ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Capricorn International

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Voordelen: Geniet van een handige gratis pendeldienst naar de luchthaven, een efficiënt werkende airconditioning en een locatie met directe toegang tot supermarkten, restaurants en bushaltes achter het hotel. Nadelen: Helaas werden de handdoeken pas 3-4 uur na het inchecken geleverd en leken ze eerder grijs/beige en versleten dan fris wit, met vlekken en doorschijnendheid. De douchedeuren waren kapot, wat resulteerde in een onhandige situatie. Er waren ook technische problemen, zoals een gebroken tv-scherm en niet-werkende volumeknop, evenals een slechte stoel en gebrek aan wifi (maar de receptioniste bood een hotspot aan). Verder was het ontbijt een komisch dieptepunt, verre van verwachtingen en eigenlijk grappig vanwege de teleurstelling. Voor de kwaliteit van de service voelde de prijs van $80 voor de kamer te hoog aan. De foto's op de website kwamen niet overeen met de realiteit, en ondanks een acceptabele omgeving zou ik niet aanraden 's nachts in de buurt te blijven. Het was voor ons een eenmalige ervaring en we zouden niet meer terugkeren naar deze accommodatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik wil graag mijn teleurstelling uiten over de dienstverlening die ik heb ondervonden tijdens mijn recente verblijf in uw hotel. Helaas liet de receptioniste van de nachtploeg veel te wensen over in termen van professionaliteit en behulpzaamheid, wat de oplossing van problemen bemoeilijkte. De kamer waar ik verbleef, vertoonde ook enkele gebreken, zoals een kapotte douchekop in kamer 219 en een defecte deurknop in kamer 210, wat niet alleen onhandig was maar ook een veiligheidsrisico met zich meebracht. Daarnaast lieten de maaltijden die werden geserveerd veel te wensen over, zowel in kwaliteit als presentatie. Ondanks deze teleurstellingen wil ik graag mijn waardering uitspreken voor het barpersoneel (Isei & Litea), het huishoudelijk personeel (Milika & Ana) en de altijd behulpzame HK Supervisor Shereen, die een uitstekende service boden en mijn verblijf aanzienlijk verbeterden. Ik hoop van harte dat het management snel actie onderneemt om de kwaliteit van de klantenservice aan de receptie te verbeteren, de kamers goed te onderhouden en de maaltijden te verbeteren. Ik kijk uit naar uw reactie op deze kwestie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een fijne accommodatie om te overnachten na een vlucht, de kamer was netjes, al kunnen ze de douche in de badkamer wat opfrissen aan de onderkant. Let op: de handdoeken worden 's ochtends meegenomen en pas om 16.00 uur vervangen, wat niet handig is als je wilt douchen na een dagje strand of zwembad. Overdag was het heerlijk rustig en het ontbijt was redelijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wegblijven is de beste optie! Dit hotel is absoluut een dieptepunt in mijn reiservaringen. Ik heb nog nooit zo'n teleurstellend verblijf meegemaakt en dat zegt veel, gezien hoe vaak ik op pad ben.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Gunstig gelegen op een toplocatie



© 2007-2025 ReisChecker.nl