ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Fiesta Americana

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst werkte de lift niet en gedurende ons verblijf bleven er problemen optreden; we kregen de instructie om de dienstlift te gebruiken. De gangen en beide kamers die we hadden waren oud, vervallen en vies. Het ergste van het verblijf was het vinden van een volle prullenbak in de badkamer toen we aankwamen...het was behoorlijk walgelijk. Op de 7e verdieping hing er een rioollucht in de gang. We hebben het hotel vroegtijdig verlaten en iets in de buurt geboekt omdat we niet voorbij het vieze tapijt, smerige badkamers en de slechte geur in de gangen konden kijken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De klantenservice is altijd top-notch. De opgefriste kamers zijn fantastisch, terwijl de oudere kamers iets minder zijn, maar nog steeds functioneel. Er lijkt wat vertraging te zijn met de liftrenovaties, die al een jaar gaande zijn. Desondanks blijft de service van hoog niveau en wordt er goed voor de gasten gezorgd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik was altijd dol op dit hotel, het was mijn favoriet en ik koos het vaak uit voor mijn zakenreizen naar Hermosillo. Maar helaas is mijn recente ervaring ontzettend teleurstellend geweest. De faciliteiten zijn duidelijk achteruitgegaan sinds mijn vorige bezoeken. Slechts één lift, eindeloos wachten. Op mijn trouwdag bracht ik mijn gasten hier onder en iedereen was teleurgesteld. Toen ik wat foto's wilde maken, vroegen ze ineens $3000 pesos extra. Tegelijkertijd bleek het verkrijgen van een simpele fles water een hele opgave. Het terrein was verwaarloosd en verre van wat ik me herinnerde. Zelfs de kamer liet te wensen over - slecht schoongemaakt, bevlekte spiegels en stoffige lakens. Na vertrek bleken de laarzen en hoeden van mijn kinderen kwijt, wat een eenvoudige service had moeten zijn. Het bevestigt alleen maar dat mijn vroegere aanbevelingen van dit hotel niet meer terecht zijn. In vergelijking met mijn vorige positieve ervaringen met het Koninklijk Paleis, waar ze attent en behulpzaam waren bij het terugsturen van mijn vergeten items, kan dit hotel niet op hetzelfde niveau concurreren. Het spijt me dat ik nu een kritische review moet schrijven, maar deze recente ervaring was gewoon onaanvaardbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn recente verblijf bij Fiesta Americana was niet helemaal wat ik ervan had gehoopt. Hoewel ik hoge verwachtingen had, werd ik geconfronteerd met lawaai van buiten dat door de ramen en deuren drong. Daarnaast was ik teleurgesteld dat ondanks mijn klacht over de niet-functionerende telefoon, deze tijdens mijn drie nachten in het hotel niet werd gerepareerd. Het dieptepunt van mijn ervaring was echter de wasservice. Nadat ik 9 T-shirts had ingeleverd (variërend van ondergoed tot sportshirts), kreeg ik bij het ophalen plotseling overhemden terug, waarvoor bijna het dubbele van de oorspronkelijke prijs werd gerekend. Hoewel ik mijn onvrede heb geuit, kon er niets worden gedaan omdat de service door een extern bedrijf werd verzorgd. Dit vond ik onprofessioneel, vooral omdat het hotel deze service direct aanbiedt aan de gasten. Ik ben van mening dat er meer aandacht moet worden besteed aan de tevredenheid van de klanten bij dit hotel. Hopelijk zal mijn feedback hen helpen om in de toekomst verbeteringen door te voeren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het is ontzettend vervelend dat de stopcontacten niet werken en je daardoor geen mobiele telefoons en laptops kunt opladen. De geur van riool is door het hele gebouw te ruiken, vooral afkomstig uit de badkamers. De liften zijn al maandenlang in reparatie, maar slechts één werkt naar behoren, waardoor het lang duurt voordat je op je kamer bent. De shampoodispensers zijn niet handig in gebruik, je moet ze openbreken om ze te kunnen gebruiken. Hoewel we maandelijks naar Hermosillo gaan en daar verblijven, is dit helaas de laatste keer. De service is verschrikkelijk en ondanks herhaalde klachten, ondernemen ze geen actie om het op te lossen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl