die ze veroorzaken en waar niet tegen opgetreden wordt,zeker geen hotel wat Iberostar waardig is en kom hier nooit meer

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl