ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Palais Des Roses

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen8

In 2012 en 2013 brachten we begin december een bezoek aan een kindvrij etablissement - we zijn veertigers, dus misschien is dit de reden voor de gemengde recensies, aangezien we misschien niet genoeg ervaring hebben. Er wordt veel geschreven over de 'goede en slechte' aspecten van deze plek, dus laten we het daar eens over hebben. Wat ik kan bevestigen, is de aanwezigheid van meeuwen, vooral wanneer het rustig is. Dit wordt echter alleen veroorzaakt door onwetende toeristen. Als Oostendenaar weet ik dat horecaondernemers zelfs geen nootjes of chips meer aan mogen bieden op het terras, vanwege diezelfde toeristen die twintig jaar geleden de meeuwen nog 'leuke vogels' vonden en ze toen een nootje toewierpen. Nu is het echter een ware plaag geworden, dus beschouw dit als een waarschuwing! De service is misschien niet altijd van topkwaliteit, maar dat verandert snel na een kleine fooi. Als horecamedewerker begrijp ik dit wel; mensen vergeten weleens dat barkeepers en kelners tot de slechtst betaalde beroepen behoren en vaak tijdens weekends, feestdagen en vakanties moeten werken. Is het dan niet terecht om hen een extraatje te geven? Bedenk dat zij, in tegenstelling tot werknemers in 'de fabriek' of elders, niet om 23.00 uur naar huis kunnen maar vaak lange uren moeten maken. Laat dit een les zijn voor ons allemaal.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8

Mijn eerste ervaring in Marokko was fantastisch. Ik raad een verblijf in Tamlelt in november aan, vooral omdat het hotel niet helemaal volgeboekt was. Het was heerlijk om zonder problemen een ligstoel aan het zwembad te vinden of een tafeltje te reserveren in een van de themarestaurants. Het personeel was ontzettend vriendelijk en voor de tennisliefhebbers is het een geweldige plek.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service4
  • Voorzieningen1

Om ten volle van dit hotel te genieten, moet je zeker in goede conditie zijn, aangezien er veel trappen zijn zonder leuningen. De zwembaden worden druk bezocht door meeuwen, wat een unieke ervaring is. De kamers zijn weliswaar wat gedateerd, maar worden goed schoongehouden, en er liggen voldoende verse handdoeken. Persoonlijk geef ik liever een fooi aan behulpzaam personeel dan aan iemand die alleen maar geïnteresseerd is in geld verdienen. Wat betreft service, geef mij maar een goede, vriendelijke behandeling boven een voorkeursbehandeling. Het ontbijt kan beter: kom je tegen half 9 in de eetzaal, dan is de keuze al beperkt en zijn sommige gerechten helaas niet vers meer. Er ontbreken ook vers fruit en desserts, wat zeker verbeterd kan worden. Gelukkig maakte de vriendelijke kok 's ochtends een heerlijke omelet, die de dag goed begon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Voorzieningen8

Ik begrijp de negatieve beoordelingen niet helemaal. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We konden ook gemakkelijk van kamer wisselen. Het enige minpunt waar we tegenaan liepen was de overvloed aan meeuwen die werden gevoerd door enkele onverantwoordelijke toeristen, wat voor overlast zorgde. Ook zouden de toiletten 's avonds wel wat vaker schoongemaakt mogen worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

De service was uitstekend en tot in de puntjes verzorgd. Het park was prachtig met maar liefst vijf zwembaden, waarvan twee verwarmd waren. Het dineren a la carte was voortreffelijk met een ruime keuze uit zeven verschillende restaurants. Het strand was schitterend en de zee was heerlijk om in te zwemmen. Ondanks dat het al eind december was, scheen de zon fel en zorgde voor een aangename sfeer.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Voorzieningen6

De verhouding tussen prijs en kwaliteit is redelijk, maar de ontvangst was zeer ongastvrij en de hygiëne liet te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Voorzieningen8

Pueblo Tamlelt is een charmant hotel, met een vleugje nostalgie in zijn uitstraling. Ondanks enkele tekenen van ouderdom, is het een plek waar je heerlijk kunt vertoeven. De restaurants zijn van goede kwaliteit, de tuinen zijn prachtig en de zwembaden zijn perfect om te ontspannen. Het personeel doet zijn best om alles netjes te houden en zorgt dagelijks voor schone handdoeken. Het diverse eten wordt met zorg bereid en geserveerd, en blijft lekker warm. Dankzij de ligging van het hotel en de bouwstijl van de zwembaden kun je zelfs in januari, wanneer de temperatuur oploopt tot 30 graden Celsius, genieten van privacy en beschutting. Het kan wel een paar dagen duren voordat je de weg goed weet te vinden op het terrein, met zijn vele doorgangetjes, hoekjes en hoogteverschillen. Voor minder mobiele gasten is er gelukkig een rolstoelroute aangelegd als alternatief. Binnen het hotel zijn leuke winkeltjes met vriendelijke verkopers, die niet opdringerig zijn. Buiten het terrein op de boulevard is de verkoopstactiek echter wat opdringeriger, wat soms als vervelend ervaren kan worden. Maar dit hoort bij de cultuur en gewoonten van het land.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

In juli 2013 ben ik samen met een vriendin naar dit hotel geweest, geboekt via een aantrekkelijke actie. Geen spijt van gehad! We moesten zelf een taxi nemen naar het hotel, maar gelukkig was de weg bekend en werden we snel en vriendelijk naar onze bestemming gebracht, wat een goed begin was. De receptie was gastvrij en behulpzaam. Het hotel El Pueblo Tamlelt heeft een aangrenzend zusterhotel met gedeelde faciliteiten, wat erg handig was. Het strand was slechts 5 minuten lopen en het hotel had een privégedeelte met ligbedden en parasols, inclusief drankjes voor all-inclusive gasten. Ik heb enorm genoten van mijn vakantie hier, al vond ik 8 dagen wel genoeg.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Zowel het Agador als het Tamlelt zijn feitelijk hetzelfde hotel, met slechts twee aparte ingangen. Het complex beschikt over drie zwembaden, waarvan twee kleine verwarmd zijn en het grote zwembad centraal gelegen is bij de bar en het centrale restaurant Oase. Hoewel het geheel enigszins gedateerd is, blijft de kwaliteit nog redelijk acceptabel. Het geven van een kleine fooi hier en daar kan de service aanzienlijk versnellen, denk aan 10/20 dirham, wat neerkomt op ongeveer 0,90 tot 1,80 euro. Een leuke toevoeging zijn de zes zogenaamde themarestaurants op het terrein, die onder het all-inclusive concept geboekt kunnen worden bij het centrale boekingsbureau in het hotel, geopend van 09.00 tot 12.00 uur. Het eten is naar behoren, met voornamelijk kip en kalkoen, maar ook rundvlees en zelfs varkensvlees! Er is ruimschoots keuze in groenten. Door simpelweg even rond te kijken, vind je altijd wel iets wat je lekker vindt. Al met al biedt het hotel voldoende waar voor je geld.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Voorzieningen7

Voor de vierde keer verbleven we in dit hotel, maar helaas zal dit ook gelijk de laatste keer zijn. De kwaliteit van de maaltijden was deze keer echt ondermaats en kon niet tippen aan onze eerdere ervaringen. Vele vaste gasten, van verschillende nationaliteiten, uitten hun onvrede en velen besloten zelfs om niet meer terug te keren. Het hotel is in een prachtige Moorse stijl gebouwd met veel trappen en opstapjes, maar er is gelukkig ook een toegankelijke route voor rolstoelgebruikers. Het receptiepersoneel kwam arrogant en onvriendelijk over, terwijl het animatieteam, het personeel in de bar en het restaurant erg behulpzaam en vriendelijk waren. Zelfs de schoonmaaksters leverden goed werk. Helaas lieten de kamers te wensen over, met als voorbeeld het ontbreken van een koelkast die je dan tegen betaling kon huren. Elke ochtend was het een hele opgave om nog een ligbedje te vinden rond 09.00 uur, omdat ze allemaal al waren 'gereserveerd' met handdoeken, zonder dat er zelfs maar iemand te bekennen was tot na de lunch. Klagen hierover leek weinig effect te hebben, ondanks dat overal stond aangegeven dat dit verboden was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen8

Hotel Pueblo Tamlelt heeft wat verouderde charme, maar straalt nog steeds kwaliteit uit met schone kamers en dagelijkse schoonmaakservice. De enige teleurstelling waren de voegen in de douches. Gelukkig was de temperatuur in juli aangenaam, rond de 28 graden Celsius, waardoor we zelfs geen airconditioning nodig hadden. Het eten in het Oasis restaurant was niet spectaculair, maar ook niet slecht, eerder standaard. Gelukkig was het ontbijt wel prima. Voor wat meer culinaire variatie kan je reserveren in themarestaurants, maar zorg ervoor dit wat later op de ochtend te doen om wachtrijen te vermijden. De diverse restaurants, zoals de Mediterraanse keuken van de Orient Express en de Japanse gerechten bij Madame Butterfly, waren aangename verrassingen. Het steakhouse daarentegen viel tegen. Het hotel biedt vier aantrekkelijke zwembaden, maar het reserveren van ligstoelen was een probleem doordat ze vaak onbezet leken terwijl ze wel gereserveerd waren. De animatie was vermakelijk met activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen, inclusief leuke shows in de avond.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen3

Het hotel was best aardig, maar het kleine restaurant had echt te weinig bestek en servies. We hadden een vervelende ervaring met een ober die boos werd omdat we geen tafel kregen en ons niet voldoende respecteerde. Hij zei zelfs dat respect niet te koop is. Ook waren alle ligbedjes bij het zwembad al om 7 uur 's ochtends bezet met handdoeken. Op het strand waren er om half 10 's ochtends geen ligbedjes meer beschikbaar. Het personeel verhuurde zelfs ligbedjes aan de lokale bevolking en stak dat geld in eigen zak.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service1
  • Voorzieningen5

Als je op zoek bent naar een accommodatie waar je kunt genieten van gratis wellnessfaciliteiten, dan is dit de place to be. Na een paar dagen genieten van het buffet in het hoofdrestaurant, ook wel bekend als de "Culinaire Hoofdstad", begint het ontspannen vanzelf. De ontgifting begint met een subtiele "reset" en ontwikkelt zich al snel tot een volledige verjongingskuur. Een diner in de themarestaurants (zoals Madam Butterfly) kan echter onverwachte maagklachten met zich meebrengen, die alleen kunnen worden verlicht met krachtige medicatie van de nabijgelegen apotheek. Daarna rest er niets anders dan toast en kaas van de lokale supermarkt. Als je 's ochtends je eigen kopje thee wilt drinken, adviseer ik om je eigen mok mee te nemen, aangezien de strijd om kopjes - en glazen 's middags - onbegonnen werk is. Er zijn genoeg dunne plastic bekertjes, maar daar geniet ik niet van mijn koffie, thee of wijn uit. Kortom, ik zou zeggen: reisorganisaties, haal deze accommodatie maar uit jullie brochure.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service5
  • Voorzieningen7

Het complex is mooi opgezet, met een charmante verouderde touch. Bij aankomst bleek helaas dat maar weinig gasten de kamer kregen die ze geboekt hadden. Zelf kreeg ik drie verschillende kamers toegewezen. De eerste was klein en rook onaangenaam, de tweede lag boven een rumoerige bar en de derde was redelijk in orde. Klachten werden niet snel opgelost, zoals een kapot toilet en een kluis zonder sleutel. Het dieptepunt was echter het eten. Het brood was oud, de kaas en vleeswaren niet goed gekoeld, en de donut en crêpe waren onverteerbaar. De kip was taai en er zaten beestjes in de sla. Het eten was smakeloos en zelfs in een van de themarestaurants kregen we bedorven vis. Velen, inclusief mijn vriend en ik, werden ziek van het eten met als hoogtepunt een golf van diarree. Ook viel het op dat veel mensen last hadden van koortslippen, ikzelf incluis. Omdat het eten zo teleurstellend was, besloten we maar buiten de deur te eten, wat jammer was gezien het all-inclusive concept. Gelukkig hebben we wel leuke mensen ontmoet en hebben we desondanks veel plezier gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging7
  • Service7
  • Voorzieningen7

Het was een regelrechte ramp om hier te eten. Als ik een schotel had neergezet voor de wc, zou ik nu zeker rijk zijn. De limonade leek gewoon kraanwater te zijn, en het eten was van dusdanig slechte kwaliteit dat zelfs honden ervan zouden gruwen. Gelukkig viel de rest nog mee, aangezien dit niet onze eerste keer hier was. Helaas hebben ze deze keer een klant weggejaagd, wat erg jammer is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Voorzieningen7

Tijdens ons kerstverblijf hebben we genoten van een heerlijk diner met maar liefst zeven gangen. De ala carte restaurants waren allemaal prima in orde. De lunchsnackbar bood een smakelijke selectie aan diverse broodjes. Het enige minpuntje was de overlast door meeuwen bij het zwembad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Ik ben net terug van een weekje in El Pueblo Tamlelt en ik heb echt genoten van mijn vakantie daar. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend te noemen. Het eten was heerlijk, al vond ik wel dat het personeel bij de zwembadbar wat vriendelijker had mogen zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service5
  • Voorzieningen8

Een teleurstelling. Gedurende vier weken in december en januari verbleven in deze accommodatie. De kamer was zeer karig ingericht en de verwarming liet te wensen over, vooral vervelend tijdens koude avonden en nachten. Het dieptepunt was het eentonige eten, voornamelijk kip die ook nog lauw geserveerd werd. Het ontbijt daarentegen was wel in orde. Veel klachten over gehoord van andere toeristen. Zelfs het Kerst- en Oudjaarsdiner vielen tegen. Mijn tip: geniet van een stevig ontbijt, neem een lichte lunch en vers fruit, en dineer bij het à la carte restaurant Oriënt House. De andere à la carte restaurants kan je beter overslaan. Op de boulevard zijn er genoeg leuke restaurantjes waar je voor een goede prijs lekker kan eten. Vermijd dit hotel, vooral vanwege het onaangename personeel bij de receptie. Gelukkig is er in Marokko wel de winterzon met aangename temperaturen overdag.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Voorzieningen7

In december-januari 2015 brachten we 4 weken door in het hotel. De feestdagen waren er bijzonder feestelijk, met de kerstman die cadeautjes uitdeelde aan de kinderen en een prachtige kerststal bij het zwembad. Het diner werd keurig geserveerd en er waren zo'n 500 gasten aanwezig. Het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken, maar het is schoon. Het personeel is vriendelijk, zeker als de gasten dat ook zijn. De sfeer is anders dan thuis, maar dat maakt het juist zo interessant. We kijken er alweer naar uit om terug te keren naar Marokko.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging6
  • Service4
  • Voorzieningen9

Tijdens mijn verblijf ondervond ik helaas ook de gevolgen van voedselvergiftiging. Het was opvallend hoe snel de dokter mijn kamer wist te vinden, ondanks dat het hotel vrij groot is en ik zelf de eerste twee dagen moeite had om mijn weg te vinden (vooral lastig voor minder mobiele mensen vanwege de vele trappen). Zoals meerdere gasten al hebben aangegeven, was het personeel niet altijd even vriendelijk, op enkele uitzonderingen na natuurlijk. Het ontbrak vaak aan simpele beleefdheden zoals een goedemorgen of alstublieft. Een dame die flauwviel door voedselvergiftiging werd zelfs niet geholpen. Het strand was ook niet zo gemakkelijk bereikbaar als beschreven: na een stuk lopen moest je eerst een weg oversteken, door een straatje en boulevard lopen voordat je bij het strand kwam, dat met touwen was afgezet en een partytent met drankjes had (in dunne plastic bekertjes, vergelijkbaar met die in het hotel). Wanneer je vroeg om een rustigere kamer, kreeg je er één boven de discotheek toegewezen. Ondanks dat ik gemiddeld drie keer per jaar op vakantie ga en graag positieve ervaringen deel over hotels, kon ik in dit geval helaas weinig positiefs vinden om te delen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Met een groep van vier keerden we terug naar dit hotel en hebben weer een geweldige tijd gehad. Het viel ons op dat er veel gasten zijn die vaker terugkomen, maar niet hun ervaringen delen. Voor ons was het de derde keer en we zagen opnieuw veel bekende gezichten. Waarom keren ze steeds weer terug? Waarschijnlijk vanwege de charmante sfeer, vriendelijke service en misschien ook het eten, hoewel het niet topklasse is, gezien de prijs van het hotel. Tijdens kerst en oudejaarsavond is er een groots gala met feestelijke activiteiten. Het personeel doet er alles aan om de gasten tevreden te stellen. Wij waren erg tevreden. Hoewel de kamers wat verouderd zijn en wel een opknapbeurt kunnen gebruiken, zijn ze niet vies. Het totale complex is brandschoon en het gehele team zet zich in. Agadir is een leuke bestemming en de haven heeft een gezellige sfeer. Vergeet ook niet om een bezoek te brengen aan Souss Massa Draa, een prachtig natuurgebied. Geniet van de Marokkaanse cultuur en tradities en probeer niet je eigen normen en waarden op te dringen, aangezien je te gast bent. Sta open voor de oprechte intenties van het land en pas je aan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

De kwaliteit van deze accommodatie is uitstekend en de prijs-kwaliteitverhouding is top. De tuin is prachtig onderhouden en het personeel is ontzettend vriendelijk. De kamers zijn mooi en goed verzorgd, met comfortabele matrassen. Er is van alles te doen, zoals winkeltjes, massages, heerlijke koffie en themarestaurants. Daarnaast zijn er verwarmde zwembaden en een geweldig animatieteam dat elke avond voor entertainment zorgt met verschillende thema-optredens in een prachtige zaal. Ik heb absoluut geen spijt van mijn verblijf en zou zeker terugkomen. Een ander hotel was veel duurder, maar met het geld dat ik bespaarde kon ik veel leuke dingen doen tijdens mijn vakantie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Het hotel heeft een prachtig terrein met meerdere zwembaden en de kamers hebben een unieke Arabische bungalowstijl. Hoewel de inrichting van de kamers eenvoudig is, waren ze altijd brandschoon. Zowel het vriendelijke personeel bij de receptie en in de bars als het animatieteam deden hun best om te helpen. Het enige aspect dat volgens zowel mijn partner als mij beter kan om de 4-sterrenstatus te verdienen, is het eten. Elke dag was het menu vrijwel hetzelfde, weinig variatie en soms was het zelfs koud. Als er meer aandacht aan het eten zou worden besteed, zou de beoordeling zeker van 3 naar 4 sterren kunnen stijgen. Afgezien van het eten, heb ik geen klachten over dit hotel. We hebben een fantastisch verblijf gehad en komen zeker terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

De accommodatie is echt top! De kamers worden grondig schoongemaakt en je kunt gebruikmaken van een handdoekenservice. Het all-inclusive arrangement biedt meer dan genoeg keuze. Het resort is heerlijk rustig, zonder luidruchtige feestvierende jongeren, maar er zijn genoeg kinderen om de kleintjes bezig te houden. Je kunt naar hartenlust minigolfen en tennissen, en de animatie doet goed zijn best. Hoewel de zwembaden vrij eenvoudig zijn, zijn er genoeg ligstoelen en parasols beschikbaar. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend, vooral als je met een gezin van vijf reist (de familiekamer is echt ruim genoeg).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen10

Dit hotel heeft werkelijk alles wat je nodig hebt voor een geweldige vakantie! Van een scala aan activiteiten en heerlijk eten in verschillende restaurants tot winkels, uitgaansgelegenheden, rustige plekjes, de zee, en maar liefst 4 zwembaden. Ook zijn er leuke shows om van te genieten. Het enige minpuntje is dat het gebouw wel een opfrisbeurt kan gebruiken, maar als je daar doorheen kunt kijken, is dit hotel absoluut een aanrader! Ik ga volgende week alweer voor de 8e keer, ik kan niet wachten!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid7
  • Voorzieningen9

Dit hotel heeft veel te bieden: een geweldige locatie, heerlijk eten en een leuke sfeer. Helaas kan de animatie soms iets te veel van het goede zijn. Ze proberen constant je aandacht te trekken, wat na een tijdje behoorlijk irritant kan worden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10
  • Voorzieningen10

Een prachtig ruim hotel, vooral buiten het hoogseizoen de moeite waard. De sfeer is dan zeer aangenaam. Bij volledige bezetting van het hotel kan het wel wat druk worden in het restaurant, dat overigens van uitstekende kwaliteit is. Het personeel is vriendelijk en attent, en de gerechten zijn altijd goed warm en worden regelmatig vernieuwd. De kamers zijn brandschoon, al zou een douchegordijn wel een fijne toevoeging zijn, aangezien de deur water doorlaat. Het animatieteam is actief, maar de muziek op het hoofdterras is erg luid en van matige kwaliteit. Er wordt veel aandacht besteed aan groenvoorzieningen en het schilderwerk, maar het complex is dermate groot dat ze constant bezig lijken te zijn met onderhoud en renovatie. Het hotel is ideaal voor gezinnen, en wij zullen volgend jaar zeker terugkomen met onze kinderen en kleinkinderen. De kinderen kunnen daar de hele dag ongestoord spelen. Het strand ligt aan de overkant van de weg en is bereikbaar via een prachtige boulevard met veel vermaak, inclusief een eigen stuk strand met een bar en ligstoelen. Kortom, een uitstekende locatie voor een heerlijke vakantie!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service8
  • Voorzieningen8

Het hotel is misschien wat ouderwets, maar het wordt goed onderhouden en is brandschoon. De kamers zijn schoon, maar hebben wel een wat verouderde uitstraling. Als je een mooiere kamer wilt, kies dan voor blok 4000. Het eten is prima en warm, ze doen zeker hun best en het is beter dan in voorgaande jaren. Wij komen hier altijd in december/januari en zien veel terugkerende gasten. Voor heerlijke koffie gaan we naar Little Norway/Nordsea net buiten het hotel. Als je op zoek bent naar mooie op maat gemaakte kleding, is Boutique Tamlelt Chez Omar een aanrader. Deze bevindt zich net buiten het hotel aan de rechterkant. De eigenaar is vriendelijk en hanteert eerlijke prijzen. Als je een kledingstuk achterlaat, maakt hij het precies na. Voor lekker eten moet je zeker naar Scala gaan. Verken ook de jachthaven, bezoek de markt en geniet van de prachtige boulevard. De ligging van het hotel is ideaal en de tuinen zijn prachtig, maar let op de trappen en op- en afstapjes. Er is een route voor mensen die moeite hebben met lopen, maar het is wel wat langer zonder obstakels. Geniet van Marokko, de cultuur, het eten en natuurlijk van je vakantie. Het voelt hier echt anders dan thuis!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6
  • Voorzieningen9

Een fijne verblijfplek met een gunstige ligging nabij de kust en het bruisende centrum. Het is eenvoudig om rond te reizen, aangezien er voldoende taxi's beschikbaar zijn. De gastvrijheid van het personeel valt op en ze zijn altijd behulpzaam. De accommodatie wordt goed onderhouden en schoongehouden. Het all-inclusive buffet biedt een uitgebreide variatie aan gerechten. Het enige minpunt is dat de temperatuur van het eten niet altijd optimaal is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Voorzieningen8

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie van drie weken in Hotel El Pueblo Tamlelt. Hoewel sommige beoordelingen aangeven dat het hotel wat gedateerd is, hebben wij dit niet als negatief ervaren, aangezien het goed onderhouden wordt. Het animatieteam zorgt de hele dag en avond voor vermaak, zowel voor jong als oud, met leuke activiteiten en zelfs gezellige dansavonden met de gasten. Het uitgebreide all-inclusive programma omvat ook het dagelijks gebruik van alle vijf themarestaurants. Het eten in het hoofdrestaurant is gevarieerd, smakelijk en altijd warm – wij hebben geen gebrek aan broodjes of eieren ervaren, zoals sommige recensies vermelden. Het hotel verdient zeker zijn vier sterren en is een aanrader voor alle leeftijden, hoewel het wel handig is om te weten dat er veel trappen zijn en mobiliteit vereist is. Tussen 17.00 en 18.00 uur hadden we wat overlast van meeuwen bij het zwembad, maar verder was het verblijf aangenaam. De lokale bevolking is vriendelijk en het land voelt schoner aan dan bijvoorbeeld Tunesië, Egypte of Turkije.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Voorzieningen8

Onze drie weken durende vakantie in hotel El Pueblo Tamlelt was absoluut een plezierige en goed verzorgde ervaring. Ondanks dat het hotel wat gedateerd is, zoals vaak wordt opgemerkt in recensies, doet dit zeker geen afbreuk aan de kwaliteit ervan. De kamers zijn ruim, eenvoudig maar netjes. Het animatieteam zorgt voor vermaak en het barpersoneel schenkt vlot drankjes in zonder lange wachtrijen. Het hoofdrestaurant biedt voldoende variatie in maaltijden die altijd warm geserveerd worden. Daarnaast zijn er vijf themarestaurants waar je dagelijks all-inclusive van kunt genieten. Ondanks de leeftijd van het hotel is het zeker nog vier sterren waard en geschikt voor zowel jong als oud. Houd er wel rekening mee dat er veel trappen en trapjes zijn, dus een goede mobiliteit is vereist.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Dit hotel is redelijk voor de prijs, maar er zijn zeker verbeterpunten. Er is een gebrek aan servies, vooral kopjes. Ook zijn er te weinig ligstoelen bij de zwembaden, met handdoeken die al om 7 uur 's ochtends worden gelegd. Op het centrale plein is er tekort aan zitruimte in de avond. Hetzelfde geldt voor het strand, waar er niet genoeg strandstoelen zijn die wel eens aan vervanging toe zijn. Tijdens ons bezoek in het voorseizoen was het al druk, ik kan me niet voorstellen waar mensen moeten zitten en liggen in het hoogseizoen. Gelukkig was het animatieteam fantastisch en hebben we genoten van de gastvrije sfeer in Marokko.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen9

De ligging is fantastisch met heerlijke eetgelegenheden in de buurt. De zwembaden zijn prachtig en er is altijd gezellige entertainment. De kamers worden goed schoongehouden en er wordt regelmatig voor schone handdoeken gezorgd. Het is heerlijk om langs de boulevard naar de medina en het centrum te wandelen, of je kunt het treintje nemen. De burcht is een echte aanrader, net als een bezoek aan Paradise Valley en de souk van Agadir. Onze vakantie was top en we zullen zeker terugkomen!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Een gezellig hotel op een perfecte locatie. Het gebouw heeft wat jaren op de teller, maar is goed onderhouden en brandschoon. De kamers ademen een klassieke sfeer, maar worden dagelijks fris gemaakt en voorzien van schone handdoeken. Wij bezochten dit hotel in mei en werden verwend met aangename temperaturen. Het strand en het centrum zijn binnen handbereik. De maaltijden zijn smakelijk en ruim voldoende. De animatieteams bruisen van energie en zorgen voor vermaak voor alle leeftijden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit jaar zal ik voor de derde keer verblijven in dit hotel vanwege de uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit. De kamers zijn misschien wat verouderd, maar worden goed schoongehouden. Het hotel beschikt over maar liefst 4 zwembaden en 6 verschillende themarestaurants waar je kunt genieten van gerechten zoals pizza, Chinees, Japans, steak, vis en Marokkaans, naast een groot regulier restaurant. Vanaf Amsterdam is het slechts een vlucht van 4 uur om er te komen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Dit was mijn eerste negatieve ervaring met een hotel die ik moet delen. Het eten was echt een teleurstelling. Het leek alsof de gerechten zonder enige zorg waren klaargemaakt, alsof ze zo uit een kantine kwamen. Alles werd simpelweg op grote schalen gegooid, zonder enige aandacht voor presentatie. Het leek erop dat er goedkope ingrediënten werden gebruikt en het zag er allemaal niet erg vers uit. De smaak ontbrak volledig en de bereiding was slordig (vaak was de vis en kip niet goed gaar). Er was constant een tekort aan eten, servies enzovoort. De keuze was beperkt en weinig gevarieerd. Bij de buffetten waar vers eten werd bereid, stonden lange wachtrijen. Het restaurantpersoneel was ongemotiveerd en de service was slecht. Tussendoortjes waren schaars en voor extra snacks, verse sappen en huishoudelijke artikelen moest extra worden betaald. Na twee dagen kozen we er alleen nog maar voor om te ontbijten en soms te lunchen. 's Avonds gingen we graag ergens anders eten, zoals bij restaurant Le Maxwell naast het hotel of Le Nil Bleu aan de boulevard. Daar kregen we heerlijk vers eten voor een goede prijs en genoten we van live entertainment.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

El accommodatie in El Pueblo is wat verouderd, de kamers zijn niet zo modern, maar als je hetzelfde hotel boekt in het Caribian Beach, dan zijn de kamers van betere kwaliteit. De gastvrijheid is zeker een reden om te kiezen voor een verblijf hier, met fantastische animatoren en bijzonder vriendelijk personeel. Al moet gezegd worden dat het receptiepersoneel nog wat kan leren op het gebied van klantvriendelijkheid. Het eten is over het algemeen degelijk, maar niet uitstekend. Dit was mijn tweede verblijf en ik zal zeker terugkomen, maar dan wel in het Caribian Beach.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging2
  • Voorzieningen5

Dit hotel was echt geen topper, eerder een teleurstelling. Het restaurant nodigde niet bepaald uit en het eten was verre van smakelijk en soms zelfs koud. Er was vaak een tekort aan borden en bestek, en het personeel leek hier niet echt mee te zitten. We probeerden dan maar uit te wijken naar de themarestaurants, maar zelfs daar haalden ze je bord weg terwijl je nog aan het eten was. En die plastic bekers die we kregen, leken niet echt proper te zijn - ze werden gewoon even onder de kraan gehouden en mijn water smaakte plots naar bier. Ook het receptiepersoneel liet te wensen over, ze waren niet bepaald vriendelijk en leken liever lui dan moe. De excursie naar Marrakech was ook geen succes: de gids negeerde het geplande programma en spendeerde meer tijd met zijn vrienden dan met ons. Ik begrijp echt niet waarom sommige mensen hier herhaaldelijk naartoe gaan. Voor ons is het duidelijk: een beetje luxe is niet nodig, maar hygiëne is absoluut essentieel, toch? Onze mede-Nederlandse en Belgische reizigers deelden onze mening. Wij komen hier niet meer terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

De accommodatie heeft een wat verouderde uitstraling. Zowel in de hotelkamers als op het park mogen de sanitaire voorzieningen vernieuwd worden. Sommige toiletdeuren op het park bleken niet goed te sluiten. Desondanks worden de kamers goed onderhouden en zijn de bedden comfortabel. Er kan een tekort aan servies zijn, wat soms opgelost wordt met plastic servies. 's Avonds is er weinig zitgelegenheid op het park in verhouding tot het aantal toeristen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Dit hotel is absoluut een aanrader voor een verblijf. De kamers zijn brandschoon en worden uitstekend onderhouden. De culinaire opties zijn gevarieerd, alleen is er geen keuze in light dranken. Het animatieteam verdient een pluim! Ze streven ernaar om alle gasten een geweldige ervaring te bezorgen

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit hotel voldoet zeker aan de verwachtingen als je geen al te hoge eisen stelt. De kamers zijn comfortabel, hoewel het gebrek aan airconditioning een minpunt kan zijn tijdens het hoogseizoen. Wat betreft de opmerkingen over het "slechte eten": daar ben ik het absoluut niet mee eens. De zes à la carte restaurants zijn absoluut een bezoek waard en bieden heerlijke gerechten. Wel kan ik me voorstellen dat het buffet na vijftien dagen eentonig begint te worden. Gelukkig is er een ruime keuze aan salades, groenten, soep, pasta en friet, al valt het aanbod aan vlees/kip wat tegen. Het stadje Agadir zelf is niet heel bijzonder, zeker als je kijkt naar de activiteiten in de omgeving.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

De kamers waren comfortabel en de bedden sliepen heerlijk. Hoewel het sanitair enigszins gedateerd was, was het wel keurig schoon. Op het balkon stonden stoere ijzeren stoelen. De accommodatie bood veel ruimte en voorzieningen, wat voor iedereen wel iets te doen betekende. Wel leek het personeel soms niet helemaal voorbereid op grote drukte. De ligging van de accommodatie was ideaal om de omgeving te ontdekken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Teruggekomen van een heerlijke week in Tamlelt Agadir. We hebben al veel resorts bezocht in verschillende prijsklassen. Uiteindelijk draait het allemaal om waar voor je geld, en dat zit hier helemaal goed! Het eten was gewoon goed, met een goede variatie aan warme en koude gerechten. Niet overdreven veel keuze, maar de salades waren heerlijk en het belangrijkste, niemand kreeg last van buikklachten. Het bier en de wijn waren uitstekend. De zwembaden waren schoon en de kamers misschien wat gedateerd, maar de sfeer en de service maakten dat meer dan goed. En laten we niet vergeten hoeveel geluk we hadden met het prachtige weer deze tijd van het jaar. Gewoonweg voor deze prijs gaan en genieten van alles daar, en natuurlijk van elkaars gezelschap!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Mijn verblijf was fantastisch: het personeel was gastvrij, het eten was voortreffelijk en de locatie nabij het strand maakte de vakantie helemaal compleet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Hoewel het hotel toe is aan een complete make-over, wordt het goed schoon en netjes gehouden. Het personeel is uiterst vriendelijk. Het ontbijt kan verbeterd worden, maar de maaltijden in de themarestaurants zijn absoluut prachtig en heerlijk.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen1

Het is handig om contant geld op te nemen bij de receptie van het hotel, zodat je optimaal van je euro's kunt profiteren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging2
  • Service1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen3

De service was karig en onvriendelijk. Zonder gulle fooi hoef je niet te rekenen op extra's, zoals handdoeken. Gelukkig was het enige lichtpuntje mijn comfortabele matras!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

De verhouding tussen prijs en kwaliteit is gunstig: als je niet tevreden bent met je kamer, kun je dit direct aangeven zonder gedoe. Hoewel de inrichting wat gedateerd is, compenseert het uitstekende eten dit ruimschoots. Het personeel is zeer behulpzaam en staat altijd voor je klaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Onze vakantie in El Pueblo Tamlelt was echt geslaagd. Het eten bood genoeg afwisseling, waardoor we geen behoefte hadden aan de thema restaurants. Tijdens onze excursies kregen we lunch aangeboden, wat perfect voor ons was. Er wordt wel gezegd dat de accommodatie wat verouderd is, vooral de badkamer, maar dit stoorde mij niet. Alles werd netjes schoongehouden. Als je kijkt naar de prijs-kwaliteitverhouding, dan is het zeker de moeite waard! Een ding waar ik me wel aan ergerde (wat helaas vaak voorkomt in resorts) was het handdoekje leggen. Als je 's ochtends naar het ontbijt ging, lagen er al talloze handdoeken op de beste plekjes. Dit vond ik echt niet kunnen. Op dagen dat we niet op excursie waren en bij het zwembad wilden liggen, verscheen er pas halverwege de middag iemand om de plekken op te eisen. Dit vond ik heel vervelend. In Italië heb ik meegemaakt dat ze dit zagen en na een uur de handdoeken verzamelden, wat naar mijn mening voor veel resorts een goed idee zou zijn!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

We hadden geboekt in het 'authentieke' gedeelte van Tamlelt, wat een voordeligere optie was. Over het algemeen was het prima, zolang je om kon gaan met de sporen van ouderdom. De badkamerkit ontbrak op veel plekken en er waren donkere plekjes in de badkamer. Het meubilair in de hotelkamer was duidelijk gedateerd. Luxe was ver te zoeken, maar dat weerspiegelde zich dan ook in de prijs en stoorde ons niet echt. Ons uitzicht was niet meer dan een parkeerterrein, maar dat deerde ons eigenlijk niet veel! De zwembaden waren fantastisch, het animatieteam van het hotel was ontzettend vriendelijk en het strand was op loopafstand. Het personeel in het restaurant was erg lief, de schoonmaakster was ook heel aardig en de mensen in Agadir waren over het algemeen vriendelijk. Wifi was niet overal beschikbaar, maar wel op bepaalde plekken. Na 10 dagen begon het eten ons wat tegen te staan, er was weinig variatie en echte smaaksensaties. Een goede reden dus om eens uit eten te gaan. We hebben een fantastische vakantie gehad, veel interessante mensen ontmoet en leuke uitstapjes gemaakt. Azoud is echt een aanrader. En vergeet zeker niet een ritje met de lokale bus naar Tagazout te maken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Het hotel ligt op een goede locatie en is ruim opgezet, hoewel het niet super luxe is vanwege de 3-sterrenclassificatie. De meeste medewerkers zijn vriendelijk en de accommodatie is schoon. Het buffet is niet geweldig, maar het eten bij Madina/steakhouse en de lunch bij de pizzeria zijn wel goed. Helaas wordt het drinken vaak geserveerd in wegwerpbekers. Het animatieteam werkt hard en is vriendelijk, maar ze vragen wel veel deelname aan activiteiten zoals dansen en spelletjes. Gelukkig ligt het resort dichtbij het strand, restaurants, winkels en de grote souk, wat erg leuk is om te verkennen. Voor de prijs die we betaald hebben, hebben we een fijne 8-daagse vakantie gehad. Als je niet te veel verwachtingen hebt, is dit resort het perfecte verblijf, maar als je meer luxe wilt, kun je beter naar een 5-sterrenresort gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

De kwaliteit komt overeen met de prijs die je betaalt. Het is geen luxe, maar ook zeker geen teleurstelling. Hoewel er nog ruimte is voor verbetering op verschillende punten, is het zeker de moeite waard gezien de betaalde prijs en de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Dit hotel is echt een aanrader, vooral als je kijkt naar wat je ervoor betaalt. Het personeel, van de housekeeping tot de chef-kok, doet er alles aan om je een geweldige ervaring te bezorgen. De diverse themarestaurants zijn fantastisch en je kunt zo vaak reserveren als je wilt. Het enige minpuntje is helaas het onvriendelijke receptiepersoneel. Desondanks kijken we alweer uit naar ons volgende verblijf in december.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging3
  • Voorzieningen7

Na wat overpeinzingen besloot ik toch wat informatie te delen over mijn ervaring in dit hotel. Om te beginnen is dit een niet al te duur hotel, maar je moet niet te veel luxe verwachten. De kamers missen basisvoorzieningen zoals een koelkast, föhn en airconditioning, en de hygiëne laat te wensen over. Gelukkig zijn sommige kamers redelijk, maar als je pech hebt, kan je beter om een andere kamer vragen. Het restaurant, dat voor ontbijt, lunch en diner dient, is ronduit smerig en overvol. Hoewel de themarestaurants wat rustiger en schoner zijn, stellen ze niet veel voor. Het personeel lijkt alleen gemotiveerd te zijn als er fooi wordt gegeven en de service aan de bar laat te wensen over met lange wachttijden en onbeschoft gedrag. De drankjes worden zelfs in goedkope plastic bekers geschonken, wat voor mij een punt van ergernis was. Het all-inclusive concept is hier heel karig. Veel vakantiegangers klagen over de lange wachttijden, vuile tafels en stoelen op het terras, en het tekort aan zitplaatsen. Het zwembad bij de bar is overvol en er zijn te weinig ligbedden, waardoor je al vroeg handdoeken moet neerleggen om een plek te bemachtigen. De bedjes zijn vaak kapot en vies, net als de parasols. De andere zwembaden zijn rustiger, maar vaak ook overvol. Het hotel is duidelijk verouderd en kan wel een grondige schoonmaakbeurt gebruiken. Het personeel liet ook te wensen over wat betreft gastvrijheid en vriendelijkheid. Helaas viel de omgeving van Agadir ook tegen, met weinig mogelijkheden tot winkelen en veel armoede. Positief punt: uit eten gaan in de omgeving is erg goedkoop en de taxikosten zijn bijna verwaarloosbaar.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging5
  • Voorzieningen7

Het hotelcomplex is enorm en altijd bruisend van de activiteiten. Het wachten aan de bar kan behoorlijk lang duren en het personeel lijkt pas echt vriendelijk te worden wanneer je wat extra's toevoegt als dank. Desondanks zijn de faciliteiten van redelijke kwaliteit voor een hotel met een budgetvriendelijk karakter. Het enige echte minpunt is het eten, wat helaas ver onder de maat is. Van rauw vlees tot halfgare frietjes en lauwe salades, het is niet bepaald een culinaire ervaring. Ik raad dan ook ten zeerste af om hier te dineren, aangezien het risico op een voedselvergiftiging aanzienlijk is. Bovendien lijken de voorzieningen niet opgewassen te zijn tegen de grote drukte in het hotel. Gelukkig zorgt het entertainmentteam voor vermaak en is de sfeer 's avonds erg gezellig. Helaas worden drankjes geserveerd in plastic bekers, tenzij je een fooi geeft, dan krijg je gelukkig wel een glas.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging9
  • Voorzieningen3

De avonden zijn gezellig dankzij het vrolijke animatieteam dat leuke shows en muziek verzorgt, hoewel ze soms iets te aanwezig zijn met hun vragen. Helaas laat het eten te wensen over: warme salades, koud voedsel, ongaar gerechten en lange wachtrijen bij het buffet. Het ontbreekt aan glazen en borden, die bovendien niet altijd schoon zijn. De hygiëne laat te wensen over, en er wordt gezegd dat het hotel te koop staat. Het resort is groot en de kamers zijn netjes, hoewel sommige wel erg verouderd zijn. Deze vakantie bestemming lijkt helaas achteruit gegaan te zijn en een derde bezoek zit er voor ons niet meer in. Wellicht is het nabijgelegen Liberty Hotel een betere keuze wat betreft eten en service.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging3
  • Voorzieningen6

De animatie was fantastisch en het personeel in het hotel was uiterst vriendelijk, maar de ervaring werd helaas vertroebeld door de teleurstellende kwaliteit van het hotel en het eten. Het ontbijt was een uitdaging met lange rijen, een gebrek aan koffiekopjes en schaaltjes, en een beperkte keuze aan eten. Bij het zwembad was het niet veel beter, met wachttijden van meer dan 15 minuten voor een simpel glas cola, ondanks voldoende aanwezig personeel. Al met al vond ik het verblijf niet meer dan één ster waardig. Het was mijn eerste en tevens laatste keer in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen7

Het eten was van slechte kwaliteit, dus moesten we elke dag elders op zoek naar een maaltijd. Bovendien waren de wachttijden onacceptabel lang. Al met al geen plek die ik zou aanbevelen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging4
  • Voorzieningen7

Dit hotel heeft een nostalgische uitstraling met zijn gebrek aan moderne faciliteiten zoals airconditioning, koelkasten en een lift. Het is misschien niet de beste keuze voor mensen met beperkte mobiliteit, vanwege de vele trappen. Het personeel is over het algemeen vriendelijk, behalve de receptionisten. Gelukkig heeft het hotel een gunstige locatie met taxi's in de buurt en slechts een korte wandeling naar het strand, waar hotelgasten exclusieve ligstoelen en drankjes kunnen vinden (all-inclusive). Helaas laat het eten te wensen over met vieze borden, gebruikt bestek en een beperkte en eenzijdige selectie. Gasten klagen over lange wachttijden en zijn uiteindelijk elders gaan eten, ondanks het all-inclusive arrangement. Gelukkig zijn er nabijgelegen restaurants waar je lekker en betaalbaar kunt dineren. Het hotel beschikt over vijf zwembaden met voldoende ligbedden, wat een pluspunt is.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging6
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging4
  • Voorzieningen4

Bij aankomst bleek onze reservering voor een familiekamer niet nagekomen te zijn en kregen we in plaats daarvan twee aparte kamers toegewezen. Deze kamers bevonden zich boven een levendig restaurant met live muziek dat tot in de late uurtjes doorging, en direct aan een drukke weg. Helaas liet de isolatie te wensen over, aangezien de balkondeur niet goed sloot en het geluid van buiten duidelijk hoorbaar was. De volgende dag kregen we wel andere kamers aangeboden, maar ook deze waren teleurstellend. Van slechte bedden en gescheurde gordijnen tot verouderd sanitair, de kwaliteit liet te wensen over. Gelukkig was alles wel schoon gehouden door het personeel. De staat van de zwembaden liet ook te wensen over, met gebarsten tegels, kapotte ligbedden en gescheurde parasols. Bovendien konden de restaurants de drukte niet goed aan; er was een tekort aan borden, glazen en bestek. Het eten was matig van kwaliteit en vaak lauw, en het menu was elke dag hetzelfde. Zelfs bij de themarestaurants werd hetzelfde 3-gangenmenu in rap tempo geserveerd, zodat je binnen een uur weer buiten stond. Het personeel leek pas echt geïnteresseerd te zijn in hun werk nadat ze een fooi hadden ontvangen, en zelfs dan was hun houding niet bepaald enthousiast te noemen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

De beoordelingen hier zijn wat overdreven. Verwacht je een vijfsterrenhotel voor die prijs? We werden warm ontvangen in het hotel! Het personeel is ontzettend vriendelijk, zelfs als je ze geen fooi geeft. De locatie van het hotel is fantastisch! Het ligt heel dicht bij het strand. De kamer was eenvoudig, de badkamer wat gedateerd, maar wel schoon! Elke dag werd de kamer opgeruimd en het bed opgemaakt. Er is een grote variëteit aan maaltijden, al herhaalt het zich wel elke dag. Het eten was oké, het vlees was goed bereid en gaar. Soms wat lauw, maar dat mag je verwachten. De themarestaurants zijn een leuk idee, alleen jammer dat ze na het eten om fooi vragen met een bordje op tafel. Het personeel bij de bar is ook vriendelijk, maar de wachttijden kunnen lang zijn. Er is een bar voor de verschillende gebouwen. Ga dus met z'n tweeën of haal je drankjes op tijd. Er zijn genoeg zwembaden en ligstoelen! Als je goed kijkt, zie je inderdaad dat de zwembaden en het gebouw wat verouderd zijn, maar wel heel schoon. Prijs-kwaliteitverhouding: prima hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Dit was ons tweede bezoek hier en hoewel het niet luxe is, klopt de verhouding tussen prijs en kwaliteit. We hebben ons opnieuw goed vermaakt, mede dankzij het vriendelijke personeel dat er alles aan doet om ons verblijf aangenaam te maken. Problemen worden snel opgelost en het eten in het buffetrestaurant is niet altijd perfect, maar dat stoorde ons niet. De themarestaurants zijn daarentegen geweldig en de animatie is fantastisch. Kortom, onze kinderen willen volgend jaar weer terug. Dit hotel is echter geen aanrader voor ouderen tijdens het hoogseizoen en mensen die slecht ter been zijn kunnen beter ergens anders boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen8

Deze vakantie was absoluut een van mijn favorieten! De medewerkers waren ontzettend attent en gastvrij. Het hotel was mooi, maar wel met veel trappen en doorgangen. Elke avond kon je gratis water halen bij de receptie vanaf 19.00 uur. De diverse themarestaurants waren allemaal toegankelijk, maar een kleine fooi werd gewaardeerd. Het eten was altijd warm en bestond meestal uit opties met kip, vlees en rundvlees. 's Ochtends kon je genieten van een omelet, gebakken ei, yoghurt of brood. Vanaf de locatie kon je gemakkelijk een oranje taxi nemen en voor slechts 20 dirham naar de souk gebracht worden, een echte aanrader! Ik vond iedereen ontzettend vriendelijk en hulpvaardig. Ik heb echt enorm genoten van mijn verblijf.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging10
  • Voorzieningen10

Onze vakantie was fantastisch! De kamers waren misschien wat ouder, maar wel schoon. Toen we graag een andere kamer wilden, werd dat meteen voor ons geregeld. Elke avond konden we bij de receptie flessen water krijgen. Het eten was heerlijk met genoeg keuzemogelijkheden. Ik had wat gehoord over een tekort aan bestek, maar als je bij binnenkomst aangeeft waar je wilt zitten, regelen ze meteen alles voor je. Het personeel verdiende echt een fooitje, ze waren zo vriendelijk. De bedden waren comfortabel en werden regelmatig verschoond, net als de handdoeken. We lieten elke dag 5 tot 10 dirham achter voor de schoonmaakster, wat neerkwam op 50 cent tot 1 euro. Iedereen was vriendelijk en respectvol, vooral naar ouderen toe. Het weer was geweldig, heel warm. De zwembaden waren heerlijk en we konden altijd een plekje vinden. Je kon twee keer per dag van plek wisselen op het terrein. In het kleine winkeltje op het terrein konden we een Marokkaanse simkaart kopen voor 100 dirham (10 euro) met 5 GB internet, en de verkoper installeerde deze zelfs voor ons. Geweldig! We gaan zeker terug, de prijs-kwaliteitverhouding was top.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit park is echt prachtig en het eten is van uitstekende kwaliteit. Alles was precies zoals het moest zijn: warme gerechten waren warm en koude gerechten waren koud! De kamers zijn comfortabel en de bedden liggen heerlijk, maar de badkamer kan wel een opfrisbeurt gebruiken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Er is een ruime keuze aan gerechten, de hygiëne is uitstekend en het personeel is ontzettend vriendelijk. We hebben zo'n goede ervaring gehad dat we besloten hebben om komende zondag weer terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging1
  • Voorzieningen8

De kamers waren niet bepaald schoon en bij aankomst hebben we meteen om een andere kamer gevraagd. Pas twee dagen later kregen we een nieuwe kamer, maar deze was nog viezer dan de vorige. Het was eigenlijk niet om aan te zien. We moesten constant zelf om wc-papier en handdoeken vragen. Het eten liet ook te wensen over, met weinig keuze aan vlees en voornamelijk vlees met veel bot en vet. De desserts waren bijna oneetbaar en er was gebrek aan groenten, zoals sla of komkommer. De zwembaden en de locatie waren wel oké, net zoals het ontbijt, maar verder viel alles tegen. Ik zou dit niet aanraden! Bovendien lagen er katten uitwerpselen in de bars, waardoor er een enorme stank hing. Dit kan echt niet.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Ons verblijf in dit hotel was zeer aangenaam. Gelukkig was het niet te druk tijdens de week dat we er verbleven. Het eten was smakelijk en divers, het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wel leek het personeel bij de receptie wat onderbemand. De zwembaden en ligstoelen waren erg comfortabel. Het afgescheiden stukje strand was een groot pluspunt om de opdringerige verkopers te vermijden. De kamer was netjes en schoon, hoewel de badkamer wat gedateerd was maar wel goed onderhouden. De ligging nabij de boulevard en de zee was ideaal. We hebben ook twee excursies vanuit het hotel gemaakt die prima waren, hoewel een bezoek aan bezienswaardigheden zoals een olijfoliefabriek en een keramiekworkshop wel verplicht leken. Ondanks dat hebben we genoten van onze tijd en waren we onder de indruk van de prachtige landschappen die we tijdens de excursies hebben kunnen bewonderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

Een trektocht naar het strand was hier geen eitje. Het voelde als een heuse hindernisbaan met trappen die zich omhoog en omlaag slingerden, en dit alles op een behoorlijke afstand. Op het strand stonden metalen ligbedjes opgesteld, maar helaas kon je deze niet gemakkelijk bij het hoofdeinde passeren. Er ontbrak een gezellige receptie waar je even rustig kon zitten, en een binnenbar voor een avonddrankje ontbrak ook. De enige optie was het grote terras bij het zwembad, waar de luide muziek van de animatie een constante aanwezigheid was en het altijd overvol leek. Er waren te weinig parasols te bespeuren. Het restaurant was luidruchtig en het vleesaanbod was eentonig. De nagerechten waren teleurstellend, maar de frietjes waren verrassend lekker. De koffie leek meer op warm water dan op een oppeppend drankje. Gelukkig waren de ober vriendelijk en brachten ze het bestek zodra je ging zitten voor het ontbijt, al werd er voor 9:30 uur niet afgeruimd en moest je elders gaan zitten. Wachterug namen ze echter wel het servies mee. Het leek alsof sommigen klaagden over vieze borden, maar ik heb hier gedurende mijn hele verblijf geen last van gehad. De handdoeken werden regelmatig verschoond, maar de lakens bleven te lang onveranderd liggen. De kamers werden keurig schoongemaakt. De internetverbinding liet te wensen over en werkte slechts op het terras en bij de receptie, maar helaas was het tijdens de tweede week zelfs daar niet meer beschikbaar. Het duurde maar liefst zes dagen voordat het probleem bij de receptie was opgelost. De bedden waren comfortabel, maar mijn rustige kamer op de begane grond was vrij donker en miste een terras of balkon. Om bij het restaurant te komen, moest ik weer een serie trappen op en af, wat resulteerde in duizenden trapbewegingen gedurende mijn verblijf van twee weken. Kortom, dit hotel is niet ideaal voor mensen die minder goed ter been zijn.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen8

Dit hotel is prima als je op zoek bent naar een goede eetgelegenheid en een vriendelijke service. Echter is het minder geschikt voor oudere gasten vanwege de vele trappen die genomen moeten worden om door het hotel te navigeren. Het grootste minpunt was voor mij de entree van het hotel, die onopvallend en kaal oogt met slechts een simpele balie en geen receptie. Gelukkig maakt het vriendelijke en behulpzame personeel veel goed.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Ik verbleef in een prachtig hotel met schone kamers en mooie zwembaden die elke dag goed werden schoongemaakt. Eén minpuntje was dat er in het hotel constant werd geprobeerd om je extra dingen aan te smeren, wat een beetje storend was. Een ander puntje van kritiek is dat ze bij het restaurant liever glazen zouden moeten gebruiken. De WiFi werkte over het algemeen goed, al moest ik soms naar het zwembad gaan voor betere ontvangst als het signaal bij de receptie zwak was. Ondanks deze punten heb ik een fijn verblijf gehad en genoten van mijn tijd in het hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen5

Onze kamer liet te wensen over, met enkel wat open planken in de badkamer waar we onze kleding op moesten leggen, wat resulteerde in een vochtige sfeer. Gedurende ons verblijf van 10 dagen werd ons beddengoed niet verschoond en werden er soms te weinig handdoeken verstrekt. Het park bestaat uit diverse gebouwen met vele trappen en ons balkon had slechts één stoel, ondanks de belofte van een tweede stoel die nooit werd gebracht. Het geheel schreeuwde om een renovatie. Het zwembad was te koud om in te zwemmen, waardoor we die ervaring helaas hebben moeten missen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

In juni hebben we hier drie weken doorgebracht en een fantastische vakantie gehad. De prijs-kwaliteitverhouding is geweldig! Het personeel is vriendelijk en het eten is heerlijk, met keuze uit meerdere restaurants. Er zijn veel zwembaden en het privéstrand met gratis ligbedden en frisdranken is slechts een paar minuten lopen. Agadir is ook een aanrader, met een prachtig strand, een mooie wandelboulevard, een gezellig centrum en een grote dagelijkse markt. Het is een ideale uitvalsbasis voor leuke uitstapjes naar bijvoorbeeld Marrakech of Essaouira. We zullen zeker nog eens teruggaan naar El Pueblo Tamelt!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen9

Een vest of trui is een must-have voor zowel de frisse ochtenden als de koele avonden in november.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit was mijn derde bezoek aan dit fantastische hotel, ideaal voor totale ontspanning. Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Als je beperkte mobiliteit hebt, moet je niet klagen over de vele trappen, aangezien dit duidelijk vermeld staat in de beschrijving. En als je na 10 dagen wat verveeld raakt door het eten, denk dan aan de betaalde prijs! Ik raad zeker aan om eens buiten de deur te eten bij restaurant El Toro.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

De verhouding tussen prijs en kwaliteit was uitstekend. Het hoogtepunt van onze ervaring was oudjaarsavond; een gevarieerd programma met heerlijke cocktails, een chique diner, een spetterende show en een gezellig feest. Bij het uitchecken om 16.00 uur kregen we een kaartje aangeboden, zodat we nog konden genieten van eten en drinken tot ons vertrek. Het land zelf is werkelijk prachtig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging8
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging1
  • Voorzieningen8

Na mijn eerste bezoek aan deze plek weet ik zeker dat het ook gelijk het laatste zal zijn. We verbleven aan de kant van Tamlelt en de kamers lieten echt te wensen over, wat een rommeltje was het daar zeg! Het was zelfs nodig om mijn kamer met een sleutel te openen, zo ouderwets inderdaad. De handdoeken waren verre van wit en het beddengoed was allesbehalve schoon. De kamers waren duidelijk verwaarloosd, met schimmel in de badkamer (dus heb ik met slippers gedoucht). Echter moet ik wel oprecht toegeven dat het personeel in het restaurant en bij de bars ontzettend vriendelijk was. Ze waren zeer behulpzaam en aardig. Het eten was ook prima, voor elk wat wils en er was elke dag iets anders te kiezen. Ik heb niet veel betaald voor een week verblijf, dus ik mag eigenlijk niet klagen. Maar voor meer comfort zou ik zeker kiezen voor een hotel met meer sterren. Het is jammer dat ze hier niet beter zorgen voor het onderhoud, het is echt een oude bende daar. Het animatieteam was ook erg vriendelijk, voor zowel jong als oud was er genoeg te doen. Wel vond ik het allemaal veel te massaal, vooral in het restaurant leek het wel op een vreetschuur.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Ons verblijf was aangenaam. Het strand was slechts een korte wandeling van 300 meter verwijderd. Naast het drukke buffetrestaurant waren er verschillende andere eetgelegenheden waar je één keer per verblijf mocht dineren. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 sterren, wat volledig overeenkomt met de ervaring. Het buffetrestaurant was chaotisch en druk, maar het eten was smakelijk en gevarieerd. De keuze was niet overweldigend, maar zeker voldoende. Het personeel was vriendelijk. Op het terrein waren winkeltjes en kraampjes, maar de verkopers waren soms te opdringerig. De kamers waren voor deze classificatie prima in orde. De zwembaden waren leuk, hoewel slechts 2 verwarmd waren en nog wat frisjes. Veel senioren kozen deze locatie als overwinterbestemming. De animatie was vermakelijk zonder opdringerig te zijn. Voor wie geen luxe verwacht, is dit een prima plek om er even tussenuit te gaan. Het enige minpuntje was de overvloed aan plastic bekers en servies, hier mag het hotel best wat aan doen. De lange wachtrijen in het buffetrestaurant waren vervelend en het ontbijt had iets meer keuzemogelijkheden mogen bieden, vooral voor eiergerechten moest je lang in de rij staan. Voor kinderen was er onder andere minigolf, wat leuk was om te doen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Wat hebben we een fantastische vakantieweek gehad! Heerlijk gegeten in de themarestaurants en genoten van de ligstoelen bij de zwembaden. Alles was goed schoongemaakt, alleen jammer dat de kamers wat gedateerd waren. Gelukkig is voor ons de kamer alleen om te slapen en te douchen. We komen zeker terug!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Het hotel is charmant en heeft een vleugje nostalgie, maar straalt nog steeds netheid en warmte uit. Het personeel is gastvrij en de service is uitstekend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen8

Dit hotel is een juweeltje: heerlijk eten, vermakelijk entertainment. Enige nadeel? De wifi dekt helaas niet het hele terrein.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging8
  • Voorzieningen7

Niet geschikt voor mensen die moeite hebben met lopen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

De eetopties waren beperkt en het eten was lauw. Voor kinderen was er bijna niets te vinden. De kamers waren oud en slecht onderhouden, en er waren problemen met mieren en meeuwenpoep. Gelukkig kregen we uiteindelijk een nieuwe kamer en hebben we ondanks alles toch een fijne vakantie gehad. We hebben echter vaak buiten de deur gegeten vanwege de beperkte keuze. Het personeel bij de receptie had moeite met Engels. Al met al zou ik niet snel weer voor deze accommodatie kiezen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging5
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging1
  • Voorzieningen6

Onze all-inclusive ervaring was helaas niet wat we ervan hadden verwacht. Het eten liet veel te wensen over, vaak koud, lauw of niet gaar. Er waren weinig opties voor drankjes, vooral met twee kleine kinderen, en slechts een beperkte keuze aan frisdranken. Hoewel de kamer ruim genoeg was en de bedden comfortabel lagen, liet de hygiëne te wensen over, met onverschoonde lakens en schimmel in de badkamer. Er waren weinig faciliteiten geopend op het park, wat voor teleurstelling zorgde. Gelukkig waren er wel voldoende zwembaden en was de ligging ten opzichte van het strand gunstig. Een trip naar de mini Sahara en de bergen was zeker een hoogtepunt tijdens ons verblijf. Al met al was dit voor ons een eenmalige ervaring en zullen we niet snel terugkeren naar deze locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging3
  • Voorzieningen3

Als je aan het overwegen bent om hierheen te gaan, denk er nog maar eens goed over na. Wij hebben hier twee weken doorgebracht en hebben er spijt van. Het eten was beneden alle peil, inclusief het ontbijt met een beperkte keuze. De koffie was ronduit vies en de bar bij het zwembad opende pas om 10.30 uur. Op het terras waren er geen parasols, dus er was nergens schaduw te vinden. De cocktails waren kleurrijk maar smaakten allemaal hetzelfde. Alles werd geserveerd in plastic bekers, zelfs goedkope wegwerpbekertjes toen het drukker werd. De avondanimatie begon met slechts 20 minuten voor de kinderen, daarna volgde stijldansen en vervolgens dansten de entertainmentmedewerkers met de gasten, gevolgd door een show binnen om 22.00 uur. We hebben dit niet meegemaakt, maar het schijnt elke avond hetzelfde te zijn. Bovendien koelt het 's avonds flink af en heb je een jas of dik vest nodig, dit is volgens het personeel altijd zo. Er is wel een handdoekenservice, maar je moet per handdoek 10 euro betalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging5
  • Voorzieningen6

De faciliteiten zijn verwaarloosd en het culinaire aanbod laat te wensen over, wat Europese vakantiegangers doet afschrikken. Het hotel verdient geen 3-sterrenbeoordeling. Een deel van het personeel is gastvrij, terwijl een ander deel je compleet lijkt te negeren. Er wordt karig omgesprongen met servies en servetten. Daarnaast laten ze na om informatie te verstrekken over de restaurants en faciliteiten die het hotel biedt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service10
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Met Kerst 2017 hebben we voor het eerst genoten van een heerlijk verblijf in dit hotel en besloten om in de zomer nog een week terug te keren. Het hotel heeft een charmante opzet, met een atmosfeer die doet denken aan een knus dorpje. Op verschillende plekken kun je genieten van een drankje in een van de diverse bars. Er zijn meerdere restaurants waar je uit kunt kiezen, met ook nog eens 4 à la carte opties. Het unieke is dat bij een verblijf van 8 dagen je één keer gratis kunt dineren in alle 4 de à la carte restaurants, mits je van tevoren een tafel reserveert. Dit is echt een bijzondere touch voor een hotel met 3 sterren. Het personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig en zet zich in om je een fantastische vakantie te bezorgen. Als je niet al te kieskeurig bent, is dit een uitstekende keuze. Wie wel hoge eisen stelt, kan beter een 5-sterrenhotel boeken, maar daar betaal je dan ook een flink stuk meer voor. De omgeving van het hotel is levendig met talloze winkeltjes en restaurantjes en voor slechts 2 euro kan een taxi je overal naartoe brengen, bijvoorbeeld naar de immense soukh (markt) van 14 hectare.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging6
  • Voorzieningen8

Het was een leuke ervaring, de kleine heeft zich goed vermaakt. Het eten was redelijk, maar niet echt spectaculair. Helaas was de Wi-Fi van slechte kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging1
  • Voorzieningen2

Dit hotel was een regelrechte nachtmerrie. De kamers waren ronduit smerig en er liepen zelfs kakkerlakken rond. Het eten was eentonig en de hele ervaring was om te janken. Het is zelfs zo erg dat er twee weken geleden een tragisch ongeluk met een vierjarig kind plaatsvond in een zwembad van vier meter diep. Ik ben net terug en kan met zekerheid zeggen dat dit het slechtste hotel is dat ik ooit heb meegemaakt. De foto's die je vooraf te zien krijgt, zijn misleidend aangezien alles er in werkelijkheid oud en verwaarloosd uitziet. Je moet een half uur in de rij staan voor een drankje en er is nauwelijks plek om 's avonds te zitten. Kortom, een ware nachtmerrie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging5
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging1
  • Voorzieningen4

Onlangs verbleven in een hotel dat ik absoluut niet zou aanraden. De hygiëne liet echt te wensen over, met zelfs een onverwachte ontmoeting met een ongenode gast, een kakkerlak. Daarnaast was alles in het hotel dringend aan vervanging toe en leek het zwembad meer op een gevaarlijke waterput van 4 meter diep met trieste gevolgen. De badkamer was een broedplaats van kalk, waardoor douchen vrijwel onmogelijk was en warm water een zeldzaamheid. Het repetitieve voedselmenu was de druppel. Kortom, mijn verblijf daar was een ware nachtmerrie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging2
  • Voorzieningen8

De prijs-kwaliteitverhouding is in orde, maar het complex kampt met verwaarloosd onderhoud en een gebrek aan netheid. Het personeel was doorgaans niet erg vriendelijk en er was geen strijd om een ligbed. Het standaard eten viel niet tegen en gelukkig hadden we een kamer aan de zijde van het zwembad. De locatie nabij het strand is ideaal en de zwembaden worden goed onderhouden door het personeel. Toch valt er nog winst te behalen in het managen van het personeel. Een renovatie en verbeterde training zouden het complex ten goede komen. De excursies waren geweldig en we hebben genoten van onze vakantie, maar we keren niet terug vanwege de strijd om eten en drinken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging10
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging4
  • Voorzieningen7

Ik heb genoten van mijn vakantie, maar ik zou niet terugkeren naar dit hotel. De ligging is geweldig, dicht bij het strand en de boulevard. Het complex is leuk opgezet, maar wel wat verouderd. Ondanks de inzet van de schoonmakers blijft het moeilijk om alles schoon te houden. De tuinen zijn prachtig onderhouden. Wat ik wel goed vond, is dat kinderen met een geel bandje niet zonder ouderlijk toezicht het hotel mogen verlaten, wat mijn twee pubers frustrerend vonden

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging7
  • Service3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen8

Ik heb een geweldige tijd gehad tijdens mijn vakantie. Het hotel was wat gedateerd en de kamers waren netjes, maar oud. Dit stoorde ons niet echt omdat we eigenlijk alleen maar in de kamer waren om te douchen en te slapen. We kregen steeds maar drie handdoeken, terwijl we met z'n vieren waren. We hadden een vijfpersoonskamer geboekt met twee tweepersoonsbedden en een extra slaapbank, zodat onze dochter en haar vriend ook een tweepersoonsbed zouden hebben. Bij aankomst bleek dat we een tweepersoonsbed en een stapelbed hadden. Na een klacht bij de reisleider kregen we direct de mogelijkheid om 5% van de reiskosten terug te ontvangen. Dit werd meteen geregeld, geen gedoe achteraf. De touroperator handelde het keurig af. Het eten in het hotel was helaas echt niet lekker. Normaal gesproken klagen we niet snel over eten, maar deze keer had mijn man gelijk. In de ochtend liet de zon lang op zich wachten en we hadden zelfs drie dagen lichte regen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging1
  • Voorzieningen6

Voor mijn verblijf had ik wat minder positieve ervaringen gelezen, maar ik besloot om zonder vooroordelen te vertrekken. Helaas bleken de negatieve recensies toch te kloppen. Het hotel was oud en vies, het eten was vaak koud of lauw en zelfs nadat ze eindelijk bestek brachten, was het al koud geworden. Ik ben zelfs ziek geworden van het eten en ben daarom vaak buiten de deur gaan eten. Het drinken werd geserveerd in plastic bekers en was ook lauw, behalve het bier, dat gelukkig wel koud was (alhoewel het drinken uit een plastic beker een afknapper was). Er stond meestal maar één persoon achter de bar, waardoor het lang duurde voordat je een drankje kreeg. Ik vind het onbegrijpelijk dat dit hotel 3 sterren heeft. Ik ga zeker bij de reisorganisatie een klacht indienen over dit teleurstellende verblijf. Zelfs andere vakantiegangers uit Nederland vonden het een smerig hotel met slecht eten. Ik zal hier nooit meer terugkeren, echt zonde van mijn hard verdiende geld!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen7

Het hotel heeft dringend behoefte aan een update, met kamers die een frisse en moderne uitstraling verdienen. De faciliteiten laten te wensen over, vooral wat betreft de maaltijden. Er zou meer variatie en keuze moeten zijn, vooral als het gaat om nagerechten zoals verschillende smaken ijs of vla.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging7
  • Service4
  • Verzorging2
  • Voorzieningen10

De hygiëne in het hotel liet te wensen over, het eten was van matige kwaliteit en het personeel was allesbehalve gastvrij. Ik hoef verder niet in detail te treden, maar dit verblijf liet helaas veel te wensen over.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid5
  • Verzorging2
  • Voorzieningen8

Als je bereid bent om wat meer te betalen voor kwaliteit, dan is dit hotel zeker een goede keuze. Onze eerste kamer op de begane grond liet te wensen over, maar na een simpele vraag kregen we een betere kamer toegewezen. Hoewel het eten niet bijzonder was en drinken uit plastic bekers niet ideaal is, mochten we wel vier keer dineren in themarestaurants. De avonden waren echter fantastisch dankzij het geweldige animatieteam. Zij verdienen absoluut een 10+. Voor de rest was het verblijf voor een weekje prima, met genoeg mogelijkheden om je te vermaken. Bovendien waren de oranje taxi's naar de souk of het centrum maar €2, wat erg handig was geregeld!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Een fantastische ervaring beleefd in El Pueblo Tamlelt in Agadir, Marokko! Dit hotel heeft werkelijk alles wat je nodig hebt: heerlijk eten, comfortabele accommodatie en vriendelijk personeel. Met maar liefst vier zwembaden, een ligging vlakbij de zee en de boulevard is het de perfecte plek om te genieten van al het moois dat Marokko te bieden heeft. Zeker een aanrader!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service10
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Hoewel het resort niet gloednieuw is, straalt alles netheid uit. De kamer was fris en voorzien van een comfortabel matras. Het eten was lekker, niet bijzonder speciaal, maar er was genoeg keuze. Voor ons was de prijs-kwaliteitverhouding meer dan uitstekend!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid6

In Agadir zelf is er niet veel te doen, maar daarom kozen we voor een luxe hotel om even helemaal tot rust te komen. Het hotel was prachtig met een mooie lounge. Onze kamer was netjes en het zwembad was ruim genoeg, we hadden gelukkig genoeg privacy en hoefden ons geen zorgen te maken over andere gasten die te dichtbij lagen. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant bij het zwembad en het ontbijt was zeer uitgebreid. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het hotel lag direct aan het strand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7

Wie goed doet, goed ontmoet! Het geheim? Het magische woord: FOOI. Bij Palais de Roses werden we overladen met vriendelijkheid en beleefdheid. Het buffet was een feest voor de smaakpapillen, met heerlijke desserts om van te genieten. En laten we eerlijk zijn, mensen die geen fooi geven en respectloos omgaan met het personeel, zijn gewoon hun eigen gelukkigste vijand. Palais de Roses is werkelijk prachtig!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Kindvriendelijkheid10

Wat een geweldige ervaring! Ik heb ontdekt dat de inwoners van Marokko zo vriendelijk zijn en het land zelf is echt adembenemend. Ik kan niet wachten om volgend jaar mijn verblijf in het prachtige Iberostar Founty Beach te beleven. Ik tel de dagen al af tot mijn aankomst in december 2007.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging4
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid1

In dit hotel is er geen sprake van enige vorm van rust en privacy rondom het zwembad en de tuin. Er is een gebrek aan servies, kamers, eten en personeel, waardoor het lijkt alsof je op een drukke markt bent beland. De binnenruimte is chaotisch en gevuld met kinderen zonder enige vorm van controle. Het geeft een gevoel van willekeur en gebrek aan orde. Deze ervaring heeft mij doen besluiten om nooit meer terug te keren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Ons verblijf in palais de roses was een waar genot! Agadir biedt een charmante boulevard, levendige markt en interessant commercieel centrum, maar verder is er niet veel te beleven. Hierdoor hebben we voornamelijk genoten van ons verblijf in het hotel. Het eten was voortreffelijk en het personeel was ontzettend vriendelijk (fooi geven wordt zeker op prijs gesteld). Doordat er weinig gasten waren, voelde het hotel soms wel wat verlaten aan, vooral tijdens het diner en ontbijt in de grote zaal. Desondanks was het een heerlijke ervaring! De prachtige tuin, ruime zwembad en perfecte ligging aan zee maakten het plaatje compleet. Kortom, een ideale bestemming voor wie echt tot rust wil komen gedurende een paar dagen. Vergeet vooral niet een bezoek te brengen aan het wellnesscentrum naast het hotel, vooral de hamam is een aanrader. Houd er wel rekening mee dat er in dit hotel geen alcohol wordt geschonken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service6
  • Kindvriendelijkheid10

Een schitterend hotel met een authentieke Arabische uitstraling, een enorm zwembad en een ruime kamer die brandschoon is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, maar het enige nadeel was dat we elke dag tot laat in de middag moesten wachten op schone badhanddoeken. Het hotel wordt gerund door een Saudische investeerder, wat betekent dat er geen alcohol wordt geserveerd vanwege religieuze overtuigingen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service3

Ik verbleef in een hotel dat over het algemeen prettig was, maar helaas was er een arbeidsconflict gaande tussen het personeel en de eigenaar, wat resulteerde in een staking die 25 dagen duurde, 24 uur per dag. Dit leidde tot een gebrek aan service, aangezien ongeveer 240 medewerkers hierbij betrokken waren. Daarnaast viel het op dat er geen alcohol meer werd geschonken in het hotel. De kamers waren wel comfortabel, maar konden wel een opknapbeurt gebruiken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service5

In dit hotel heerst er een serieuze sfeer die past bij de Arabische cultuur, waar geen alcohol wordt geschonken. Helaas was de ambiance niet geschikt voor ons als stel uit Nederland, met weinig gezelligheid en ongemakkelijke situaties. Het viel op dat voornamelijk groepen mannen en vrouwen in burka's aanwezig waren, wat ons een ongemakkelijk gevoel gaf. Het gebrek aan faciliteiten zoals een bar of restaurants in de buurt droeg bij aan de teleurstellende ervaring. Na één nacht besloten we te verhuizen naar hotel Atlantic Palace, waar alles gelukkig wel naar wens was. Het vriendelijke personeel en de prettige sfeer maakten het verschil en zorgden voor een betere start van onze vakantie, na een minder fijn begin in het eerste hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid8

Vorig jaar heb ik een verblijf gehad in dit hotel. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen, het uitzicht was prachtig, er was een ruim zwembad en natuurlijk was het hotel direct aan het strand gelegen. Ik heb er ontzettend van genoten en zou er zeker graag nog eens willen verblijven. De kamers waren comfortabel en er ontbrak werkelijk niets. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Mijn complimenten aan dit hotel!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid9

Het is spijtig dat sommige mensen een domper op de ervaring hebben gezet, want dit hotel was echt top! De service was uitstekend en zowel het ontbijt als het diner waren verrukkelijk en overvloedig. Tijdens het diner kon je genieten van live muziek, wat een leuke toevoeging was. De zwembaden waren goed onderhouden en zagen er prachtig uit. Het enige minpuntje was de verkoper in het winkeltje die Marokkaanse souvenirs verkocht, hij bleef maar aanhouden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging7
  • Service10
  • Kindvriendelijkheid10

Tijdens onze herfstvakantie genoten we van Palais de Roses, wat een geweldige ervaring was. Het is echter slim om voorbereid te zijn op onvoorspelbaar weer in Agadir, dus vergeet niet om naast zomerse kleding ook wat warmere kleding mee te nemen. Houd je spullen goed in de gaten, want helaas zijn wij bestolen van 60 euro toen we er verbleven. Het hotel was op dat moment aan het verbouwen, wat soms voor wat overlast zorgde. Daarnaast is het hotel enorm groot, dus bereid je voor op flinke wandelingen (en veel gelach!). Agadir zelf is ook erg mooi, vooral de levendige boulevard en heerlijke eetgelegenheden zoals La Scala. Een tip: hoewel er in het hotel geen alcohol wordt geserveerd, kun je gerust je eigen drank meenemen. Taxi's zijn betaalbaar, slechts 20 dirham (ongeveer 2 euro). Kortom, Palais de Roses en Agadir zijn absoluut de moeite waard om te bezoeken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid9

Dit hotel is een geweldige ontdekking met een charmante Marokkaanse sfeer. De culinaire ervaring was een mix van heerlijke Marokkaanse gerechten en verrassende Europese smaken. Het personeel was uiterst gastvrij en de kamers waren brandschoon. Kortom, een absolute aanrader voor een onvergetelijk verblijf.

Melden


Reisperiode: december 2014

  • Prijs / kwaliteit9
  • Ligging9
  • Service9
  • Kindvriendelijkheid9
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Was echt een mooie hotel met een mooie uitzicht echt een tip voor als je op huwelijksreis gaat! De service is echt een 9 waard, en je word vriendelijk geholpen parkeer gelegenheid van de hotel zelf aanwezig, je voelt je kortom snel en gemakkelijk thuis. Als ik weer naar marokko zou gaan zou ik zeker weer dit hotel boeken!

Geboekt bij

D-reizen
Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl