ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Palace

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service10

Dit hotel is echt een pareltje, het personeel doet er alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken. Ze staan altijd voor je klaar en zijn super attent. Het animatieteam is ontzettend gezellig en maakt graag een praatje met iedereen. Het eten heeft een duidelijke Tunesische touch, wat een leuke culinaire ervaring is. Voor de minder avontuurlijke eters staat er gelukkig ook dagelijks pasta en friet op het menu. Als je daar niet van houdt, zou je misschien beter naar een andere bestemming kunnen gaan. Het is immers niet voor niets dat ze in Salou "Friet van Piet" hebben!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service8

De animatie was teleurstellend, het aanbod van gerechten was eentonig en enkele van de voorzieningen die beloofd waren in de brochure bleken gesloten te zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3

Na het bezoeken van vele minder welvarende landen, waren we voorbereid op een andere standaard. Helaas voldeed dit hotel niet aan de verwachtingen van een 4-sterrenverblijf. De aanwezigheid van kakkerlakken in de badkamer, vuilnis op het strand en een vieze lobby waren slechts enkele teleurstellingen. Het personeel leek alleen behulpzaam te zijn als er voldoende fooi werd gegeven, anders werd je aan je lot overgelaten. Het eten liet ook te wensen over, niet qua hoeveelheid of variatie, maar vooral de bereiding ervan liet te wensen over. Met vliegjes in de groenten en meerdere mensen die tegelijkertijd ziek werden in de badkamers, was het geen toeval dat de hygiëne tekortschoot. Gelukkig was de locatie ten opzichte van de medina wel gunstig, hoewel deze zelf ook wat te wensen overliet. De excursie naar de Sahara was het hoogtepunt, maar de uiteindelijke kosten vielen hoger uit dan gedacht, vanwege extra toeslagen onderweg. Wat begon als een 90 euro kostende tweedaagse excursie, eindigde uiteindelijk op zeker 140 euro per persoon door de verplichte fooien en drankjes die je zelf moest aanschaffen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service3

Al sinds 1992 reis ik naar Tunesië en nu ben ik voor de tweede keer in het Sousse Palace hotel. Hoewel de kamers mooi zijn en het kamermeisje erg vriendelijk is, ben ik teleurgesteld in de kwaliteit van het eten. Het ontbreekt aan naturel yoghurt, zelfs na herhaaldelijk vragen gedurende een week. De soep wordt koud geserveerd en de grote vissen in het restaurant zijn vervangen door kleine vissen met weinig vlees. De sfeer in het restaurant, zoals de boot met kaarslicht en fruitdecoraties, miste ik ten opzichte van vorig jaar. Het aantal gasten in het hotel is ook aanzienlijk afgenomen. Na lang klagen kreeg ik uiteindelijk 14 bakjes naturel yoghurt op mijn kamer gebracht, maar niet iedereen houdt van zo'n overdaad aan zoetigheid. De prijs staat niet in verhouding tot het matige eten dat wordt geserveerd. Het is jammer om te zien dat de kwaliteit achteruit is gegaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad in dit hotel! De kamers met prachtig uitzicht op zee waren onlangs gerenoveerd en zeer comfortabel. Het zwembad was goed onderhouden, al waren er weinig ligbedden beschikbaar. Gedurende onze 8-daagse vakantie hebben we genoten van heerlijke maaltijden, alle lof voor de kok! De kamers werden dagelijks schoongemaakt en de bedden werden om de drie dagen verschoond, terwijl we elke dag schone handdoeken kregen. Een groot pluspunt was dat de airconditioning aanbleef wanneer we de kamer verlieten, wat lang niet in alle hotels het geval is. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, hoewel we de stad Sousse zelf niet zo geweldig vonden. Het hotel bevindt zich aan een drukke weg aan de voorkant, maar hier merk je niets van aan de rustige achterkant met het zwembad. We raden dit hotel zeker aan, met name de kamers in het bijgebouw die volgens ons de beste zijn!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service7

Een middelmatig hotel in een bijzonder land. Tunesië heeft niet echt mijn hart gestolen, dus een terugkeer staat niet bovenaan mijn verlanglijstje. Over het hotel zelf valt eigenlijk weinig speciaals te zeggen, zowel positief als negatief.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8

Ons verblijf in oktober was een aangename verrassing na het lezen van enkele andere reacties. Het hotel overtrof onze verwachtingen met een uitstekende ligging vlakbij de medina en direct aan een privéstrand. Elke ochtend zagen we de tuinman al vroeg bezig het strand schoonmaken, wat een mooi begin van de dag was. Hoewel de straten buiten het hotel wat verouderd waren, was het eten in het hotel uitstekend. Het ontbijt was standaard, maar het avondeten was verrassend gevarieerd en smakelijk. Alle negatieve opmerkingen die we hadden gelezen, bleken niet van toepassing te zijn op onze ervaring. Natuurlijk waren er lokale gerechten die we niet kenden, maar dat hoort bij het ontdekken van een nieuw land. Het personeel in de bar was misschien niet het meest vriendelijk, maar onze hotelkamer was perfect en schoon. De gangen waren wat gedateerd en konden wel een opfrisbeurt gebruiken, maar eerlijk gezegd brachten we daar niet veel tijd door. De animatie was niet heel indrukwekkend, maar het team deed wel hun best om ons een leuke tijd te bezorgen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid10

De reviews die we eerst lazen, maakten ons een beetje nerveus, maar uiteindelijk viel alles reuze mee. Het hotel was top, met een perfecte locatie vlakbij de medina en direct aan een privéstrand. Elke ochtend was de tuinman al om 7 uur bezig met het schoonmaken van het strand. Buiten het hotel oogden de straten wat verouderd, maar dat mocht de pret niet drukken. Het eten was heerlijk, met een uitgebreid avondbuffet waar we enorm van genoten hebben. Wat er in sommige negatieve reviews stond, hebben wij totaal niet ervaren. Het personeel bij de receptie en in het restaurant was ontzettend behulpzaam en stond altijd voor ons klaar. De kamer was perfect en blinkend schoon, en als je wat fooi achterliet, verrichtten de schoonmakers echt wonderen. De gangen konden wel een opknapbeurt gebruiken qua vloerbedekking, maar eerlijk gezegd brachten wij daar toch weinig tijd door. De animatie was oké, niet heel spectaculair, maar ze deden wel hun best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid9

We hebben genoten van onze tijd in Tunesië, maar denken niet dat we er nog eens naartoe zullen gaan. We vonden de mensen, met name in de medina, nogal opdringerig. Het hotel zelf was prima, maar het eten liet helaas te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3

Sousse Palace valt echt tegen als het gaat om de kwaliteit die je mag verwachten van een viersterrenhotel. Het management laat duidelijk te wensen over en het gebouw is dringend aan renovatie toe. De meeste medewerkers lijken niet echt gericht op service, met uitzondering van de kamermeisjes die hun best doen om de verouderde kamers netjes te houden. Het vinden van een bedje bij het zwembad is een hele uitdaging, aangezien de beveiliging er alles aan doet om de bedjes op het strand te verkopen. Het is aan te raden om vroeg te zijn als je wilt genieten van een plekje bij het zwembad. Ook is het opvallend dat er geen handdoeken worden verstrekt bij het zwembad en dat het gebruik van hotelhanddoeken ten strengste wordt verboden. Het lijkt erop dat je zelf handdoeken moet meenemen als je hier verblijft. Voor gezinnen met jonge kinderen is dit hotel ook geen aanrader. Dit is een duidelijk voorbeeld van hoe goedkoop uiteindelijk duurkoop kan zijn.

Melden


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen7

Het personeel is aardig en behulpzaam. Ze ruimen netjes de borden enzovoorts op en voorzien tijdig van nieuw bestek en andere zaken. Het kopen in de shopjes in de buurt is gevaarlijk i.v.m. oplichterij.Van het eten werden wij helaas ziek. Verder zijn er voldoende faciliteiten in het hotel en is er voldoende vermaak.

Geboekt bij

Corendon
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl