ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Howard Johnson Plaza

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ligging van het hotel in het hart van MTY is aantrekkelijk voor bezoekers van de stad. Echter, de prijs van MXN 1600 per nacht zonder ontbijt vond ik aan de hoge kant. Bij aankomst merkte ik dat de kamers een vochtige geur hadden en het bed was niet comfortabel. De voorzieningen in het hotel kwamen ook wat verouderd over, behalve het overdekte en verwarmde zwembad dat wel prima was. Het personeel was gelukkig wel erg vriendelijk en behulpzaam. Het zou fijn zijn als de lift gerepareerd wordt, aangezien de kaartlezer niet werkt en er vaak lange wachtrijen zijn. Voor wat er geboden wordt, vond ik de prijs-kwaliteitverhouding niet helemaal in balans.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De ligging van dit hotel is echt top! De prijs was betaalbaar en de service was helemaal top. Het enige minpuntje was dat het tapijt een beetje vies was, misschien tijd voor vernieuwing. Ondanks dat ik er maar twee nachten verbleef vanwege medische afspraken, was mijn ervaring geweldig. Er zijn genoeg eetgelegenheden en mooie plekken om te wandelen op loopafstand, wat het verblijf nog aangenamer maakte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt top! De ligging is perfect, midden in het centrum. Het personeel is super vriendelijk en attent. Ook fijn is dat er WiFi is en de kamers zijn ruim en mooi ingericht. Het enige minpuntje vond ik dat er geen warm water was om te badderen, maar dat was dan ook echt het enige minpuntje dat ik kon ontdekken. Al met al kan ik dit hotel van harte aanbevelen!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel bevindt zich op een fantastische locatie met tal van eetgelegenheden in de buurt. Het ontbijtbuffet dat wordt geserveerd in het aangrenzende restaurant is niet alleen betaalbaar, maar ook verrukkelijk. Alhoewel de kamers aan de kleine kant zijn, zijn ze wel praktisch ingericht. Een opfrisbeurt zou echter geen kwaad kunnen, gezien de kamers enigszins gedateerd ogen. Het hotel heeft een rijke geschiedenis, dat teruggaat tot 1931, maar dit mag niet ten koste gaan van de uitstraling. Een goed begin zou zijn om het tapijt in de kamers te vervangen; dit zou niet alleen het schoonmaakproces versnellen voor het personeel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn eerste keer samen met mijn dochter was gisteren en eerlijk gezegd was het geen feest. We zouden samen de laatste dagen van de vakantie doorbrengen. Bij de receptie werd ik onbeschoft behandeld door een medewerkster die me niet de juiste kamer gaf, ondanks dat ik specifiek had gevraagd om een suite. Ook probeerde ik te profiteren van een promotie die ik op Facebook had gezien, maar hier werd niet naar geluisterd. De deur van mijn kamer ging moeilijk open en ondanks herhaalde meldingen werd hier niets aan gedaan. Bovendien viel de stroom bijna vijf uur uit toen ik net was aangekomen. Ik kon niet eens roomservice bestellen, moest elders eten en kreeg niet eens de kans om het inbegrepen ontbijt te nuttigen voordat ik vertrok. Laat me het nog niet eens hebben over de schoonmaakdienst. Zeg maar dag tegen mijn verlangen om hier ooit nog terug te keren. Het enige positieve was het prachtige uitzicht.



© 2007-2025 ReisChecker.nl