ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Imperial Plaza

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het was een complete nachtmerrie, dit hotel was echt verschrikkelijk. Van de smerige kamers tot het onbeschofte personeel, ik heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt. Dit hotel verdient nog geen halve ster, laat staan een hele.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! Na een verblijf van zes nachten in dit hotel, kan ik met zekerheid zeggen dat het niet aan mijn verwachtingen voldeed. Helaas was het niet mogelijk om mijn geld terug te krijgen, ondanks mijn pogingen. De kwaliteit van de accommodatie was verre van wat je zou verwachten van een viersterrenhotel, en de prijs die ik ervoor betaalde stond in geen verhouding tot wat ik ervoor kreeg. Echt een teleurstellende ervaring die ik niet snel zal vergeten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel in Marrakech zal niet snel op mijn lijst van favorieten verschijnen. Bij aankomst voelde ik me gelijk gedwongen om een schoonmaakbeurt uit te voeren voordat ik mijn bagage kon neerzetten. De sfeer was verre van gastvrij en ik kwam voornamelijk klachten tegen. Het zwembad was klein en propvol, eerder een oversized badkuip. Overal werd extra geld voor gevraagd en het leek een hele opgave om überhaupt iets te drinken te kunnen bestellen. De airconditioning werkte slecht of lekte wanneer deze aan stond. Voor een flesje water betaalde ik 25 di rham en zelfs voor een babyfles water moest ik hetzelfde bedrag neertellen. De badkamer was bevlekt met schimmel en er was geen balkon te bekennen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ervaring was teleurstellend. Het personeel leek niet goed opgeleid. Tijdens het eten in het restaurant was er een kassamedewerker die voortdurend met haar neus bezig was, wat storend was. Ook werd er een bord weggehaald terwijl we nog aan het eten waren. De thee leek van de dag ervoor en de salade leek ook niet vers. Bij het inchecken bleken de lakens niet verschoond te zijn en ontbraken er handdoeken in de kamer. Toen ik 's middags om handdoeken vroeg, kreeg ik ze pas om 21.00 uur 's avonds. Bovendien opende een medewerker zonder kloppen de deur. Het lijkt alsof het personeel beter getraind moet worden. Kortom, de prijs die ik betaald heb, vond ik niet gerechtvaardigd. Ik hoop dat deze feedback nuttig is voor jullie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een regelrechte teleurstelling. Bij aankomst werden we begroet met vuile thee- en koffiekopjes en handdoeken. Ondanks het late tijdstip van 16:30 uur ontbraken er zelfs nog handdoeken in onze kamer. Toen we erom vroegen, kregen we te horen dat we moesten wachten omdat ze nog aan het drogen waren. Dit hotel verdient absoluut geen viersterrenbeoordeling, niet eens één ster.





© 2007-2025 ReisChecker.nl