ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Marriott City Centre

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel in het hart van Bristol is een goede keuze. In het begin lijken de bedden wat stevig, maar uiteindelijk slaapt u als een roos. Het enige minpunt is de luidruchtige airco op de kamer. Gelukkig compenseert het heerlijke ontbijt dit ruimschoots.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

In 2013 verbleef ik in een hotel dat ik verwachtte van het niveau van een Marriott, maar tot mijn verbazing was er geen gratis wifi beschikbaar. En als je wilde internetten, moest je een aanzienlijk bedrag betalen. Een vreemde keuze, zeker als je bedenkt dat zelfs de Subway ter plaatse gratis wifi aanbiedt. Daarnaast waren er problemen met de drankjes en andere zaken. Het duurde lang voordat we eindelijk naar onze kamer konden gaan. Ook was de parkeergelegenheid zeer beperkt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel heeft een geweldige ligging en een goede reputatie. Toch voelt het enigszins gedateerd aan: je moet betalen voor wifi, het personeel is iets te onderdanig en de inrichting is wat ouderwets. Het meest teleurstellende vond ik dat er geen dunne deken beschikbaar was. Het is frustrerend om onder een dikke deken te moeten slapen en dan ook nog de airconditioning de hele nacht te moeten laten draaien!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel voelt een beetje ouderwets aan, met kamers die hun beste tijd hebben gehad. Hoewel de bedden comfortabel zijn, zou de badkamer zeker een opfrisbeurt kunnen gebruiken. Zelfs de gangen naar de kamers en het dakterras kunnen wel wat TLC gebruiken. De prijs die we betaalden, namelijk 195 pond voor slechts één nacht, leek aan de hoge kant gezien de staat van de voorzieningen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Tijdens ons verblijf van 3 nachten werden we helaas één avond gestoord door feestvierende buren, wat onze nachtrust verstoorde. Gelukkig hadden wij geen uitnodiging voor dit feestje, dus moesten we het geluid tot in de late uurtjes verdragen. Op de laatste avond besloten we te dineren in het restaurant van de accommodatie. Mijn man genoot van een smakelijk kipgerecht, terwijl mijn dochter en ik de verrukkelijke champignon-truffel ravioli bestelden. Helaas deed zich een klein probleempje voor met mijn gerecht. Gelukkig wist de attente bar/restaurant manager Lai dit uitstekend op te lossen en regelen, waarvoor onze dank. Een speciale vermelding verdient Ravi, de barmedewerker, die met zijn klantvriendelijkheid en humor een glimlach op ons gezicht wist te toveren. Ondanks het gebrekkige materiaal wist hij ervoor te zorgen dat mijn man en dochter toch konden poolen. Hartelijk dank, Ravi, voor deze geweldige service!

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl