ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hilton Tokyo Bay

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij mijn laatste verblijf kreeg ik een prachtige kamer op de hoogste verdieping, compleet met een eigen loungegedeelte. Het lijkt alsof het al een eeuwigheid geleden is sinds mijn vorige bezoek, maar deze keer stelde de ervaring zeker niet teleur. Ik heb echt genoten van de verrukkelijke zalm en kaas die geserveerd werden in de lounge. De gedachte om zelfs wat pretzels te kopen schoot door mijn hoofd, zo smakelijk was het allemaal. En de ontbijtwafels in de lounge waren werkelijk een aangename verrassing. Hoewel mijn bezoek aan het cocktailuurtje op het laatste moment was en ik me moest haasten, hoop ik in de toekomst de tijd te kunnen nemen om er echt van te genieten. Eén klein minpuntje was de nogal doordringende geur van de shampoo en handzeep in de logeerkamer, die nog lang in mijn neus bleef hangen - dat vond ik persoonlijk minder prettig. Desalniettemin bedank ik jullie voor de geboden hulp en service.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel is fantastisch gelegen en biedt ruime en moderne kamers met prachtig uitzicht. Zowel het ontbijt als het dinerbuffet zijn van uitstekende kwaliteit. Echter, wat dit hotel echt onderscheidt, is het warme en gastvrije personeel. Een medewerker genaamd Riso sprong er echt uit door voor ons gezin van 7 personen, inclusief 3 kinderen, te zorgen tijdens het dinerbuffet. De kinderen waren zo onder de indruk van haar dat ze een roos van een servet maakten en aan haar gaven als blijk van dank. Een kleine aanbeveling om het hotel nog perfecter te maken, is om toegang tot het zwembad en de fitnessruimte bij de kamerprijs in te sluiten, zoals gebruikelijk is bij de meeste hotels wereldwijd. Het voelt niet helemaal juist om 200.000 yen te moeten betalen om één volwassene en drie kinderen eenmalig naar het zwembad te laten gaan, en misschien is dit de reden waarom het zwembad zelfs bij warm weer leeg leek te zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een typisch verblijf bij Hilton. De kamer bood alle comfort die je zou verwachten en het eten was voortreffelijk. Het bed was precies goed - niet te zacht en niet te hard, waardoor ik heerlijk heb geslapen. Er waren echter enkele punten van kritiek die ik wil noemen: - Het betalen op de parkeerplaats was alleen mogelijk met contant geld. Gezien het aanzienlijke bedrag dat moest worden betaald, had ik graag de optie gehad om met een kaart te betalen. In deze tijd zouden ze eigenlijk wel kaartbetalingen moeten accepteren, net zoals bij de parkeerplaats van het nabijgelegen wijkkantoor. - De shuttlebus naar Maihama was vaak overvol. Met slechts een bus om de 20 minuten moesten passagiers soms wachten op de volgende rit. Het zou handig zijn geweest als er meer bussen zouden rijden tijdens drukke uren, of als mensen in de rij werden aangemoedigd om de resortlijn te nemen. Er waren zelfs momenten waarop mensen moesten wachten op de volgende bus terwijl er eigenlijk nog ruimte was voor passagiers. Dit is iets wat zeker verbeterd kan worden. Over het algemeen was mijn ervaring positief en ben ik tevreden met mijn verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens mijn laatste verblijf logeerde ik bij mijn dochter en kleinzoon, en het was een geweldige ervaring. Bij de receptie was er een speciale kinderhoek, wat erg handig was. De voorzieningen van Lawson waren ook heel nuttig en goed gevuld. Het inchecken verliep vlot en het personeel was beleefd. Er waren veel bussen die van en naar Urayasu Station reden, wat het makkelijk maakte om naar het park te gaan, en de chauffeurs waren allemaal vriendelijk en behulpzaam. Ik heb genoten van de executive lounge, waar de sfeer rustig en ontspannen was. Zelfs het vrouwelijke schoonmaakpersoneel op de 11e verdieping begroette ons vriendelijk en onze kamer voelde heerlijk fris aan. Dankzij dit alles werd onze reis met mijn dochter een onvergetelijke ervaring. Bedankt voor alles!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens ons verblijf genoten we van de Family Happy Magic Room. Deze kamer was ingericht als een betoverend bos en straalde een schattige sfeer uit. Een leuke verrassing was de brief die ik ontving, speciaal gericht aan de kinderen. Dit bracht ons op het idee om op zoek te gaan naar verborgen trucjes in de kamer, wat zorgde voor vrolijke momenten en veel plezier. Vanuit ons raam konden we niet alleen de betoverende Disney kamer bewonderen, maar ook de parken en de Disney Line. Het was een reis om nooit te vergeten. Op de terugweg konden we gemakkelijk de shuttlebus naar Maihama Station nemen. Bovendien bood het hotel een supermarkt met Disney-souvenirs en andere handige diensten, wat het tot een luxe en praktisch verblijf maakte.



© 2007-2025 ReisChecker.nl