ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramada Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het ontbijt bij dit hotel is een waar feest! Je kunt genieten van heerlijke eieren, vlees, ontbijtgranen, wafels, muffins en sap. De kamers waren brandschoon en we waren blij dat we geen last hadden van bedwantsen, dankzij de uitstekende beschermingslagen op de matrassen. De kussens waren zo comfortabel dat ik zelfs benieuwd was waar ze ze vandaan halen. Het beddengoed was fris en vlekkeloos, het leek wel alsof alles gloednieuw was. Het personeel was vriendelijk en altijd beschikbaar voor vragen. Als ik ooit weer in de buurt ben, zou ik hier zeker opnieuw verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ontvangst die we kregen bij Best Western was ronduit verschrikkelijk. Bij binnenkomst geen warm welkom of begroeting. Het leek alsof onze aanwezigheid niet op prijs werd gesteld toen de medewerker zonder een woord mijn identiteitsbewijs wegwierp en ongeïnteresseerd mijn paspoort vroeg zonder me aan te kijken. Na wat gestommel op het toetsenbord, kon ze onze reservering niet vinden en gaf ze geïrriteerd een document om te ondertekenen. Toen mijn zoon vroeg waar het voor was, ontstond er een ongemakkelijke situatie en weigerde ze ons fatsoenlijk te helpen. Uiteindelijk moesten we de politie bellen om ons te assisteren, aangezien de medewerker weigerde ons fatsoenlijk te behandelen en zelfs restitutie te overwegen, ondanks dat we de kamers al hadden betaald. Dit was verreweg de slechtste ervaring bij een hotel die we ooit hebben gehad, en we zullen zeker niet opnieuw bij Best Western verblijven. Gelukkig vonden we een vriendelijker hotel aan de overkant waar het personeel ons met open armen ontving. Voor ons was dit een eyeopener, aangezien Best Western voorheen bekend stond om kwaliteit, maar in dit geval ontbrak het totaal aan gastvrijheid.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Meestal schrijf ik positieve reviews, maar dit keer is dat niet het geval. Normaal gesproken kies ik voor hotels die bekend staan om hun netheid, maar dit keer moest ik vanwege een evenement in de stad hier verblijven. Helaas werd mijn rust verstoord door het lawaai van andere gasten die door de gangen en boven mij renden. Het hotel bevond zich niet in een schone buurt en werd omringd door minder aantrekkelijke hotels, met bierflessen op het terrein en geparkeerde auto's voor de ingang. Toen ik om extra handdoeken vroeg, werd er nooit meer iemand langs gestuurd. Kortom, ik voelde me niet op mijn gemak in deze accommodatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het begon allemaal met een droevige gebeurtenis die me naar deze accommodatie leidde. Ik had mijn verblijf direct bij hen geboekt, nadat ik een vriendelijke en hulpvaardige medewerker aan de telefoon had gesproken. Helaas bleek bij aankomst dat er sprake was van miscommunicatie, aangezien mijn tarief van $120 per nacht plotseling omhoog schoot naar $156. Na enig onderhandelen slaagde ik erin het tarief te verlagen tot $140, maar de frustratie was al hoog. Eenmaal op mijn kamer aangekomen, was het er een broeierige 76 graden en kostte het me meerdere trips naar de receptie om dit te laten verhelpen. Het was zeker geen prettige ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een rampzalige ervaring hadden we bij dit hotel! De manier waarop we werden behandeld, was ver beneden alle peil. Fiona, de medewerker die ons verwelkomde, was ronduit onbeschoft en eiste zonder enige vorm van beleefdheid onze identiteitsbewijzen. Na een paar minuten ontstond er een verhitte discussie omdat er sprake was van een misverstand over de vereiste aanbetaling. Uiteindelijk moesten we de politie bellen omdat Fiona ons de toegang tot het hotel weigerde, ondanks dat we al € 100 hadden betaald. Dit was absoluut onaanvaardbaar en ik raad iedereen ten zeerste af om hier te verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl