ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Peter The 1st Hotel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit boetiekhotel heeft een fantastische locatie, dicht bij alle bezienswaardigheden zoals het Rode Plein, de Arbatstraat en de beste eetgelegenheden. De kamers zijn simpel en bescheiden, alsof ze deel uitmaken van een charmant driesterrenverblijf. Toch blinkt dit hotel uit in veiligheid en service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Graag wilde ik mijn waardering uitspreken voor het team van de exclusieve clublounge op de hoogste verdieping van het hotel. Ze zijn niet alleen vriendelijk en beleefd, maar ook zeer behulpzaam en altijd in voor een praatje. Ik kan dit hotel van harte aanbevelen vanwege de geweldige locatie, de netheid en de uitstekende service die wordt geboden. Het restaurant is heerlijk en het ontbijt is uitstekend. Nogmaals hartelijk dank aan het team!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De ligging van het hotel is ideaal, met alles wat je nodig hebt binnen handbereik. De service is van uitstekende kwaliteit. En hoewel het meubilair misschien wat gedateerd is, is de hygiëne absoluut top. De prijs is redelijk, zeker gezien de fantastische locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel is erg aardig en behulpzaam, de kamers zijn ruim en de locatie is perfect, op loopafstand van alle bezienswaardigheden en leuke straatjes. Helaas laat de wifi te wensen over, dus als je een betrouwbare internetverbinding wilt, kun je beter je eigen provider gebruiken in plaats van op de wifi van het hotel te vertrouwen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ervaring van het schoonmaken van de kamers in dit hotel laat veel te wensen over. Het lijkt alsof het slechts een formaliteit is voor de schoonmakers, die de kamer binnenkomen, wat spullen verplaatsen in de badkamer en dan weer vertrekken zonder het bed op te maken of de vloer te reinigen. Opmerkingen worden geïrriteerd ontvangen en de schuld wordt bij de gasten gelegd. Een beangstigend incident was toen onze crème verdween na de schoonmaak, zonder dat we het vaak gebruikten. Dit wekt argwaan en maakt de sfeer onaangenaam. Tijdens ons verblijf werden we op de eerste dag vroeg in de ochtend gestoord door luidruchtige reparaties, waar we niet over waren geïnformeerd bij het boeken of inchecken. Ondanks onze vermoeiende nachtvlucht van 7 uur, kregen we geen excuses of de mogelijkheid om van kamer te wisselen. De reactie was bot en neerbuigend, wat erg teleurstellend was. Uiteindelijk stemden ze na aandringen in met een kamerwissel, zij het met tegenzin. Over het algemeen lijkt het personeel niet gericht te zijn op service en laten ze weinig respect zien voor de gasten. Voor de prijs die je betaalt, mag je op zijn minst een basisniveau van service en beleefdheid verwachten. In plaats daarvan krijg je onverschilligheid, wanorde en diefstal van eigendommen. Hopelijk gaat het management van het hotel actie ondernemen, want deze ervaring is verre van wat je zou verwachten van een vijfsterrenaccommodatie in Moskou.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service9

Na aankomst op de luchthaven hebben we een taxi genomen naar ons hotel en werden daar hartelijk verwelkomd. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt vloeiend Engels. Het ontbijt in de ochtend is geweldig met een ruime selectie aan toast, broodjes, roerei, fruit, yoghurt en nog veel meer. Vanaf het hotel is het centrum zowel bereikbaar met de metro (Loebjana) als te voet. Een metrokaartje kost slechts 26 RB per rit, wat neerkomt op ongeveer 65 eurocent. Het zwembad beneden is niet enorm, maar biedt wel de perfecte gelegenheid om even te ontspannen. Bovendien zijn er faciliteiten zoals een stoombad en een bubbelbad beschikbaar.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl