ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Windsor

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9

Afgelopen weekend brachten we 2 nachten door in The Windsor, en eerlijk gezegd waren we een beetje nerveus vanwege enkele minder positieve recensies die we hadden gelezen. Als reisadviseur had ik een groep van 93 mensen bij me. Gelukkig bleek al onze zorg ongegrond te zijn, aangezien het hotel flink was opgeknapt. Nieuwe gordijnen, frisse handdoeken en vernieuwde meubels in de lobby gaven een keurige indruk. De badkamer was misschien niet nieuw, maar wel goed onderhouden. We genoten van het eten in het restaurant tijdens beide avonden. Hoewel het menu mogelijk wat eentonig kan worden bij een langer verblijf (er was nogal een nadruk op knoflook), was er voor ons weekend genoeg keuze. Het personeel was uiterst vriendelijk en de locatie van het hotel kon niet beter. Al met al keerden we zeer tevreden naar huis terug. Een absolute aanrader voor een geslaagd verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging5
  • Service7

Wij waren zeer tevreden over ons verblijf in het Winsor hotel; alles was perfect georganiseerd en de kamers waren uitstekend onderhouden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service7

Mijn verblijf in Hotel Windsor ligt al enkele jaren achter me. De kamers waren eenvoudig maar keurig en schoon. Het hotel bevindt zich in een zijstraat van de hoofdstraat en boulevard van Sliema, die doorloopt tot St. Julians. Tegenover het hotel is een supermarkt en de bushalte is op loopafstand. Het ontbijt was simpel maar lekker. We hadden halfpension, maar het eten was nogal eentonig en had een Maltese twist. Er hing een sterke geur die vanuit de lift de gangen in dreef. Op het dak was er een klein zwembad met ligstoelen, parasols en een prachtig uitzicht over zee en het centrum. Alles was goed onderhouden, maar er was geen entertainment of animatie in het hotel. De sfeer in de hotelbar was rustig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service8

De recensies over dit hotel zijn negatief, maar wij hebben een positieve ervaring gehad tijdens ons verblijf van 3 dagen in hotel Windsor. De kamer was ruim genoeg, schoon en voorzien van comfortabele bedden. De badkamer was ook schoon en er waren voldoende handdoeken beschikbaar. De airconditioning werkte goed en zorgde voor een aangename temperatuur. Het balkon was wat aan de kleine kant en bood weinig uitzicht, maar dat mocht de pret niet drukken. Onze zoon had helaas geen balkon, alleen een raam, wat minder ideaal was. Het zwembad was inderdaad niet groot en er waren weinig ligstoelen, maar voor ons was dit geen probleem aangezien we niet de hele dag bij het zwembad wilden liggen. Tegen de avond was er altijd wel een ligstoel vrij. Het personeel bij de receptie was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima, maar miste wat variatie. Het vruchtensap leek meer op limonade. Ondanks enkele minpunten hebben we toch een prettig verblijf gehad in hotel Windsor.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service6

Ik vind het nogal verrassend dat dit hotel een rating van 4 sterren heeft gekregen. Als je het mij vraagt, zou ik het hooguit 1 ster geven. De kwaliteit van het eten laat echt te wensen over, soms is het gewoon ronduit slecht.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service9

Na het lezen van enkele verontrustende beoordelingen waren we een beetje bezorgd over ons verblijf. Gelukkig kunnen we zeggen dat onze ervaring niet zo negatief was als sommige opmerkingen deden vermoeden. Het Windsor hotel voldeed misschien niet aan de standaard van een vier-sterren hotel zoals we dat in Nederland kennen, maar het was toch keurig op orde. Schone handdoeken, fris beddengoed en dagelijkse schoonmaak van de kamer waren allemaal prima in orde. De locatie van het hotel was ideaal, dicht bij het openbaar vervoer, eetgelegenheden en terrasjes. Het Engelse ontbijt was repetitief, maar vullend genoeg om de dag goed te beginnen. Wij raden aan om geen volpension te nemen en het diner over te slaan, aangezien er genoeg goede restaurants in de buurt te vinden zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service8

De Windsor laat zeker te wensen over. De vele kritieken die we hebben gelezen, sluiten goed aan bij onze eigen ervaringen met het eten, de sanitaire voorzieningen en de inrichting. Het personeel bij de receptie was gelukkig behulpzaam, vriendelijk en servicegericht. Helaas kon hetzelfde niet gezegd worden over het restaurantpersoneel, dat we als onverschillig en niet bepaald klantvriendelijk hebben ervaren. We hebben al op veel plekken in verschillende landen verbleven en zijn doorgaans niet erg kieskeurig, rekening houdend met lokale eetgewoonten en culturen. Echter, dit hotel heeft ons in negatieve zin verrast.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service6

Absoluut geen 4-sterren behandeling hier. Toch een prima hotel met een zeer attente staf. Een beetje overlast gehad van drukke Italiaanse jongeren, maar ach, het is vakantie en geen rusthuis :). Gunstige locatie, binnen enkele minuten rijden bereik je Gzira voor winkels of St. George Bay voor het strand. Parkeren in de buurt van het hotel is echter beperkt. Over het algemeen wel redelijk tevreden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging3
  • Service3

Na mijn recente verblijf in dit hotel, moet ik zeggen dat ik verbaasd ben dat het nog steeds wordt bestempeld als een 4-sterrenhotel. Door mijn uitgebreide reiservaring over de hele wereld, zowel georganiseerde tours als avontuurlijke backpacktrips, heb ik in allerlei soorten accommodaties verbleven, van jeugdherbergen en guesthouses tot bij de lokale bevolking thuis. Echter, nergens heb ik ooit zoiets meegemaakt als bij hotel Windsor. Het feit dat de vertegenwoordiger van de reisorganisatie ook nog eens totaal onbekwaam was, maakte de teleurstelling alleen maar groter. We kregen zelfs aanvankelijk geen klachtenformulier aangeboden!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service2

Het Windso Hotel laat flink te wensen over. De ervaring is verre van wat je zou verwachten: alles laat te wensen over, van het koude, eentonige eten tot het onvriendelijke personeel. Dit hotel verdient die naam zelfs niet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service1

Het personeel was erg onaangenaam en leek totaal niet bezig met het welzijn van de gasten. Ze leken enkel geïnteresseerd te zijn in het vullen van de kamers, zonder oog te hebben voor klanttevredenheid. Het uitzicht vanaf ons balkon was ronduit lelijk, met een saai gebouw als enige vooruitzicht, waardoor we niet eens buiten wilden zitten. Ondanks de verleidelijke prijsstunt was ons verblijf absoluut teleurstellend en het geld niet waard. Het ontbijt in het restaurant voldeed niet aan de standaard die je van een 4-sterrenzaak mag verwachten. Er was geen vers fruit, geen theekannen en het personeel was allesbehalve vriendelijk. We hadden al lage verwachtingen door de matige recensies, maar zelfs dan viel het nog vies tegen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid5

Dit hotel is ideaal gelegen voor het verkennen van La Valetta en de rest van Malta, maar als je op zoek bent naar een strandvakantie, is dit niet de beste keuze. Het personeel is vriendelijk en gastvrij, maar helaas ontbreekt het aan een mooi uitzicht op de baai. Parkeren kan wat lastig zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service1

- Het personeel was ronduit onvriendelijk, ongeïnteresseerd en weinig behulpzaam. Het leek alsof het hotel vooral gericht was op het aantrekken van zoveel mogelijk gasten, zonder enige aandacht voor klanttevredenheid. - Het uitzicht vanaf het balkon op een lelijk gebouw was allesbehalve aantrekkelijk. Ons verblijf was in het oude gedeelte van het hotel en zelfs op het balkon zitten was geen pretje. - Ondanks de aanlokkelijke prijs was de waarde van ons geld ver te zoeken. - Het ontbijt in het restaurant voldeed niet aan de verwachtingen die je zou hebben bij een 4-sterren zaak. Geen vers fruit, geen theekannen en het personeel liet ook te wensen over. - Vanwege het matige cijfer hadden we al niet al te hoge verwachtingen, maar zelfs dan was de ervaring uiteindelijk teleurstellend.

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl